Gruppekjøp av innercover

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.727
    Antall liker
    5.204
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da har jeg fått coverne også, takker igjen for tilltaket til Dr dong og Sluket - dette var topp!
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Har snart brukt 100 stk av de allerede og er veldig fornøyd med kvaliteten :) Takk nok engang for innsats
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.103
    Antall liker
    27.789
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Vad blev ca stykk prisen for disse coverne? Handlet noen prøver fra en uk selger i London denne helgen av typen white paper polylined 50st 10£ samme pris for black paper, større kvanta lavere pris.
    DSC_1300.jpg
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.329
    Antall liker
    33.721
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Doktoren har vel nevnt det lenger oppe i tråden nøyaktig, mener vel å huske at vi betalte inn under kr 1,30 per stykk.
    Og da ble det en liten slant til overs også.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Fikk omsider rota meg til et møte med Slukster i forrige uke. Smekkfull bil, heldigvis overtok Dr.Dong umiddelbart 4 kasser. Hvordan forklare Lovequeen hvorfor jeg kom drassende opp med 4 kasser, de tar steike med plass. De 400 fra siste London-messa akkurat brukt opp, 3200 til tar litt tid. Tid = spille en plate som ikke har propert innersleeve. Bytte umiddelbart inner, og evt. sveisa PVC yttercover til softe polytene. Ikke som vaskerigutta som skifter innercover over en lav sko, eller var det vask ;). Alt i alt, et godt kjøp i forhold til pris og kvailtet.

    I bilen ligger det 3 kasser som skal nordover til Nidaros og omegn, skal bli fint å få lesset av de........ :rolleyes:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn