Z
Zomby_Woof
Gjest
Du visste at denne kom til å bli postet....
Stemmer, 49 esker, 39200 innercover, blandet 39 tusen med 39 esker.. Sånn er det å bli gammel!14 esker sendes; det stemmer
Det skulle være totalt 49 esker (ikke 39). Skrive- eller tellefeil?
Jeg skal sende deg en litt mer oversiktlig liste, Sluket, på de som henter. Jeg har ikke full oversikt over hvem som eventuelt henter også for andre, men det skulle ikke by på problem. Lista jeg sender deg er bare med nick og ikke navn, så oppgi også nick til Sluket, slik at det ikke blir forvirring.
OBS!!! Viktig!!!!! Sending av innercover
Posten krever nå et mobilnr. på pakkeforsendelsene - de sender ikke lenger ut hentemelding på papir, kun som SMS!!!!! Får ikke skrevet ut sendingslapper uten.
Til dere som venter på sending, send meg en PM med et relevant tlf.nr. for SMS.
Mvh
Sluket The Fearless Bureaucracy Figther
Var du hos Sluket nu?Takk til Dr Dong for initiativ og Sluket for ypperlig service og hyggelig prat ved avhenting
Takk til Dr Dong for initiativ og Sluket for ypperlig service og hyggelig prat ved avhenting
Pallen kom akkurat inn døra her nå... over 2m. høy og ca. 1 x 1 m. ..... pust, pes......
Helt sprengt av å bære 2400 cover opp fire etasjer, har ikke samlet meg tilstrekkelig til å klare å åpne kartongene ennå. Går ut ifra at det bare er murstein.Var det ok cover?