Den var søtVis vedlegget 869489
Nytt prosjekt. Ikke så stort denne gangen
Vis vedlegget 869490
Fortstt under bygging
Hvilken SAEC er dette GunnarS, en 506/30? I så fall, er armløfteren ettermontert?En 12 tommer tonearm til på Garrard 301. SAEC armen hadde jeg på en Lenco jeg ikke har koblet opp for øyeblikket.
Vis vedlegget 881736
Håper på en ny (eller brukt) riaa som har to innganger i løpet av året.
Vh GunnarS
Ok- den ser så lang ut. Kanskje 10.5" varianten, en 308 L?Det skal være en we308 så vidt jeg vet. Har tredd et ekstra lodd utenpå det originale loddet for balansere tyngre pickuper/ headshell
Ok. Litt merkelig, det der, for i h t Vinylengine kommer We 308 i bare to utgaver, en 9» og en 10,6». Sistnevnte heter We 308 L. Min egen:Det er en 12".
Skikkelig PSU skal ikke undervurderes. Hvordan synes du Benz PP1-T9 klarer seg mot andre riaa trinn ? Jeg spør fordi jeg har en Benz LP - og det har ligget en PP1-T9 til salgs en god stund. Regner med at synergien ville være bra med Benz hele veien.Oppgraderte min Mofi Ultraphono med nytt større powersupply i går
Vis vedlegget 884144
Dette var faktisk en mye større oppgradering lydmessig enn jeg hadde turt å håpe på. Ikke var den spesielt dyr heller.
Nå synes jeg dette Tim de Paravicini konstruerte riaatrinnet virkelig låter mer en engasjerende og gir meg mer av alt.
Inspirert av dette tror jeg også jeg må prøve Dr. Fuss sitt powersupply til Benz Lukaschek PP1-T9 Riaatrinnet mitt også.
Vh GunnarS
Super flotte saker hos degVis vedlegget 873869
Lekt meg litt på gjesterommet i dag.
Ellers kom jo videoen til Ståle (Stereo+) fra kjellerbesøket hans her i sommer. Litt synd at jeg ikke hadde et bedre rom til de.
Var også litt lei meg for at jeg ikke hadde ofret på litt mer ambisiøs finish på beistene der nede, men de kan jo pusses ned og få en oppdatering om jeg får ånden over meg en gang.
Vh GunnarS