Grumpy's Karnapp

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.454
    Antall liker
    2.681
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Tør jeg spørre hva reference oppgraderinga består av? i grove trekk...
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Grumpy skrev:
    Takk Gismo, gwikse, SannaX, 56fwb, Elmer og ssm. Rådene deres sammenfaller med egne tanker, ja.
    Oppgradering til "reference" har jo ligget i planen min fra dag én. Da kan jeg like gjerne samtidig
    overalte risikoen for feil-borring og andre mulige monteringsavvik til fabrikken i Tyskland.



    Det er helt korrekt ssm, men nå skal jeg aldri mer klage på treverket ditt ..hehe.
    Sant nok er Reed-armen langt mer "tight og skrudd" enn jeg hadde turd å håpe på. Teknisk- og konstruksjonsmessig fremstår armen helt på topp. Metalldelene er frest ut på høypresisjons CNC-maskin med avvik på mindre enn 0,0030 mm. Forøvrig var det bare et tidsspørsmål før du Elmer ville fordømme og ansvarliggjøre meg for regnskogens forfall ;D - Jeg har få motargumenter å komme med, men jeg nekter å påta meg mer enn en kvist-andel av skylda ..hehe.
    ;D ;D

    Du bør nok ikke bekymre deg for renskog-kvoter på grunn av denne Grumpy.

    Den ser utrolig spennede ut , det sitter en type skrue på headshellet , er denne til å justere headshellets vinkel med ?Eller justeres pu en i sporene , og skruen funker for å ev bytte ut headshell til andre ? Kan du bytte headshell og samtidig justere VTA enkelt , vil det jo åpne seg for bruk av flwere pu er på samme arm( teste mot hverandre) , skjønt dette blir selvsagt ett gedigent luksusproblem i alle fulle fall.

    Igjen grattis med flott arm , kom vel på tett oppimot min tanninnvestering..... ;D

    Mvh Espen
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    kaap skrev:
    Tør jeg spørre hva reference oppgraderinga består av? i grove trekk...
    Hei kaap; oppgraderingen består i hovedsak av ny underdel til armbordet og nye mellomleggsringer i alu mellom de
    to acrylplatene som allerede er der. Resultatet blir en slags sandwitch-løsning som stiver opp armbordet og gjør
    spilleren ytterligere mindre utsatt for vibrasjoner. Som på en del andre spillere er det også et hav av muligheter for
    oppgraderinger på Trans Rotor. Full reference-oppgradering ville ha innebært at Trans Rotor-spilleren også hadde
    fått "ben" til gulvet og hylleplass til motorstyring/psu og evt. riia. Isåfall måtte jeg ha kastet ut ht'ene for å få plass.
    Det siste ville kanskje ha vært litt dumt ;D

     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.990
    Antall liker
    5.919
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Bladd igjennom tråden din nok en gang Grumpy, Masse fete bilder du tar. Keep up the good work :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hjertlig takk Vermin.


    ssm skrev:
    Den ser utrolig spennede ut , det sitter en type skrue på headshellet , er denne til å justere headshellets vinkel med ? Eller justeres pu en i sporene , og skruen funker for å ev bytte ut headshell til andre ? Kan du bytte headshell og samtidig justere VTA enkelt , vil det jo åpne seg for bruk av flwere pu er på samme arm( teste mot hverandre) , skjønt dette blir selvsagt ett gedigent luksusproblem i alle fulle fall.

    Igjen grattis med flott arm , kom vel på tett oppimot min tanninnvestering..... ;D
    Mvh Espen
    Både VTA og azimuth-justering er enkelt å utføre med Reed-armen.
    - VTA-justeringen sitter i bakkant med grovjustering i det horisontale hjulet på toppen. Det vertikale hjulet er "stoppskruen".
    Finjusteringen gjør jeg med med hendelspaken. Den kan muligens være fin å bruke om man skal være plagsom kritisk til VTA
    ved skifte fra eksempelvis 140g vinyl til 200g vinyl. - skjønner? Mulighetene er mange.



    Azimuth-justeringen foregår med ved hjelp av de to skruene på headshellet. Luksusproblemet ditt med
    avtagbart headshell kan du holde for deg sjøl ssm ...hehe. Jeg kunne ikke tenke meg tanken på å
    bruke tid på det også. Det holder nok lenge ssm med to armer sålenge jeg finner de rette PUene ;D

     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.578
    Torget vurderinger
    2
    Det var da en usedvanlig lekker arm.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.473
    Antall liker
    26.725
    Torget vurderinger
    24
    Har du noen idé om hvorfor armene ikke er montert direkte i "tårnene" Grumpy? Jeg kjenner ikke designfilosofien bak spilleren, men sånn umiddelbart virker det å være en enkel måte å nå god stabilitet på.

    Blir moro å høre hvordan Reed låter sammenlignet med SME. Skulle jeg tippe så er det kanskje mer åpent og lett, men muligens litt mindre kontrollert.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Fosse skrev:
    Har du noen idé om hvorfor armene ikke er montert direkte i "tårnene" Grumpy? Jeg kjenner ikke designfilosofien bak spilleren, men sånn umiddelbart virker det å være en enkel måte å nå god stabilitet på.

    Blir moro å høre hvordan Reed låter sammenlignet med SME. Skulle jeg tippe så er det kanskje mer åpent og lett, men muligens litt mindre kontrollert.
    Ren "guess" Fosse: Trans Rotor Orion har to tårn foran og ett bak. Tårnene er avstivet med "plint" og armbord.
    Disse er separert fra drivverket og påvirker hverandre i liten eller ingen grad. Avstivingen i hele konstruksjonen er trolig
    dimensjonert etter normale tyske beregningsmodeller. Dimensjonene er henholdsvis 4 cm i plintacrylen og 2,5 m i armbordet.
    Jeg gjetter videre på at konstruktøren kanskje har vært åpen i tankene for en viss fleksibilitet i valgmulighetene for plassering
    av armen(e). - Sistnevnte gir også en økt fleksibilitet for valg av ulike armlengder, slik Orion er konstruert. Jeg legger til at
    dette utelukkende er mine logiske betraktinger.
    Håpet og ønsket mitt er som du rett nok skisserer Fosse: Å få en arm som tar'n helt ut i fløyene. -Vilt og vakkert ;D

    Takk Rolfozzy. Et siste bilde før jeg pakker den ned igjen:

     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.473
    Antall liker
    26.725
    Torget vurderinger
    24
    Det er helt klart supert i forhold til mulighet for å velge antall armer og lengder akkurat som man vil. Jeg ville nok gjort som deg, sendt den til Tyskland for ta hull, det siste du vil ha er et feilskjær med drillen med det resultat at noe sprekker eller blir skjevt.

    Følger deg helt i det å ha vesentlig forskjellige armer. Kan fort bli slik at ene armen er førstevalg på kompleks musikk og den andre er å foretrekke til triojazz, eller, men velger etter humør og dagsform. Utrolig lekker sak. Rega-feste?
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.589
    Antall liker
    4.607
    Torget vurderinger
    10
    Hei!
    Etter anbefaling fra Roysen måtte jeg sjekke tråden din! Her er det bare en ting å si, vannvittig flott og stilfullt, lekkert rett og slett! Det låter som en drøm skjønner jeg, gratulerer Grumpy!


    Mvh.
    SAL
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk SAL og wizard.

    Det er på det nærmeste avtalt med Trans Rotor fabrikken i Tyskland at de monterer Reed-armen i
    samme oppdrag som oppgradering av Orion-spilleren. Servicen er som forventet - GOD!
    Festet er Reeds egen standard Fosse, selv om det minner noe om et Rega-feste, men
    kanskje ikke så åpenbart allikevel. Det eneste som kan være sammenlignbart, må være antall punktfester
    om man ikke benytter den enkleste "mutter-og-sylinder monteringen".

    Jeg sitter samtidig å funderer på om SME-armen skal flyttes i bakkant, eller om den skal få stå. Det blir litt
    synsing på hvilken av de som vil bli mest benyttet og hensynet til ergonomi ...?





    Edit: Koser meg i øyblikkets stund med kun én avstressende Kopparbergs Special Brew og
    intet annet enn tre skiver Snowy White, herunder:

     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    reed armen bak/slik at siden syntes fra lyttepos vil bli vakkert.....

    ellers er det bare luxsusproblemer du har når du ikke vet helt hvor du skal sette dem... ;D

    Uansett hvor det blir plassert , vil det bli uberlekkert.....

