T
Thomas1
Gjest
Guru: ja, det FUNKER.
Sal: da har du bevist at det ( den ) funker hos deg også! ;D hehe GRATTIS
Sal: da har du bevist at det ( den ) funker hos deg også! ;D hehe GRATTIS
Takk 2m! Ble gutt, synd vi bare hadde jentenavn! ;D2m skrev:Gratulerer SAL. Gutt eller jente?
Vet om minst 3.Thomas1 skrev:Er det mange som har bestilt time hos doktoren i dag?
Hei General8, du trenger ikke å gjøre så voldsomt mye ut av det. En treretters holder lenge og drikkevarene etter maten ordner vi selv..... ;DGeneral8 skrev:Hei GLL.
Som dere sikkert har fått med dere skal jeg sørge for tak over hodet, litt mat og musikk til lørdag.
Håper så mange som mulig kan komme og at dere tar med en cd eller to dere selv liker.
Det gjør heller ikke noe om dere som vet dere kommer sender en PM.
Mvh
Hei Thomas, jeg skal jobbe ja. Vet ikke helt hva mine oppgaver blir enda, kanskje billettsalg.... Fint at du skal på konserten. De hadde jo også en kjempefin konsert i romjula. Har omsider kjøpt plata (sølv altså) og den kan varmt anbefales ;DThomas1 skrev:noen som kunne tenke seg på Guttorm Guttormsen på Fredag? Guru drar igang litt oppvarming før konserten.
2M, du skal vel jobbe? hint hint...gratis inngang på oss alle.. ;D
Vet ikke hvor mange billetter som er solgt. Vet heller ikke om konserten skal gå i kafen eller "ute". Har vært bortreist, så jeg er som du skjønner ikke helt oppdatert. Skal sjekke opp.Thomas1 skrev:Da satser jeg på at det ikke blir utsolgt før konserten begynner? Eller skal jeg ned å hente meg en bilett i ettermiddag?
Hva tror du 2M?
Takk, bare hyggelig! Kommer til Bergen i løpet av sommer/høst, tar kontakt da! Må høre noen skikkelige oppsett på vestlandet....tkr skrev:Hei,
Vil bare bruke denne tråden til å takke SAL som tok imot meg og demonstrerte anlegget sitt for meg i dag. Det låt oppløst, detaljert og dynamisk. Den APLen var virkelig god!
Takk for gjestfriheten, håper jeg kan gjøre gjengjeld en gang.
mvh tkr
PS:Garasjen var ikke å kimse av den heller....
Man MÅ ikke drikke, selv om det er gøy ;Daudiomur skrev:Lørdagstreff er etter min mening et glimrende tiltak, men pils på en sol fylt terasse er jeg litt usikker på om blir noen suksess... ;D
Ja velkommen nye medlem ;Dbrunvaregutten skrev:Hei alle i Grenland Lydlaug!
Jeg er "ny" innen hi-fi verden, og har akkurat handlet nytt anlegg.
Hadde vært gøy å prate og lytte til andres utstyr her i fjorden, så lurte på om jeg kunne bli medlem?
Mvh
Lars
Hei 2m. Sender pm til guru jeg.2m skrev:Hei brunvaregutten, send en pm til Hifiguru så ordner det seg nok. Hifiguru er "sjefen" og han leser sikkert tråden også, så for å være på den sikre siden bør du sende pm.
Ser av signaturen din at du har et fint oppsett ;D . HVor i Grenland bor du?
Gratulerer med nytt hus Thomas1.Thomas1 skrev:Noen som har fått med seg om hva som skjer med møteaktiviteten i løpet av sommeren?
Espen L kan vel holde oss med litt mat og drikke når det dukker opp noe på Wrightegården?! hehe.
Selv bretter jeg opp ermene snart og begynner på lytterommet. Henter nøklene til Fredag, og starter rivingen i løpet av neste uke.
Hei igjen Lars, vi trenger flere medlemmer i Skien ;Dbrunvaregutten skrev:Hei 2m. Sender pm til guru jeg.2m skrev:Hei brunvaregutten, send en pm til Hifiguru så ordner det seg nok. Hifiguru er "sjefen" og han leser sikkert tråden også, så for å være på den sikre siden bør du sende pm.
Ser av signaturen din at du har et fint oppsett ;D . HVor i Grenland bor du?
Jeg bor på strømdal.
utrolig gøy med det nye anlegget, nyter hvert sekund....