Da er det bare å bruke pang for hva han er verdtrolfozzy skrev:Jeg må få takke så mye for de hyggelige tilbakemeldinger dere gir.
Det er sånt som gir inspirasjon til og fortsette med tråden.
Og igjen, det er pang som har vært en stor hjelp med og finne kandidater som kan besøkes.
Bingopengesluk skrev:Østfold MÅ være det fylke med størst tetthet av genuine musikkelskere som også har skikkelig anlegg OG er utøvende på ett eller flere instrumenter.
Helt utrolig! Den jobben du gjør her Rozzy er viktigere enn du kanskje tror; ikke bare samling/dokumentering men også det med at potensialet i å oppildne andre ligger der, man får jo bare LYST til å spille og lytte selv når en ser dette.
Oppfordrer alle som bor i "besøkbar" nærhet av Rozzy til å slippe inn denne omstreifende musikk & hifipoet slik at han kan fortsette å berike hele miljøet!
Har sagt det før men sier det nok en gang: Et eksempel til etterfølgelse av andre Rozzy's i andre fylker...
Prøver på det, Roar.Bånnulka skrev:
Meget bra Rolf,bare forsett du.
Mvh Roar
Takk for det, Lagga. Vet ikke riktig hva jeg skal si til så fine ord.Lagga skrev:Veldig, veldig bra Rolf!
Spennende anlegg, klabers, men du er også flink til å hente fra de der små
menneskelige sidene, som gjør besøkene så mye mere verdt enn bare komponentbilder;
bravo!
Vennlig hilsen
Morten
Hele Østfold ?!ErosLoveking skrev:Vil bare nok engang takke ozzy for at du gir oss hyggelige pusterom på sentralen. Østfold er stort, så jeg regner med noen år til med denne tråden.
Lurt litt på den cd spilleren den dagen Sony'n tar kvelden , noen som kan si litt om sterke / svake sider ved denrolfozzy skrev:Cdspillern igjen.
Huff da dette var meget ubetenksomt av meg , rydd opp å slett innlegg rolfozzy.rolfozzy skrev:Lag en egen tråd om det, laban.
Vil prøve og holde denne tråden fri for diskusjoner om lyd.
Takk laban. Jeg kan ikke slette annet enn det jeg skriver sjøl her. Så bare la det stå.laban skrev:Huff da dette var meget ubetenksomt av meg , rydd opp å slett innlegg rolfozzy.rolfozzy skrev:Lag en egen tråd om det, laban.
Vil prøve og holde denne tråden fri for diskusjoner om lyd.
Superknall tråd foresten
Mvh
Du tilhører Halden!rolfozzy skrev:Hele Østfold ?!ErosLoveking skrev:Vil bare nok engang takke ozzy for at du gir oss hyggelige pusterom på sentralen. Østfold er stort, så jeg regner med noen år til med denne tråden.
Karma skrev:Du tilhører Halden!rolfozzy skrev:Hele Østfold ?!ErosLoveking skrev:Vil bare nok engang takke ozzy for at du gir oss hyggelige pusterom på sentralen. Østfold er stort, så jeg regner med noen år til med denne tråden.
Akkurat som festningen.
For å sitere Egon Olsen " da sier vi så "rolfozzy skrev:Karma skrev:Du tilhører Halden!rolfozzy skrev:Hele Østfold ?!ErosLoveking skrev:Vil bare nok engang takke ozzy for at du gir oss hyggelige pusterom på sentralen. Østfold er stort, så jeg regner med noen år til med denne tråden.
Akkurat som festningen.
Har vel nevnt i tråden din en gang at nå har vi to store severdigheter i Halden.
Festningen og Gaia. Så nå går jeg inn som den tredje? ;D
Hmm, vært stille her altfor lenge.65finger skrev:Nytt besøk please!!!!!
Unnselige Jan, unnselige........JanR skrev:Er Haldenserne sjenerte ?
Hva er forskjellen?Lagga skrev:Unnselige Jan, unnselige........JanR skrev:Er Haldenserne sjenerte ?
/ Morten
;D ;Drolfozzy skrev:Hva er forskjellen?Lagga skrev:unnselige........JanR skrev:sjenerte ?
selv når han gikk alene, gikk han bakerstLagga skrev:Unnselige Jan, unnselige........JanR skrev:Er Haldenserne sjenerte ?
/ Morten
Den er ikke ensom den som er bakerst. Vi er mange.Burnt_Island skrev:selv når han gikk alene, gikk han bakerstLagga skrev:Unnselige Jan, unnselige........JanR skrev:Er Haldenserne sjenerte ?
/ Morten
"My name is Legion, for we are many." :rolfozzy skrev:Den er ikke ensom den som er bakerst. Vi er mange.Burnt_Island skrev:selv når han gikk alene, gikk han bakerstLagga skrev:Unnselige Jan, unnselige........JanR skrev:Er Haldenserne sjenerte ?
/ Morten
Kommer nok sterkt tilbake ved en senere anledning.JanR skrev:
Det håper jeg virkeligrolfozzy skrev:Kommer nok sterkt tilbake ved en senere anledning.JanR skrev:
Auauau! Ødelegge den flotte Radionette-en sånn! Det er elektronikk-kabinetter å få kjøpt, vet dere!rolfozzy skrev:Til slutt litt kontrollmåling på DIY testeren.