steinost
Æresmedlem
Sarpsborg i den farten.Ja, skal jeg være ærlig, så har jeg min tvil og du har nok rett. Jeg setter cruisekontrollen på 125, så får vi se utover dagen i morgen 🫣.
Sarpsborg i den farten.Ja, skal jeg være ærlig, så har jeg min tvil og du har nok rett. Jeg setter cruisekontrollen på 125, så får vi se utover dagen i morgen 🫣.
Konklusjonen er at vi med stor grad av sannsynlighet hadde vi klart å komme oss helt hjem med cruisefart på max.120. I praksis ble cruisefarten noe høyere - vekselsvis 125 de første 10 milene, deretter 130 og opp mot 140. I Gøteborgområdet anbefalte "chardassen" at jeg skulle tanke strøm på Rygge med 11%.Sarpsborg i den farten.
Faan ikke galt med den farta.Konklusjonen er at vi med stor grad av sannsynlighet hadde vi klart å komme oss helt hjem med cruisefart på max.120. I praksis ble cruisefarten noe høyere - vekselsvis 125 de første 10 milene, deretter 130 og opp mot 140. I Gøteborgområdet anbefalte "chardassen" at jeg skulle tanke strøm på Rygge med 11%.
Halvparten av ruta ble kjørt på ECO-modus, men da tok tolmodighet en slutt
Jeg sier meg fornøyd med resultatet. Batt.pakke er på 120kw.
Jeg lover å gi han tips i fra deg. Da blir det fort et dobbeltalbum og det koster pæng serru.Fet musikk, men hvorfor skal sånne låter være så korte ? Dem kler lett enn 7 - 10 minutter !!
That's IT!!! Alundammen bo- og behandling er underrettet! Og onsdag blir det bussen til TanumstrandTakk skal du ha, sjef.
Gikk fort unna hjemover. Var trøtt som pokker - kjedelig strekning oppover. Sovna faktisk mellom Gøteborg og Uddevalla. Ble redda av selvkjøring og annen sikkerhet - våkna at det røkka i rattet med et halvt hjul mot midtrabatten. Vart skræmt da og full skjerping inn mot første og beste kaffestopp! Schumle saker.
En av oss må være PRE-SENIL og i dette tilfellet tror jeg at du leder med akkurat en dag... Men ta gjerne bussen på onsdag, så skal vi vinke til deg når vi passerer på vei hjem 🫂🫂🫂🫂🫂🫣That's IT!!! Alundammen bo- og behandling er underrettet! Og onsdag blir det bussen til Tanumstrand
..men når det skjer, ja da er det gjerne noe som går i stykker. Det går gjerne i svart når svenskeflaksen slår oss 🫣Heldigvis meget sjelden...
Herlig, da er vi ihvertfall to som kan lufttromme i vildens sky.Allerede merket av i kalenderen!
Takk Gismo, nå var du i overkant raus synes jeg. Apropos overvært bryllupsdag... Ikke helt uten varige men. Jeg fikk låne kiropraktoren og osteopaten til svensken. Han hadde aldri sett så skjeive hofter noen gang, men nå er de knekt på plass og jeg kan kaste både rullator og himmelblå medisinknask. Klar for siste etappe nå!Kom litt seint inn i dine reiseskildringer og utrolige bilder men må bare si………for et herlig reisebrev du sender oss
Tusen takk og grattis med overvært bryllupsdag
gismo
Jeg har forlengst sikret meg 2 billetter til eventet Grumpy, og får vel ta med han dere pykologen på odden om han har tid da.
Det gledes til 23/3 2025, Chat Noir!@HasseBasse sendte oss dansk dynamitt for å underholde Drøbak i pøsregn og sol om hverandre...
Hanne Boel leverte fandens så bra nu i aften - det blev nesten allsang på grensen!