hifiguru
Hi-Fi freak
Velkommen i gjengen Lars, heftig omgang med utstyr du har skaffet deg der!brunvaregutten skrev:2m: Ht har jeg hatt lenge....brukte de tidligere i et surround-oppsett.
Syntes faktisk det låt helt greit før, men det var før jeg virkelig begynte å interessere meg....
Nå kan jeg ikke forstå hvor utrolig dårlig det egentlig spilte...grøtete bass, tilsløret på toppen etc...
Har alltid hatt sans for electrocompaniet, og har vært en dyr fjern drøm....inntil siden forrige helg ;D
Fikk bare et kick og bestilte meg en brukt ec 4.7 på nett....
Og så var jakten på effekt igang....var egentlig på vei til å bestille de største xindak blokkene, men var noe som holdt meg igjen....var forresten i haugesund for en stund siden og besøkte audiofoni og testet litt div utstyr, falt litt for kraften i de blokkene,men var litt skeptisk til støyen de lagde på tomgang...
MEN, heldigvis kom jeg over noen pent brukte aw180 som jeg bare måtte slå til på...angrer ikke et sekund...
Akkurat det lydbilde jeg var på jakt etter...
Jeg har fått med meg mange synspunkter på electrocompaniet, bla her på forumet, men jeg er faktisk stolt av å si jeg nå er lykkelig eier av disse fantastiske komponentene.....!!
mangler skikkelige kabler så det blir litt testing fremover, og er alltid gøy å høre på andres anlegg også, noe jeg håper jeg kan få lov til i fremtiden
da vet dere litt mer om meg.
Lars
......tror jeg vet hva som er det neste som ryker hos deg, høyttalerne ble plutselig....tja...så där?
hifiguruen