    Espen
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.182
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Grumpy skrev:
    Edit: Koser meg i øyblikkets stund med kun én avstressende Kopparbergs Special Brew og
    intet annet enn tre skiver Snowy White, herunder:

    En utrolig flott låt av en meget habil gitarist Grumpy ;)

    gismo
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.305
    Antall liker
    29.001
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Neste gang du koser deg med en Kopparberg special brew, så gjør det gjerne sammen med denne sangen fra
    mine hjemtrakter!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Svensk kattejammer på sitt aller beste.... ;D ;D

    Espen
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.589
    Antall liker
    4.607
    Torget vurderinger
    10
    Snowy White -Midnight Blues er bestillt, dette var meget bra! Takk for tips.

    Mvh.
    SAL
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    57.004
    Antall liker
    108.386
    Torget vurderinger
    23
    God morgen, J.J.

    Skal du pakke NED Reed'en???

    Da bør du være obs på følgende forhold:

    pælemark, Teredinidae, familie muslinger med ormeliknende kropp. De borer ganger i treverk og gjør stor skade på båter, platespillerarmer og bryggestolper. De små skallene sitter forrest på dyret. Tre arter i no. farvann. (CAPLEX)

    Er det ikke best om du oppbevarer den hos meg? Var det ikke litt fuktig i karnappet, mon tro??
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Verbalt er du som vanlig på "kongenivå", pengesluk, men jeg er stygt redd for at disse markene dine ville ha brukket tennene om de prøvde seg på den tilsynelatende lakrislignende armen fra Reed ;D
    I morgen går forøvrig Reed-armen og deler av platespilleren til Tyskland mens unge Grumpy kan kose seg med heldigital lyd og kultur i bokform i hele påsken.

    Ellers SAL, er jo Little Wing og In Our Time of Living to greie Snowy-skiver å bruke tid på. Utover disse vil det også være mulig å oppleve Snowy på turné med Sigvart Dagsland, både i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i løpet av mai. Kanskje da særlig i Kulturkirken Jacob i Oslo.



    Hadde jeg vært klar over det "svensken", at du var nærmeste nabo til kattejammeret, hadde jeg aldri blitt kjent med deg ...hehe. Jeg husker låten godt jeg da. Den var jo en schlæger i sin tid. Ellers er jeg enig med deg ssm; det blir litt Luxus Leverpostei dette med plasseringen av armene. Pri én er nok ergonomi/betjening ut i fra hva som er mulig. Jeg lar ikke armbordet stå med fire åpne synlige hull etter SMEen. Det blir nok en liten tysk dialog med fabrikken der nede tenker jeg.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.288
    Antall liker
    30.789
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Grumpy skrev:
    Det blir nok en liten tysk dialog med fabrikken der nede tenker jeg.
    Ordnung muss sein, aber klar!

    Dette blir nok lekkert Grumpy, overflatefinishen på Reed-armen ser også bare überschön ut! ;D

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.454
    Antall liker
    2.681
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Står til i karnappet? Har du sendt lillegullet (lillechromet?)til de tyske ingenørene?

    mvh
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Helt korrekt kaaper'n - bare skjelettet igjen. Fabrikken har fått all den tiden de trenger til å gjøre en best mulig jobb. Jeg forventer å se deg innom ila forsommeren.

    Feel free Gismo til å intrudere tråden med hva du vil du. Nå i vårløsningen har jeg allerede forlatt Snowy White og gått over til mimring med heavy funk fra 70's og utover. -Fra dengang vi rula dansegulvet på Hawk Club (med Sven Erik Thorud som DJ) og enda hadde sjangs på jentene. Husker godt at jeg hadde med meg to forskjellige jenter (en hver uke) og begge fikk så jævlig knesjælv av paraplydrinkene at returlevering av døtre ble i overkant belastende når vi måtte ringe på døra og si til foreldrene; "Takk for lånet av Deres datter, men jeg tror hun er litt sliten". Deretter sluttet vi med medbrakte ladies og gikk over til lokale berter med lang paraplydrink-erfaring....hmmm, det var tider det. Bajasso husker jeg også med vage, men hinsides gode minner.... Minner som sitter, men tiden er desverre blitt borte.
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    57.004
    Antall liker
    108.386
    Torget vurderinger
    23
    At du var en sånn "jävel på brudar" Grumpy....!!! Det er bra! Vi har nok danset forbi hverandre på de samme stedene på den tiden, herlig musikk. Jeg har HYLLEMETERE med dette på vinyl, soul, funk, R & B, alt snadderet fra 1970-1985 sånn ca., OG i mint condition og det er ikke så vanlig. Foreslår en mimreaften i OVK regi, iført platåsko, patched jeans & sølvfarget autentisk (og langt oppkneppet) skjorte fra legendariske "Blue Jeans" som obligatoriske rekvisitter 8) 8). Eventuelle uforstående ungsauer kan få se på og lære.....

    Hawk Club, Safari, Zhivago, Bajazzo, Lærerinnelaget, Ridderhallen, Dryppertloftet :eek: :eek:, International Soul Club, Downtown, Keyhouse, Club Remember, Leoparden etc. etc. Aaah, det var tider.....
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Artig at du nevner Safari p.sluk. Der ble vi godt kjent med dj'en som lagde kassetter av kveldens musikk til oss. Gjett om det funka på gutterommet når brudene kom på besøk...
    Ellers er dette høydaren jeg har på vinyl fra den tiden. At tittelen på skiva er Goin' bananas er igrunn ikke så oppsiktsvekkende, men at den er presset på gul vinyl med ilagt bananlukt, sier jo litt om tidsepoken...festlig.



    Jeg drar mer enn gjerne fram leopardfrakken, hatten og Cameo-skivene mine.... ;D
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.182
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Grumpy skrev:
    Feel free Gismo til å intrudere tråden med hva du vil du. Nå i vårløsningen har jeg allerede forlatt Snowy White og gått over til mimring med heavy funk fra 70's og utover. -Fra dengang vi rula dansegulvet på Hawk Club (med Sven Erik Thorud som DJ) og enda hadde sjans på jentene. Husker godt at jeg hadde med meg to forskjellige jenter (en hver uke) og begge fikk så jævlig knesjælv av paraplydrinkene at returlevering av døtre ble i overkant belastende når vi måtte ringe på døra og si til foreldrene; "Takk for lånet av Deres datter, men jeg tror hun er litt sliten". Deretter sluttet vi med medbrakte ladies og gikk over til lokale berter med lang paraplydrink-erfaring....hmmm, det var tider det. Bajasso husker jeg også med vage, men hinsides gode minner.... Minner som sitter, men tiden er desverre blitt borte.
    :) tar et langt dypt magadrag, sukker og puster tungt og lenge ut....blir sittende å bare stirre på/igjennom skjermen uten å se den.....Ja det var tider det ;D ;D

    gismo
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.305
    Antall liker
    29.001
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Regner med att det var en gang på 80-talet, som var deres storhets tid på danse gulvet, husker også disse frekke/balla disko glidarna
    som regerte på gulvet, vi som hørte på punk mm var hopløst chanseløse der bland brudarna :-\.
    Men kommer gjerne og ser på er, i deres pastellfarvede midjekorte kavajer med axel puter og oppbrettet armer. :eek:
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    57.004
    Antall liker
    108.386
    Torget vurderinger
    23
    Finger'n, du kom skummelt nære med den der! Kunne vært meg! Hadde bl.a. noen kongerå snakeskin hvite/sorte boots, sorte satinskjorter og en helt sanseløs SØLV kort jakke med en kjempeørn brodert i farger på ryggen, med teksten over "HARRY KING"!!! Sanseløst! The whitest nigger in town! Var übercool på den tiden, kjørte diskotek også og alle pengene gikk til vinyl. Ubegripelig paradisisk tilværelse dengang. Og "brudarna", Cash!! Brudarna!! Vi snakker kølappsystem....... ;D ;D ;D Nå for tiden husker jeg ikke hva de er til engang. Brudarna.

    Kan'ke svare for Grumpy, ser mer ut som Benny Hill på en dårlig dag, det bildet du fant der! Tror nok han tok seg vesentlig bedre ut en som så, se på anlegget hans i dag, det er der han tar den ut nå! Vi endrer nicket hans til Blingmaster Flash i en håndvending
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    57.004
    Antall liker
    108.386
    Torget vurderinger
    23
    ;D ;D ;D NÅ snakker vi!! Med fare for represalier og OT-utkastelser. Men det er det verdt! Krokodillegrønn!

    Grønn av misunnelse på de som ikke har HORN?
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.305
    Antall liker
    29.001
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Pengesluk: jag stiller med iværtfall 1200mkll og (Play that funky music) så får du være dJ Grandmaster ;). Grumpy får ta hand om danse gulvet ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dere har det morro på min bekostning nå! Allikevel ler jeg så jeg griner, men dere er f... ikke i nærheten av hvordan jeg så ut i en periode.
    Det var faktisk så jævlig engang at jeg har selvironi nok til å fortelle om Grumpy som DJ på et Unge ett-eller-annet-politisk-parti-party", iført en horibel bekledning og spilte Patric Hernandez og Earth, Wind & Fire så det jalla på noen bældigre Jamoer. Det var ikke en kjeft igjen i lokalet etter klokka 23:00. Jeg hørte i ettertid at det var pga. den kvalme DJ'en. Siden har jeg aldri blitt tilbydt flere DJ-jobber, men så har jeg også byttet politisk parti siden da...hehe.
    - Men, rosa joggis Finger'n, selv i 2010. Nei, der gikk grensen selv for Grumpy, hehe.
    Når jeg leser deg Pengesluk, så skjønner jeg mer og mer hvorfor du er blitt slik! ;D. Gismo sikler og Cash er jo helt uttafor stakkar. Tenk og komme drassende med en mkII femogtredveår forsent. Punkere hadde jo alltid hatt en en tendens til å havne på feil sted til feil tid....

    Kjør på så skal jeg si ifra når dere er i nærheten av Grumpy anno 70's, early 80's.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.305
    Antall liker
    29.001
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    cirkeln er sluten, blev forad med soul musik i 15 års aldern av en soul frelst bror, Temptations l'am a "Bachelor"
    spiller hos meg nå, men punkere er ju på feil sted.....
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    57.004
    Antall liker
    108.386
    Torget vurderinger
    23
    cash 63 skrev:
    Pengesluk: jag stiller med iværtfall 1200mkll og (Play that funky music) så får du være dJ Grandmaster ;). Grumpy får ta hand om danse gulvet ;D
    La oss dra i gang en disco-revival, da..... P-sluk Allstars, Grandmaster Bling (Grumpy) alt. Blingmaster Flash, forslag til øvrige sendes Grumpy eller nærmeste politikammer!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du er fader meg ikke lite dristig p.sluk. I grunnen tror jeg at du utvilsomt aspirerer mest av oss alle til å bli kveldens Allstar-stjerne, eller aner jeg at du er ute etter å vinne den gjeveste tittelen: "Disco-kula" ...hehe. KW er jo disco-pioneeren fremfor noen her, og bør stille med innfettet tupert hår og blinkende ac-regulert buksesmekk. Jeg pingler ihvertfall ikke ut og blir med på en bling blong grise-giga-happening, ohhh-yeah. Let's do it!
    I morgen 13/4 er det rake motsetningen; er det fler som kanskje skal på John Dee i morgen: Jackie Leven?

    PS! Ellers tror jeg Finger'n har behov for å leve ut sitt virkelig jeg, og skal gjerne få lov til å være førstemann på parketten ...etter å ha "bruset" seg opp på fire glass med sugerør.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.836
    Antall liker
    16.770
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Sålenge alt ikke er på plass i Karnappet om dagen, var det like greit å komme seg ut på konsert: Jackie Leven på John Dee.
    Jeg hadde rett nok ikke anledning til å være der under hele konserten, men fikk da med meg omtrentelig det halve.
    Konserten ble en sløy, engasjerende kaskade av nye og gamle låter fra en tilbakelent Jackie Leven, som mellom låtene
    serverte oss en mørk, spøkefull selvironi. Én mann - én gitar - én flaske og én stemme. Duverden hvordan han håndterte alle deler!


     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.454
    Antall liker
    2.681
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Hei sveis!

    Ville bare takke så mye for gjestfriheten sist helg. Som vert er du i en klasse for seg! Kamera var jo med, men i hyggelig lag blir den slags tilsidesatt, så har ingen bilder å supplemere med desverre. Som en ekstra bonus hadde verten invitert et par staute karer fra OVK. Veldig trivelig å hilse på dere(!) og bli kjent med nye ansikt. Et rød tråd for kvelden ble desverre den fraværende vinylriggen, som fortsatt er på ferie i Germany (om jeg ikke tar feil). Litt synd å ikke få oppleve Orion snurre skiver, men vi fikk da servert noen noter fra 01001001001000101 mediet istede.

    Igjen, tusen takk for personlig transportering, mat og vertskap. Skulle ønske avstandene hadd vært mindre, slik at jeg kunne invitert til noe tilsvarende.. men men.. sånn er det bare.

    mvh Kai
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn