Hei og hå, noen som har tenkt på sommeravslutningen? Trenger altså en som i Juni en gang kan være vertskap til en samling som sannsynligvis inneholder noe annet enn kaffe og kaker, mere grilling og øl kanskje?
Godt forslag Guru. Regner med at da blir det ikke på en tirsdag... 8)hifiguru skrev:Hei og hå, noen som har tenkt på sommeravslutningen? Trenger altså en som i Juni en gang kan være vertskap til en samling som sannsynligvis inneholder noe annet enn kaffe og kaker, mere grilling og øl kanskje?
Hmmmm..... Trodde SAL skulle holde sommeravslutning?hifiguru skrev:Hei og hå, noen som har tenkt på sommeravslutningen? Trenger altså en som i Juni en gang kan være vertskap til en samling som sannsynligvis inneholder noe annet enn kaffe og kaker, mere grilling og øl kanskje?
Hei Guruhifiguru skrev:Hei!
Hadde en hyggelig tur til solkysten i kveld, besøkte Espen L og fikk høre på hans kompetente Burmester system!
Ble egentlig overrasket hvor store B80-høyttalerne er, og for en finish....helt fantastisk!
Espen har også skaffet Burmester møbel i matchende valnøtt finish som høyttalerne, meget smakfullt og solid!
Jeg var egentlig spent på hvordan dette skulle låte, langt inne i hodet mitt var det noe som sa "Tyskerlyd, anmasende topp, metallisk klang, fokus på detaljer og bare det".
Hmmmm, hvor feil går det an å ta da tro? Ingen av disse forutinntatte parametrene viste seg å være aktuelle. Dette systemet har en åpen, avslappet og utrolig velbalansert presentasjonsform. Dynamikk og fundament sitter skikkelig i "bringa" og det var bare å kjøre på skive etter skive. Espen er Diana Krall-fan og presenterte noe her som satt som ein kula. Jeg hadde med litt selv som kan anses som en liten syretest men dette bare låt utrolig flott.
Kari ble også spilt, Gåte ved gåte-skiva kan være vrien i mange systemer men her ligger kanskje noe av hemmeligheten til hvorfor noen systemer koster litt mer enn andre; bare å klemme på. Tenkte med meg selv, dette blir tøft, men nei....Kari låt dynamisk som rakkern men akkurat det lille stinget som kan være ekkelt var ikke der. Er det det som er perfekt balanse?
Jeg er veldig glad i one brand-systems, og her beviser Burmester de ikke er noe unntak. Synergy rules!
Knallfin aften Espen, takk for den, vi skal synke kalenderne litt og prøve å få med fler i lauget på en tilsvarende opplevelse! Ultimo Juli?
(lånt bilde fra oas)
Si ifra si ifra !!Espen L skrev:Hei Guruhifiguru skrev:Hei!
Hadde en hyggelig tur til solkysten i kveld, besøkte Espen L og fikk høre på hans kompetente Burmester system!
Ble egentlig overrasket hvor store B80-høyttalerne er, og for en finish....helt fantastisk!
Espen har også skaffet Burmester møbel i matchende valnøtt finish som høyttalerne, meget smakfullt og solid!
Jeg var egentlig spent på hvordan dette skulle låte, langt inne i hodet mitt var det noe som sa "Tyskerlyd, anmasende topp, metallisk klang, fokus på detaljer og bare det".
Hmmmm, hvor feil går det an å ta da tro? Ingen av disse forutinntatte parametrene viste seg å være aktuelle. Dette systemet har en åpen, avslappet og utrolig velbalansert presentasjonsform. Dynamikk og fundament sitter skikkelig i "bringa" og det var bare å kjøre på skive etter skive. Espen er Diana Krall-fan og presenterte noe her som satt som ein kula. Jeg hadde med litt selv som kan anses som en liten syretest men dette bare låt utrolig flott.
Kari ble også spilt, Gåte ved gåte-skiva kan være vrien i mange systemer men her ligger kanskje noe av hemmeligheten til hvorfor noen systemer koster litt mer enn andre; bare å klemme på. Tenkte med meg selv, dette blir tøft, men nei....Kari låt dynamisk som rakkern men akkurat det lille stinget som kan være ekkelt var ikke der. Er det det som er perfekt balanse?
Jeg er veldig glad i one brand-systems, og her beviser Burmester de ikke er noe unntak. Synergy rules!
Knallfin aften Espen, takk for den, vi skal synke kalenderne litt og prøve å få med fler i lauget på en tilsvarende opplevelse! Ultimo Juli?
(lånt bilde fra oas)
Hyggelig at lyden falt i smakVi for ta seansen igjen litt senere i sommer med noe mer tid og ikke minst noen pils.
Mvh: Espen
Bra Guru!hifiguru skrev:Heisann GLL'ere, ikke vært mye fart i denne tråden på en stund, men nå må vi våkne opp fra dvalen. Har sendt ut mail nettopp, kom med innspill på hva vi skal finne på utover gjerne.
Hei, har ikke mottatt noen e-post fra deg i dag jeg. Du må nok oppdatere adresselista di.hifiguru skrev:Heisann GLL'ere, ikke vært mye fart i denne tråden på en stund, men nå må vi våkne opp fra dvalen. Har sendt ut mail nettopp, kom med innspill på hva vi skal finne på utover gjerne.
Høres bra ut det Griffenfeldt. Skal sende inn søknad....Griffenfeldt skrev:mathias eick på Kafe K på Fredag og tog/buss til Horten på Lørdagen. Flere som kunne tenke seg en slik kombinasjon?
Skal du gifte deg?Griffenfeldt skrev:Madammen jobbet kveldskift. Hadde ikke anledning til å skaffe barnepike da alle var for opptatt med å stryke hvitskjortene og dressbuksene.
Å det var deg ja......pussling skrev:Gleder meg til nytt treff til søndag, har ikke vært der på en stund, tenkte jeg kunne dele med dere hva jeg skal lytte på i tilfelle det er interesse fra dere i Norge på noen av produktene her borte.
http://www.chicagoaudio.org/
Arild![]()