Espen R skrev:
Det vil med andre ord si at når Edvardsen evaluerte ulike drivverk under utviklinga av Master-serien, så var de lydlige forskjellene han hørte, disse var sannsynligvis skapt inni hans hode som placebo, og ikke reelle forskjeller?
På generelt grunnlag så gir jeg relativt blanke i hva noen som skal selge et merke/produkt til offentligheten sier til offentligheten. Når traff du sist en produsent som sier noe ala "Det jeg driver med er egentlig noe tull, men kundene mine er uansett såpass ignorante at jeg slipper unna med hvasomhelst barre jeg kaller det noe fancy og dikter opp noen tulleforklaringer". Det er nok av HiFi-aktører som lett faller innenfor denn kategorien, uten at jeg på noen måte tror BEE er en av de.
Jeg vet ingen ting om hvordan han testet, noe neppe du heller vet. Med din logikk så må jeg også feste full tillit til KVs mest håpløse lyrikk, det gjør jeg ikke. Jeg tror ikke på Alex P. uansett hvor mye han måtte hevde at ulike harddisker låter ulikt, jeg tror heller ikke på at XXHigend-utvikleren hører om naboen har et aktivt WiFi-nett eller ikke, eller at han kjenner på vibrasjonene i stuebordet om signalet til DACen går over SP/DIF eller USB. Med din logikk er alt sant, bare noen sier det.
Du har fortsatt ikke svart på hva du synest om at noen av de ledende herrene på forumet bruker billig PC som drivverk. Jeg antar du som normalt har lyst til å si at du er mer sensitiv enn de og hører bedre og har mer erfaring eller whatever, men du kvier deg når det ikke er en teknolog som er målskiven for føleriet ditt. Vær i alle fall ærlig nok til å si rett ut at du mener du hører bedre enn de eller hva du nå velger som forklaring.