For ordenskyld, undertegnede og R.S drakk cola 8)rolfozzy skrev:Og skåles.
Du måtte påpeke det da........... :JanR skrev:For ordenskyld, undertegnede og R.S drakk cola 8)rolfozzy skrev:Og skåles.
/jan
Rett skal være rettjan#jan skrev:Du måtte påpeke det da........... :JanR skrev:For ordenskyld, undertegnede og R.S drakk cola 8)rolfozzy skrev:Og skåles.
/jan
;D
Og det skal dere vite, jævlig morro og ikke minst sporty og svinge innom oss. Han var tross alt på "jobb"rolfozzy skrev:Litt underholdning ble det også. Omar Østli som i dag gir ut sitt andre soloalbum beøkte oss og fremførte noen låter fra den nye plata. Han er ellers også kjent som gitarist i Onkel Tuca.
Til og med jeg likte det jeg hørterolfozzy skrev:Og vi fikk alle et signert eksemplar av utgivelsen. Er visstnok snakk om at den kommer på vinyl til høsten.
Slik ekte haldenrock er så går det i americana. Litt Kvitnesaktig, litt CC Cowboys og i den stilen der.
Typisk, jeg hadde vel ikke før kjørt før kakene og kaffen kom på bordet :rolfozzy skrev:Så ble det quiz. Utlodding. Kaffe og kaker.
Helt klart verdt det, vil jeg trorolfozzy skrev:På tide for KjellP og meg og forlate selskapet, hans snille kone henta oss.
Så takk for oss til Arme Kroken. Det var en veldig hyggelig kveld. Litt smårusten i dag. Men hva gjør vel det.
Takk for det Kjell. Hyggelig at ihvertfall du og JanR fra vinylklubben satte pris på det.KEP skrev:Takk for fin reportasje Rolf!
Mett ja,men cato var mettererolfozzy skrev:Mett, Egil?
Ikke bare kanskje, det er ett folkekrav !!rolfozzy skrev:Lenge siden sist det var noe her nå. På tide med et besøk igjen kanskje.
+1JanR skrev:Ikke bare kanskje, det er ett folkekrav !!rolfozzy skrev:Lenge siden sist det var noe her nå. På tide med et besøk igjen kanskje.
/jan