hælj

Z

Zomby_Woof

Gjest
Re: helg

Burde du ikke rydde opp etter deg på Trandum først? ;D
Va'kke meg, jeg satt i KO. Va'kke på min vakt heller, forresten.

Ellers var hele greia bare tøys. Bygget er en gammel brakke som flyplassen eier, og knapt er vedlikeholdt siden befalsskolen forlot den. Det så så godt som like jævlig ut da folka våre kom. Etter hva jeg har hørt hadde de flytta på noen 'kulisser', og snudd en stol opp ned. Bare j*** tull hele greiene. Men det er nærmest umulig for oss å komme til med vår versjon, så vi lar det ligge. Jeg har den beste samvittighet.

;D

P

Parelius

Gjest
Nå er jeg så dritlei all jobbinga at det er like før jeg setter på Hurford spillende Toccata and Fugue in D minor alt hva anlegget evner, og rister hele bygården i grus. Jeg får vel greie meg med Wachet auf, ruft uns die Stimme på urbant nabonivå. Gi meg et fjøs!

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
785
Torget vurderinger
5
Full i går, full i dag og lei meg i morgen, søndag.  Det har vært min helg..
Lei deg?
Har alkoholen ført til uønskede gjerninger? ;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.024
Torget vurderinger
2
Hælja snart over, og jeg har bare kommet halvveis i juløltestinga. Jeg får åpne en ny kasse.

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Antall liker
1.267
Sted
'
Foreløpig har helga artet seg slik: Lørdag 01:00 vaktutkalling, hjemme klokka 04. Ny utkalling 06:15, hjemme ca 11. Ny telefon klokka 15. Stille til søndag 08:30 da jeg ble vekket opp fra de døde av vakttelefon.
En spolert helg med lite søvn med andre ord. :(

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.024
Torget vurderinger
2
Juleøltesten min er avslutta.

Ringnes Juleøl er best.

Dette er selvfølgelig synsing og min personlige smak. Og nei, jeg har ingen dokumentasjon.

W

wurst

Gjest
Nå er jeg så dritlei all jobbinga at det er like før jeg setter på Hurford spillende Toccata and Fugue in D minor
Prøv Ton Koopman så får du en tidsriktig tolkning også.

W

wurst

Gjest
Prøv forresten Sundnæs Kroningsaquavit, faktisk bedre enn Gammel Opland!

P

Parelius

Gjest
Prøv Ton Koopman så får du en tidsriktig tolkning også.
Takker for forslaget. Den er ikke i hyllen, men jeg får lete den opp til neste gang. Nå er helgen over, og fortryllende nok, jobben også. Men så er det jo snart mandag igjen. Skal det ingen ende ta ... På tide med opsjonsavtaler med slik innsats!

Men, men, naboen overlevde, huset står, og der er ingen bakrus.

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Antall liker
41
Jeg synes hæljetråden bør opp igjen. For det er jo allerede hælj nå!
Selv begynte min i går, med Jazzlands 10 års markering. Bugge W var fantastisk, det samme med lyden. En 4 timers musikkopplevelse av de sjeldene må jeg si!

P

Parelius

Gjest
Jobb! Så du kunne ha spart deg dette fortvilte opplivingsforsøket. ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har vakt, jeg. Fredag og søndag... :(

Men men. Det blir greit med noen ekstra kroner i januar.

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Antall liker
41
hehe mulig det er fortvilt... Angående jobb. Ja, jeg er i jobb. Men er fremdeles så ung at jeg makter sene kvelder og tidlige morgener, vet ikke med deg Parelius? ;)

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
I kveld har jeg alt startet på Kilkenny'en og skal koble opp min "nye" TV. Imorgen blir det muligens showet til Espen Eckbo, men det blir litt jobbing først på dagen.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.260
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
jeg er litt hjernedød etter 10 timer på jobb med trygve tusen kunder på telefon og et par timer i bil......fruen på klubbkveld og huset fullt av unger, selvsagt skal 8-åringen ha en kompis på overnattings.....jaja, SKAL ta igjen i morra etter å ha kjørt dattera på ni til og fra korps øvelse og masse andre plikter......da er det øl, aquavite og pinnekjøtt i ungarskåken til kompisen...med harryanlegg med "bøtter" av ti-tommere som gjør at anlegget på by'n ennå senere låter som en PAL

