Jeg og mange andre har det problemet med tynnere PE-covere i alle fall. Får satse på at det går bra.Jeg har ikke noe problem med at coveret sklir av, men er heller ikke helt sikker på hva du mener. Det er PVC-cover og de er stive selv om BD sine er veldig tykke og tar stor plass. Jeg kan ikke helt se at tynnere PVC lettere skal skli av enn tykkere PVC. Uansett, sist var det ihvertfall ingen klager og vi var 50 pers som kjøpte
Jeg, Lagga, Brummund og Peppers henter samlet, ser det ut til.Jeg bare minner om at jeg gjerne vil ha en liten oversikt over hvem som henter og hvem som skal ha noe tilsendt. Mange har allerede svart og det er selvfølgelig ikke de jeg ber om svar fra nå
sorry, jeg svarte deg på PVC. PE har jeg ingen erfaring med.Jeg og mange andre har det problemet med tynnere PE-covere i alle fall. Får satse på at det går bra.Jeg har ikke noe problem med at coveret sklir av, men er heller ikke helt sikker på hva du mener. Det er PVC-cover og de er stive selv om BD sine er veldig tykke og tar stor plass. Jeg kan ikke helt se at tynnere PVC lettere skal skli av enn tykkere PVC. Uansett, sist var det ihvertfall ingen klager og vi var 50 pers som kjøpte
Trondmeg - jeg henter, sannsynligvis for Lagga, Dazed, Brummund, Vinagunner og Crosswind også Når hentedagen er satt, vil kl-slett bli på ettermiddag/kveld??(håper jeg)Jeg, Lagga, Brummund og Peppers henter samlet, ser det ut til.Jeg bare minner om at jeg gjerne vil ha en liten oversikt over hvem som henter og hvem som skal ha noe tilsendt. Mange har allerede svart og det er selvfølgelig ikke de jeg ber om svar fra nå
Vel, bare de i PVC jeg har bestilt nå funker, er alt flott.sorry, jeg svarte deg på PVC. PE har jeg ingen erfaring med.Jeg og mange andre har det problemet med tynnere PE-covere i alle fall. Får satse på at det går bra.Jeg har ikke noe problem med at coveret sklir av, men er heller ikke helt sikker på hva du mener. Det er PVC-cover og de er stive selv om BD sine er veldig tykke og tar stor plass. Jeg kan ikke helt se at tynnere PVC lettere skal skli av enn tykkere PVC. Uansett, sist var det ihvertfall ingen klager og vi var 50 pers som kjøpte
Henter på Frysja som sistJeg bare minner om at jeg gjerne vil ha en liten oversikt over hvem som henter og hvem som skal ha noe tilsendt. Mange har allerede svart og det er selvfølgelig ikke de jeg ber om svar fra nå
Ja, har snakket med Ole om det jeg også. Da gjør vi vel det.Ikke som jeg vet om. Olsin og jeg har vurdert samsending.Er det noen fra vestfold som skal hente?
Fredrik
HeiJa, har snakket med Ole om det jeg også. Da gjør vi vel det.Ikke som jeg vet om. Olsin og jeg har vurdert samsending.Er det noen fra vestfold som skal hente?
Fredrik
Mine ogsåMine blir da hentet av TT. Stor takk til han for det!
Mine ogsåMine ogsåMine blir da hentet av TT. Stor takk til han for det!
Jeg kan plukke de opp, og kjøre de en tur rundt Brekketoppen og tilbake igjen.Noen som kan ta med mine
kan jeg hente 805 samstundes?Bump!
.kan jeg hente 805 samstundes?Bump!
Merke | Beskr | Prisant | Merknad |
Pioneer D6 | CD-spiller | 1000 | |
Definitive Technology Symphony 1 | Hodetlf BT | 2200 | |
Kef M500 | Hodetlf | 1200 | |
Philips Fidelio X2 | Hodetlf | 1500 | |
Sennheiser HD700 | Hodetlf | 2500 | |
Fiio E12 | Hodetlf.forsterker | 600 | |
B&W 805 Matrix | Høyttaler | 4000 | reservert |
Pioneer A6 | Forsterker integrert | 1000 | |
First Watt Aleph J | Forsterker effekt DIY | 4000 | |
Adcom GFP-565 | Forsterker pre | 1200 | |
Denon DP47 | Platespiller | 3500 | |
Denon DP75 | Drivverk | 3500 | |
Thorens TD166 mk II | Platespiller | 1200 | |
Denon DL-110 | Pickup | 800 | |
Luxman T-210L | Tuner | 400 |
B&O Beogram 6500 | CD-spiller defekt | 500 | |
Sansui CD-X217 | CD-spiller | 300 | |
JBL L-15 | Høyttaler | 1200 | |
JBL L20t | Høyttaler | 1500 |
Sorry, vært en uke i Marokko, med noe dårlig nett-tilgang, men jeg henter i Frysjaveien ...Gjentar innlegg #708:
Jeg ser for meg at det foregår på følgende måte:
1. ved ankomst (dato kommer senere) blir det satt opp tidspunkt for utlevering i frysjavn 42
2. de som skal ha tilsendt sender meg pm om dette snarest med navn, adresse OG telefon
3. annen utlevering etter avtale. Fint for meg om flest mulig kan kjøre standard
alle får oppgitt betalingsanvisning som må betales før henting.
Jeg ønsket at flest mulig følger dette. Særavtaler kan gjøres, men bør unngås image: