har en del igjenEr det ikke på tide med en ny bestillingsrunde snart??
. Er det mulig å sende noen ytter og innercover til Lillehammer,om det er igjen?har en del igjenEr det ikke på tide med en ny bestillingsrunde snart??
+1Da har jeg mottatt pakke med cover, å alt var iorden.Så takk for arbeide du gjør Trondmeg veldig bra jobba������
+2 ;D+1Da har jeg mottatt pakke med cover, å alt var iorden.Så takk for arbeide du gjør Trondmeg veldig bra jobba������
Hallais, eg tar gjerne noen inner og ytter om du har flere. Men yttercover må være de med "søm".Ser ut som det er i praksis tomt for gatefolds nå. Der skulle vi hatt flere..... Men innercover og yttercover (både PVC og poly) er igjen. Førstemansprinsippet gjelder. Det er noen som for en tid tilbake bestilte noen tillegg. Dere må ta kontakt snarest ellers ryker gatefoldsene til andre !!!!!
OK, men de er du tomme for?Det er i så fall gatefolds som passer til utbrettscover. Da kan den brettes ut med plast rundt det hele uten å ta den av.
Hei! Har du mange innercover igjen som du gjerne vil bli kvitt? Jeg er på utkikk etter innercover med 'antistatic' plastic på innsiden; er det den typen du sitter igjen med?Stort sett bare noen få ytter og endel innercover igjen. Kjøpte så det holdt ja . Ta kontakt ved behov for slikt.
Jeg tror behovet for gatefold-yttercover er mangedoblet for veldig mange.Gatefold og PVC yttercover er helt tomt og det er bare å angre på at man ikke kjøpe flere. Det er kanskje flere enn meg som oppdaget at det ikke trenger være en dobbel-LP for at man vil benytte gatefold. Mitt behov 5-doblet seg ved denne "oppdagelsen"......