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.260
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
nå ærre bare å få pizza'n i hus også er det et bar beger når ungene har lagt seg så er røra varme tenker jeg ;-)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.024
Torget vurderinger
2
I kveld skal jeg kose meg med Bergens Brystbalsam, hoste, harke og snyte meg med jevne mellomrom. Det er synd på meg.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
650
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Welcome to the jungle ;D

Begynte med pub til pub runde kl 12.00 i dag. så nå er jeg hjemme med varme rør og ett tonn med bayer :D Så får jeg se om helsa holder til en tur på byen i kveld. Går faktisk ganske rundt alt :p

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Noen foretrekker å heller tilbringe aftenen sammen med kompiser enn med meg... så nå sitter jeg nå her og vannsmekter... Sukk! ;D

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
650
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Noen foretrekker å heller tilbringe aftenen sammen med kompiser enn med meg... så nå sitter jeg nå her og vannsmekter... Sukk!     ;D

Kompisene mine foretrekker faktisk å tilbringe aftenen sammen med kompiser, enn med meg :eek:

NÅ!!! Nå tror jeg skjønner det :eek:

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.230
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Absint er et ulovlig alkoholholdig rusmiddel som går rett på sentralnervesystemet og er svært vanedannende.... men jævlig godt!! HAHAHAHAHA

K.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Man blir kunstnerisk av absint. DET KAN VI IKKE HA NOE AV!
Kunstnerisk, ja... Omtrent samme effekt som syfilis vil jeg tro. Inspirasjon finner man så mange steder...

:eek:

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
30.985
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Absint er et ulovlig alkoholholdig rusmiddel som går rett på sentralnervesystemet og er svært vanedannende.... men jævlig godt!! HAHAHAHAHA

K.
Smaker omtrent som Pernod, bare enda litt verre... Gjør seg best som spylervæske, spør du meg.
mvh

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.769
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
denne hælja skal jeg ta det med ro, stelle litt i heimen, gå på super'n med frøkna og ta med veslejenta en tur i svømmehallen og på kino (den skal tidlig krøkes, osv.).
greit å ta en alkofri helg innimellom.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.769
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Jeg synes hæljetråden bør opp igjen. For det er jo allerede hælj nå!
Selv begynte min i går, med Jazzlands 10 års markering. Bugge W var fantastisk, det samme med lyden. En 4 timers musikkopplevelse av de sjeldene må jeg si!
da har du vært heldigere enn meg.
forrige gang jeg hørte bugge, var lyden helt jævelig. bergen jazzfestival for noen år siden.

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Antall liker
41
Jeg var ikke der, tyvärr. Har bare sett bugge en gang før. Det var samme sted, rockefeller, i samme anledning. Lyden var for j... S. Endresen sang: a. aaa. aaah .hum. eeeha.hum. alekom. aaahaaa og gikk av scenen. Så kom bugge. Bra, men kjiip lyd. Etter en time takket han/de for seg. Nesten 300 spenn i dass.

Denne gnag var det, som sagt anderledes! 4 timers musikkbombe! Mer å si om det...

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.769
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hælj rimer på ælj.
dere vet, sånne man jakter på med bilen.
natta folkens.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0

K.
Best du sier fra til
Vinmonopolet, for de har tydeligvis ikke fått med seg at Absinth er forbudt...

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Best du sier fra til
Vinmonopolet, for de har tydeligvis ikke fått med seg at Absinth er forbudt...
Det er nok neppe "VanGogh style" Absinth med malurt, snarere heller en versjon hvor de "kunstneriske virkestoffene" er byttet ut med grønt pigment

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Jeg har forresten hørt gjetord at det finnes en Mezcal som er brygget på Peyote kaktussaft..
kan det stemme?

Tenker raskt på "Doors of perception" med Aldous Huxley
.. artig litteratur... man lever jo bare en gang...

Topp Bunn