He he sær form for sex det der ,men i nøden spiser fanden fluer vet jeg ;D ;Demokid skrev:Litt nerver ute å gikk i går kveld. Koblet opp høyttalerne hjemme, satte på en cd og trykte play. Hva er dette..lyden ligger langt til venstre. Titter bort på høyre høyttaler og der står diskantdomen, trykt HELT inn. Forter meg å slå av forsterkeren og ser litt nærmere. Prøver å få tak på domen med fingrene, men uten hell. Støvsuger blir vel litt brutalt på en diskantdome tenkte jeg, så jeg tok leppene fatt og sugde den ut. Ja, det så helt sikkert veldig dumt ut og er glad ingen så meg ;D.
Trodde jeg hadde ødelagt hele saken, men nå spiller det som før igjen. Den har sansynlighvis vært trykt inn før da det er litt skader på den. Vil kanskje bytte den etterhvert, men kan ikke høre noen forskjell på de to høyttalerne.
Var dessverre ikke på siste treff, men neste møte skal jeg få med meg.Thomas1 skrev:Når er neste treff egentlig? og hos hvem?
...... ruller av dobbelt så hurtig - bassreflekshifiguru skrev:Flott Siam, alle gleder seg, leste litt om den modellen du ser etter, skikkelig spenstig konstruksjon med compound bassprinsipp og greier. Litt snedig å se på tekniske data at stativhøytt. til emo går dypere i bassen men.........
Ja det står ikke på rar musikk hos deg emo, skikkelig mye gøy å høre! Var veldig på leting etter "odd" musikk før og føler trangen er der igjen......et resultat av mye mer lytting pga nytt utstyr, morro det her....emokid skrev:Gleder meg til eventuelle C5, det kan bli veldig bra på Siams oppsett.
Ellers så var X-250 innom gutterommet mitt en dag for å bli plaget litt av rar musikk
Ja det spilte bra med litt sær musikk ja ;Demokid skrev:Gleder meg til eventuelle C5, det kan bli veldig bra på Siams oppsett.
Ellers så var X-250 innom gutterommet mitt en dag for å bli plaget litt av rar musikk
Kult, bør medbringes vestsiden snarestemokid skrev:Gleder meg til eventuelle C5, det kan bli veldig bra på Siams oppsett.
Dø, du må være litt tidlgere ute for sånt som egel, vet ikke om det ble no suksess for deg men nå er ihvertfall jeg rimelg ferdig med nesestanginig for helgen....Thomas1 skrev:I kveld kunne jeg ha tenkt meg å ringe på med nesa hos noen. Noen som har lyst på besøk og noko attåt i kveld.
hifiguru skrev:Tra la la la la, er så gla gla gla
Tar resten i morra, litt sigen etter en lang dag i Oslo.
Utbytte?
JADDDA!!!
;D ;D ;D ;D ;D
JAsså har du hvert ute å gnidd visa kortet gjen , hva har du hvert inne å henta ;D
NATTA
Jaaaaaaaemokid skrev:Nja, må opp i både alder og diskantelement.
Fått prøvd dem Guru?