roadrune
Hi-Fi freak
Jeg sitter å lurer på om jeg på litt sikt skulle hatt noen monoblokker til mine DTQWT (mk3 2x10") som spiller minst like bra som Anaviewen som driver dem idag (AMS1000) men vet ikke helt hva som finnes der ute så jeg ber da om tips.
Kriteriene er som følger:
1: selvbygg (duh).
2: det må være noe som er ferdig designet, og tilrettelagt, jeg har ikke kunnskap til å finne ut hvordan elektronikk funker eller skal funke, men å lodde sammen et print går fint.
3: de må ha nok effekt til å fungere i ett kinooppsett der frontene spiller fullfrekvent (vil tro 15-20 skikkelige watt holder).
4: aller helst rør, men uansett klasse A (herr Gravesen anbefaler el34 og kt88 til disse).
5: relativt rimelig, og jo billigere desto bedre.
Det kan gjerne være ferdige kit med alt, eller bare løse print forutsatt en forståelig BOM.
Kabinett kan jeg lage selv for å få ned prisen.
Kriteriene er som følger:
1: selvbygg (duh).
2: det må være noe som er ferdig designet, og tilrettelagt, jeg har ikke kunnskap til å finne ut hvordan elektronikk funker eller skal funke, men å lodde sammen et print går fint.
3: de må ha nok effekt til å fungere i ett kinooppsett der frontene spiller fullfrekvent (vil tro 15-20 skikkelige watt holder).
4: aller helst rør, men uansett klasse A (herr Gravesen anbefaler el34 og kt88 til disse).
5: relativt rimelig, og jo billigere desto bedre.
Det kan gjerne være ferdige kit med alt, eller bare løse print forutsatt en forståelig BOM.
Kabinett kan jeg lage selv for å få ned prisen.