Det valget får du ta for meg.............. Klarer ikke all det stress
Du verden! Forstår at mine nå flere timer på pub kunne.vært anvendt annerledes. Tar det til ettertanke. Lytting må bli i morge.Æhh, litt sent hjemme i dag og da blir det gjerne enkle løsninger. Men, musikk er musikk og dette her låt så sexy at en slant kosewhisky havnet i Jæger-glasset. Pytt, det smakte like godt som det pleier - en sjelden gang
Vis vedlegget 888871
Det er viktigere å holde liv i svenskerIkke rart du får dårlig kondis når du omtrent gir bort allt trenings utstyr til meg som du kjøpt
Blir det sånn at tidligere kunder får bytte inn den overdådige but-pluggen til en mer passende og adekvat størrelse, og attpåtil får penger igjenhihi.... jeg blir ferdig med de til uka. Meget limited edition, kun 5 stk. tilgjengelige! Forbeholdt rettroende med trang til å støtte en stakkar som kjeder seg og må ha noe å pusle med
Men ikke forvent signert i tillegg, skal jeg videreformidle. Dessuten oppnår menn kun graviditetsfølelsen med Big Butt og neppe på samme måte med next gen.Blir det sånn at tidligere kunder får bytte inn den overdådige but-pluggen til en mer passende og adekvat størrelse, og attpåtil får penger igjen
Gikk greit med planken, men som kona til Sluket sier, utstyret hans skal brukes der det passer best.Men ikke forvent signert i tillegg, skal jeg videreformidle. Dessuten oppnår menn kun graviditetsfølelsen med Big Butt og neppe på samme måte med next gen.
Knakk Rega-planken din om jeg tørr spørre?
Hadde trodd at dere skjønte behovet for mindre but-plug, men får bare akseptere at for noen er størst mulig bedre……Klassisk vestlandsk gjerrigknarktakter over han duden der, Grumps..
Plutselig var det bare tre!hihi.... jeg blir ferdig med de til uka. Meget limited edition, kun 5 stk. tilgjengelige! Forbeholdt rettroende med trang til å støtte en stakkar som kjeder seg og må ha noe å pusle med
Helvete da, var to av dem til meg. Antar nummer to var ment midt mellom ørenePlutselig var det bare tre!
Thought soPå bær-gensere bruker vi buttpluggene i kjeften! Kommer jo bar dritt ut...