Da kommer det nok en respons før nasjonaldagen...
Takk for tips angående Loddefjord hifi. Har sendt en henvendelse til firmaet.
Takk for tips angående Loddefjord hifi. Har sendt en henvendelse til firmaet.
Nei, men jeg hørte Klipschhorn - i et knøttlite demorom. Massiv lyd, men heller dårlig stereoperspektiv. Vokalen lå å fløt i et udefinert rom mellom høyttalerne. Tror ikke det er noe feil på høyttalerne, heller rommet. RF7 imponerte meg minst like mye der inne. Fryktet en litt hard klangbalanse i disse, men der tok jeg feil. Det ble spilt på noen svære saker fra Audio Resarch.Sammenlignet du med Cornwall også?
Hei. Ville bare tipse deg om Forte 3 på finn, kode 112896883. Du har kanskje allerede sett den, men kjedelig om du skulle gå glipp av et brukbart kjøp
Mvh
Eirik
Har tipsa tidligere Forte III SE. Mulig han ikke har sett det.
Litt merkelg at de ikke har blitt solgt til prisen. Skal visstnok være noen bruksmerker på fot.
Jo takk, baluba, men du burde vel kondolert. Kommer til å savne Spendorene.Nice compact monitors. ;D Grattis!
Nå har jeg spilt i et siden kl 17 i dag.Steike ta.![]()
Ja, ja. Der forsvant Spendorene ut døra. Fra en dal til en annen dal, men jeg vet de kommer til et godt hjem med Sugden og Exposure.
Snurret litt vinyl for vally mens jeg pakket ned de flotte monitorene, og tenkte at dette kommer jeg til å angre på...
Nei, det ble ikke noe av. Var messe og mye folk der, så jeg lyttet bare til Zu Omen og Klipsch Forte III, samt en liten demo av Klipschhorn og RF7.Skjønner, blei litt nysgjerrig serru
Blir nok feil vei i forhold til Spendor ja.
Men fikk du forresten lyttet til Cheviot når du var hos Stereofil da ?
Har gjort det for lenge siden, men de havnet på gulvet igjen. Spiller veldig bra der de står nå, men snart må de vike plass for Forte III.Anbefaler på det sterkeste at du skaffer deg stativ til heresyene.
Enig. Det ble vel nevnt i en test at å koble den til ekstern dac til under 10k var lite vits da den interne er god..Node er vel den beste investeringen jeg har gjort. God dac å super enkel å ha med å gjøreskal endel opp i pris for å slå d3n imo
![]()