alphamale
Hi-Fi freak
Magico?
Velkommen etterJepp, har veddet høyrearmen på at det er Marten eller TAD Med tanke på tiden det tar begynner jeg å bli villig til å vedde venstrearmen også på at det nok er TAD Hvis budsjettet ble sprengt gjetter jeg på Evolution Reference Venter bare på premien
Jepp, var først på Marten, men det får jo være måte på hvor lang tid en trailer bruker på å krysse SvinesundVelkommen etterJepp, har veddet høyrearmen på at det er Marten eller TAD Med tanke på tiden det tar begynner jeg å bli villig til å vedde venstrearmen også på at det nok er TAD Hvis budsjettet ble sprengt gjetter jeg på Evolution Reference Venter bare på premien
Ja godt poeng, med mindre det er noen musikkglade tollere som insisterer på og spille de innJepp, var først på Marten, men det får jo være måte på hvor lang tid en trailer bruker på å krysse SvinesundVelkommen etterJepp, har veddet høyrearmen på at det er Marten eller TAD Med tanke på tiden det tar begynner jeg å bli villig til å vedde venstrearmen også på at det nok er TAD Hvis budsjettet ble sprengt gjetter jeg på Evolution Reference Venter bare på premien
TAD Evolution One koster veil 240 k. Så den er godt innenfor budsjettet. Men den har bare ca 14 dagers leveringstid, så kan neppe være de heller. Men de største vet jeg ikke leveringstida på.Jepp, har veddet høyrearmen på at det er Marten eller TAD Med tanke på tiden det tar begynner jeg å bli villig til å vedde venstrearmen også på at det nok er TAD Hvis budsjettet ble sprengt gjetter jeg på Evolution Reference Venter bare på premien@ alphamale: Tipper amerikansk & Avalon Indra, da jeg tror budsjettet har røket. Kanskje er jeg helt på villspor.
mvh
Audio Insight kreasjoner da....?I can tell, but I won`t hihi
Lurer på om jeg skal be vedkommende som gjetter riktig på en demo med noe godt i glasset
Basert på det du har skrevet tidligere, med antall trekasser, utpakkingshjelp og budsjettoverskridelser, tipper jeg MAGICO Q5Lurer på om jeg skal be vedkommende som gjetter riktig på en demo med noe godt i glasset
Jeg quoter meg selv og ber pent om adressenMagico?
q3 eller S5. Hipp som happ?Lurer på om jeg skal be vedkommende som gjetter riktig på en demo med noe godt i glasset
Tror nok budsjettet hans er overskredet med mer enn 28kGår for S5. Trenger rask tilbakemelding, gjerne i kveld, slik at jeg får satt av tid i kalenderen.8)
Final
Jeg er klar, bare kvaliteten på innholdet i glasset står i stil med høyttalerneLurer på om jeg skal be vedkommende som gjetter riktig på en demo med noe godt i glasset
Hehe, ingen skal si du ikke klarer og bygge opp stemningen ihvertfall, uansett hva det blir så lykke til.Lurer på om jeg skal be vedkommende som gjetter riktig på en demo med noe godt i glasset
Det har nok det dessverreHåper det ikke har oppstått forsinkelser.
mvh
Litt vanskelig å si men håper innen en ukes tid.Mye forsinket? Føler med deg, men gleden blir desto større når de plugges i
Savnet deg også!^Godt å se at du er tilbake igjen, John Harald. Ble alvorlig bekymret en stund!
Og jeg og.Ja! nå begynner vi å bli rimelig utålmodig.....hva skjer?
Nice try!!Hvor lang tid er mulig at Magico kan bruke for å sende et pr høyttalere fra USA?
Det må jo være Insight, sånn som Viking skriver!
Det er ikke hva man skriver, men hvordan man skriver det