Merke | Beskr | Prisant | Merknad |
Pioneer D6 | CD-spiller | 1000 | |
Definitive Technology Symphony 1 | Hodetlf BT | 2200 | |
Kef M500 | Hodetlf | 1200 | |
Philips Fidelio X2 | Hodetlf | 1500 | |
Sennheiser HD700 | Hodetlf | 2500 | |
Fiio E12 | Hodetlf.forsterker | 600 | |
B&W 805 Matrix | Høyttaler | 4000 | reservert |
Pioneer A6 | Forsterker integrert | 1000 | |
First Watt Aleph J | Forsterker effekt DIY | 4000 | |
Adcom GFP-565 | Forsterker pre | 1200 | |
Denon DP47 | Platespiller | 3500 | |
Denon DP75 | Drivverk | 3500 | |
Thorens TD166 mk II | Platespiller | 1200 | |
Denon DL-110 | Pickup | 800 | |
Luxman T-210L | Tuner | 400 | |
B&O Beogram 6500 | CD-spiller defekt, pen | 500 | |
Sansui CD-X217 | CD-spiller | 300 | |
JBL L-15 | Høyttaler | 1200 | |
JBL L20t | Høyttaler | 1500 |
Artig med forløpende oppdatert info om betalingsevne og vilje blant folket som har bestilt! Super jobbing, Trond!Statistikk er alltid gøy:
Hele 72,1% av gruppen har vært tatt kontakt og 47,8% av pengene er varslet på vei eller allerede betalt. Totalt er 23% allerede registrert på konto. God respons som sist!
Sender ut individuelle betalingsanvisninger til alle i dag. Oppgir i tillegg til beløp fullt navn adresse, kontonr og vipps-nummer samt henteadresse.
Angående henting så er jeg i oslo kun tirsdag kveld neste uke (har fri torsdag og fredag), men har møte til kl 19. Det kan være en mulighet etter det, men jeg har lyst til å sjekke varene før jeg begynner å dele dem ut.... Jeg kan åpne for at de som bare MÅ ha coverne da (og har betalt) kan hente, men at resten kommer påfølgende tirsdag.
Cirkaish 7 kan gå bra
Noen entusiastiske coverister troppet opp i går kveld og hjalp til med sjauing og telling og tok med seg en del cover hjem også. Takk til dere. Hyggelig å møte menneskene bak nickene .
Legger opp til massiv henting onsdag neste uke, dvs 11. mai i Frysjaveien 42. Jeg trenger tirsdag kveld på forberedelser og klargjøring til storinnrykk på onsdag ettermiddag. Tipper jeg kan være der allerede i 3-4-tiden.
Dine manglende cover ligger på Ensjø nå peppers så vi gjør en avtale en dag. Jeg er tilbake i oslo neste uke. Nå er det langhelg!
Er kvaliteten på covrene tilfredsstillende?Takker for innsatsen. Kjempe jobb. Covrene er i hus og noen skiver har allerede fått seg en vask og nytt cover.
BømpEr du der onsdag i 17 tiden?
Og hvor mye lenger utover etter 1700 ?Ok, ok, onsdag kl 17 i frysjavn 42, vestre port på fremsiden av bygget.
Tja, blir nok ikke lenger enn 2 timer, dvs kl 19.Og hvor mye lenger utover etter 1700 ?Ok, ok, onsdag kl 17 i frysjavn 42, vestre port på fremsiden av bygget.
Pokker, jeg ser nå at jeg har lovet meg bort onsdag dag og kveld allikevel. Hva blir neste anledning ?Tja, blir nok ikke lenger enn 2 timer, dvs kl 19.Og hvor mye lenger utover etter 1700 ?Ok, ok, onsdag kl 17 i frysjavn 42, vestre port på fremsiden av bygget.