Grumpy's Karnapp

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Fyda , så tomt a gitt..... dette blir spennede Jan , hva driver du med nå.... 8)

    Har du fått teften på tuter , eller kanskje elektrostater ? så får vi se , du har jo flere komponenter som sågar godt kan være grunnmur du....

    Åssen gikk hekkinga... ;D Snart har du vel 7 små jævler som gomler villt på Legenburg-kablene.... :D :D

    i såfall ,ender du opp med noen , så bør kanskje navnene gå i samme sjanger... Hva med HI-rez , og ( 192)Bit....... :)?

    Her er det bare å følge med....

    Espen
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.970
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut som "Hifi" ikke er helt vant med det rommet heller.....
    Uansett, dette ordner seg :)
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.246
    Antall liker
    2.426
    Torget vurderinger
    13
    ssm skrev:
    i såfall ,ender du opp med noen , så bør kanskje navnene gå i samme sjanger... Hva med HI-rez , og ( 192)Bit....... :)?

    Espen
    Kanskje en liten Mac Mini med mulighet for master recordings avspillinger, det hadde gjort seg tenker jeg.
    Fantastisk kvalitet på flere innspillinger er mine erfaringer.
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.262
    Antall liker
    105.681
    Torget vurderinger
    23
    Jeg har det fra sikre kilder at Grandfather Bling har gått over til et sett Aktimate med Ipodavspilling. Den store typen, MED radio. Pianolakk, selvsagt.
    Han trodde det fulgte med 6 på kjøpet også..
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Der kan du se , highend til pølsepris......

    Disse har jeg jævla trua på , spesiellt med den innebyggde ampen bypasset og fore elementene med 400watt power fra Vacuum tube logic ampene til trådeier.....

    husk å skru fast kassa først , så ikke hele greia flyr i veggen ;D ;D

    Mvh Espen
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Hmmm, syyltynt med innlegg i denne tråden på enn så lenge - nær sagt fra alle kanter? ;)
    Den fortjener vel bedre enn som så?
    I så måte tar jeg med den frihet å vekke den til live igjen, fullt fortjent vil jeg mene! :)
    Som re-etablert fersking i "vinylverdenen" har jeg ved et par anledninger allerede fått oppleve både lyd og vertskap som hva gjelder begge kategorier, helt klart er i spitzenklasse!
    En lydopplevelse som for min del er "all time high" hva vinyl angår!
    Og re-etablert, i den forstand som at jeg i begynnelsen av 60-årene snurret mine riller på en forlengst forgangen ELAC plateskifter.
    Av allerede nevnte årsaker befinner jeg meg nærmest i startgrop nr.2 hva vinylopplevelser angår, men så sannelig har jeg har jeg fått lære hva som egentlig bor i et såpass gammelt medium!
    Et par besøk i Grumphy's Karnapp har definitivt gjort min skepsis til skamme, og satt "full fyr" på min (hittil forbeholdne) interesse for hva som gjemmer seg i riller og spor.

    La gå at det nok for meg har fått visse konsekvenser hva likviditeten angår, men det skal jeg sagtens tåle! ;D
    Ei skal glemmes Cash63, som definitivt satte meg på riktig "vinyl" spor!
    Takk til dere begge, for å vekke meg opp fra en 46 års gammel dvale. Tro det eller ei! ;D
    Og samtidig: Takk for et strålende vertskap der oppe i Karnappet! Det skal ei glemmes, på lang tid.......
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.246
    Antall liker
    2.426
    Torget vurderinger
    13
    Er nok derfor jeg ikke (tør) vil høre så mye på Vinyl, jeg er livredd det påvirker meg til å åpne spargrisen til mine hardt opparbeidende sparekroner.. - Gleder meg til mer karnapp fortellinger !
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.112
    Antall liker
    14.777
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    johnnygrandis skrev:
    Er nok derfor jeg ikke (tør) vil høre så mye på Vinyl, jeg er livredd det påvirker meg til å åpne spargrisen til mine hardt opparbeidende
    Tror det viktigste er å holde seg unna Elverum. Det virker som det er noe med å hoppe på (vinyl)toget på stasjonen der oppe... ;D ;D ;D
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    717
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    ;D

    Skummelt det, Roda!

    Kan bli smertefullt på mange måter å hoppe av et skikkelig damplokomotiv i god fart. Men er det ikke bedre å hoppe på toge enn å stå igjen på stasjonen.. :-\

    Artig med med nyforelskelse i vinylens gleder for Scrooge. Vi følger spent med på hans frelse og nye opplevelser med sin nyanskaffede Dark Star. Trivelig at den lille Transrotor familien utvides med nye medlemmer. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn