Jeg liker mine egne dipoler med ELF trykkammersubbasser i separate kabinetter.Det er nesten like mange ulike design som det er høyttalere der ute. Noe ser bra ut, noe er kjedelig, og noe er direkte stygt. Men hva synes dere ser bra ut?
Se bort fra hvordan ting er bygget, hva det yter osv, og la oss fokusere utelukkende på det estetiske.
Fint om dere svarer med:
Bilde.
Hva mener du om formgivingen?
Hva mener du om finish og fargevalg/fargesammensetning?
Hva kunne/burde produsenten gjort annerledes?
Denne slår det meste - burde hatt...Selv med noen tiår på baken, liker jeg fortsatt dette høyttalerdesignet til Sonus Faber
Vis vedlegget 274644
Stilige de der, sånn Jackie Onassis-chic over dem. Synd at eieren ikke har øyne i hodet forøvrig.Davone har mye kult.
Ørene er det sikkert ikke noe galt med, han har jo disse Davone ht koblet opp mot en Kondo Overture, beste integrerte jeg noen gang har lent lyttemuskelen tilStilige de der, sånn Jackie Onassis-chic over dem. Synd at eieren ikke har øyne i hodet forøvrig.Davone har mye kult.
Forøvrig blir tråden her drit kjedelig når folket bare klistrer opp et bilde uten å fortelle hvorfor slik trådstarter så pent ber om.
Der syndet jeg i post #77 der jeg viste bilde av et par Wisdom Audio LS4. Her kommer en begrunnelse:Forøvrig blir tråden her drit kjedelig når folket bare klistrer opp et bilde uten å fortelle hvorfor slik trådstarter så pent ber om.
HeiSiden Asbjørn er inne på norsk flid:
Vis vedlegget 276224
Ikke noe gæli med de derre - her er min utsikt "Nye" - Signatures .Hadde disse i gode gamle dager. I et litt high tech hjem gjør de seg virkelig godt. En pussighet: HT var med i den første Die Hard filmen. Skurken utbryter sleskt et eller annet på tysk om Auidomarkt og så vises HT.
Final
Jeg foretrekker definitivt treverk uten høyglans. Glossy fungerer IMO best på svart og hvitt. Liker å få frem konturene i trematerialet og finishen skal se naturlig ut.
For meg blir dette bare et u-båt periskop. Sorry, fikk aldri helt til den der.