government
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 24.10.2007
- Antall liker
- 6
Beklager. det skrives med enkel v. Søk: cyburg viech von berndt burghard. Mvh
Sonny skrev:Eradnort!
Det var da en utrolig spennende HT. Benytter du kun denne uten noe mer i bunn og topp?
Hva er kassen ved siden av?
Sonny
Dette er vel det første seriøse bygget helt etter boka. De andre er småtasser, Seasen er ikke er laget etter tegningene og OBne er prototyper.McLaren skrev:Hvordan stille disse seg i forhold til dine andre fulltonebygg?
McLaren
Audio Note rørpre.josi skrev:Hei Hel!
Gratulerer med nok et par høyttalere og tusen takk for at du tar bryet med å dokumentere byggingen her på Sentralen. Hva slags forsterkere bruker du på BIB? Artig om du har tester din MAE SET på disse
Mvh josi
FF165K er utgått ja. Mener å huske at F166E går rett inn i samme kabinett, men det må sjekkes ut.McLaren skrev:Kan se ut som om elementet du har benyttet HEL, ikke lenger finnes i salg. Er det noen kandidater som kan seteppe inn du vet om? Evt.Tangband 6.5"?
Andre fostex 6.5"?
McLaren
Kan du legge den som et vedlegg i denne tråden? Det er jo kun et Excell ark.Eradnort skrev:Jeg har en kopi av BiB kalkulatorern - si ifra så mailer jeg den.
Kult. Har den "tubatut" (wizzer)?pengesluk skrev:Har et par FE166ES-R som skal prøves ut i BIB
Har 3 par i løypa, i tilfelle de låter halvveis anstendig. Er redd det er mest kosmetikk, dog.hel skrev:Men du, samler du på Fostex ltd editions slik andre samler på frimerker eller?
Jeg la forresten inn en bestilling på den nye ltd som kommer til høsten, det har du sikkert sett i Fostex tråden