Jeg skulle bare handle et par små nusselige høyttalere til min mor og så da et par veldig passende til en svært god pris.
Nysgjerrig som jeg er når det gjelder høyttalere, så måtte jeg jo teste dem før oppkobling hos henne!
Vel, nå har de stått her i en uke, og jeg kjenner det blir vanskelig å gi dem fra meg...
Jeg ble nærmest slått i bakken av sjokket.. Disse bittesmå tassene, også spiller de helt avsindig bra!!
DIGERT lydbilde med fantastisk kropp!
Selvfølgelig ikke enormt med bass, men jeg savner ikke mye her faktisk da de har en utrolig "naturtro" bass.
Ufattelig musikalske små barneskoesker!
Rommet mitt her er vel ca 18 kvm, de står vel ca 90 cm fra bakvegg og ca 320 cm fra hverandre, og jeg sitter vel ca 3 meter fra i lytteposisjon.
Nei, det er ikke Equinox jeg snakker om, denne heter Krix Brix! Du vil ikke tro det!!!
Jeg måper hver gang jeg setter på ei plate, seriøst...
Har også hatt både Apex 3 og 4 med mye dyrere elektronikk og noe verre rom, men de har absolutt ikke imponert meg slik som disse!
Men må nok levere dem fra meg i morgen... Har heldigvis et par Equinox mkII som venter på meg på posten.
Jeg spiller forøvrig på Pathos Classic One mkII og Audio Analogue Rossini V2 samt Black Magic Emotion, Revelation mkII og Furutech diverse strømgreier.
Mvh
Bjarild, venn av Krix