Evo III
Hertugen
Auditor har hørt,sett,prøvd,målt alt som finnes av kombinasjoner i denne verden. Det må du da ha fått med deg nå? .Har du målt eller sett målinger av disse høyttalerne? PMC er gode høyttalere, men de er vel noen av de minst mørktklingende høyttalerne på markedet.Aolsson, Atlerovik: Ikke veldig varme, noen av dem. Heller mer nøytrale. Men jeg har null problem med å anbefale PMC der. Faktisk kan PMCen være en enda bedre match. Fordi de bare gjør det de skal. Står over alt, spiller alt er langt fra så romkritiske som SF. En PMC viser deg derimot eksakt hva du har, uten maskering av noen som helst art. Den er ekstremt balansert i signaturen, viser elektronikken din og er imo verdens mest lettmatchede merke innen høyttalere. Bare forsterkerne og kildene er gode nok vil PMC garantert gjøre systemjobben . De gir ut det du forer dem med, hverken mer eller mindre. Personlig hadde nok jeg valgt PMC her- et par DB1 Gold eller Twenty5-23. Hvis de kobles opp mot mørktklingende utstyr vil de nemlig- grunnet sin studioarv- vise det, akkurat som det er. Og flere fluer/kompromisser kverkes i samme smekk. Jeg er akkurat like glad i Sonus Faber, men italienerne er langt mer krevende å få til å spille bra. Noe mine Fabere selvfølgelig gjør her hos meg.
Hadde ikke kjøpt så mye som en skolisse på han sin anbefaling!
O