Har Roysen blitt rettferdig behandlet?

Hva merer dere om utestengelsen!

• Helt greit

Stemmer: 0 0.0%
  • Uenig

• Vet ikke

• Kan ikke ta noen standpunkt

• Reglene er blitt fulgt

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Egentlig ikke. Husk at tråden er blodfersk ;)

Hva har skjedd?

Hva sto det i e posten fra Roysen til Høvdingen?

Er det så alvorlig at HFS grunnleggende regler ikke kan brytes?

Personlig så er man helt nøytral, og vil ikke settes i bås med hverken vennene, eller uvennene til omtalte Roysen, men når en tråd får over hundre innlegg i løpet av så kort tid, så begynner det å ringe en liten bjelle!!!

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hva i all verden er poenget?

Hvem er Roysen egentlig, Jesus? Man må jo lure på om det var seveste Judas som sendte den famøse mailen til Pontius Moderator, for tre gullstykker.

Tror dere han ble utestengt for å sone for vår kollektive, endog arvede synder her inne. Kanskje den som tror på Høvdingen og hans enbårne sønn Roysen, kommer til de evige debattfora hvor alle er enige med dem, deler interesser og preferanser med dem, beriker dem med sine vittige kommentarer til alt mellom antenne og jord?

Kanskje det hele er i ferd med å bikke over i det hysteriske/religiøse nå?

Kanskje Roysen er en hifientusiast som oss andre. Kanskje han har slengt med leppa innimellom, men blitt utestengt på feilaktig grunnlag? Kanskje Høvdingen til og med har bedt om unnskyldning for det?

Ærlig talt: Ta dere en dram, eller gå og legg dere!

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.810
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Tor Nado skrev:
H.R skrev:
Burde vi ikke snart ha en tråd som heter "Hvor var du da Roysen stakk?"
Blir sikkert noe å fortelle barnebarna.....
dette er vel 5. gangen han stikker av.
Kommer sikkert tibake, like skråsikker.
ser den - hva med en tråd : "Hvor mange ganger har du opplevd at roysens stikker og hvordan opplevde du dette?"
Burde gi grobunn for iallefall en tråd på 400 sider.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Er det flere på HFS som har lagt merke til en langt hyggeligere tone på forumet etter at Røysa forsvant, rent bortsett fra noe syting i krokene?"

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.402
Torget vurderinger
34
f skrev:
Egentlig ikke. Husk at tråden er blodfersk ;)

Hva har skjedd?

Hva sto det i e posten fra Roysen til Høvdingen?

Er det så alvorlig at HFS grunnleggende regler ikke kan brytes?

Personlig så er man helt nøytral, og vil ikke settes i bås med hverken vennene, eller uvennene til omtalte Roysen, men når en tråd får over hundre innlegg i løpet av så kort tid, så begynner det å ringe en liten bjelle!!!
Du forventer vel ikke at Høvdingen skal offentliggjøre en slik mail?

Tror jeg følger eksempelet til Zomby-Woof og tar meg en konjakk.

Roy

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.924
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
BT skrev:
R.E.S. skrev:
BT skrev:
Jeg trodde han ble tatt inn i varmen igjen, men at han forlot oss fordi han ikke trodde på høvdingens forklaring.
Hvis jeg fikk med meg essensen, så er det slik jeg også oppfattet det.

Høvdingen la seg flat da han oppdaget at mailen som utløste utestengningen ikke var fra Roysen likevel. Roysen aksepterte først unnskyldningen, og var inne i varmen, men så har det visstnok skjedd noe i ettertid som har fått Roysen til å se rødt, og dermed meldte han seg selv ut.

Roy
Roysen ville jo ha kloa i den mailen for å forfølge saken. Jeg leste mellom linjene at høvdingen ikke gikk med på det, og dermed mente Roysen at den var diktet opp, eller noe i den retning.
Virker som et sannsynlig scenario,ja.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Det er tydelig at et tidligere medlem av HFS ikke er særlig savnet ::)

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
lars_erik skrev:
BT skrev:
R.E.S. skrev:
BT skrev:
Jeg trodde han ble tatt inn i varmen igjen, men at han forlot oss fordi han ikke trodde på høvdingens forklaring.
Hvis jeg fikk med meg essensen, så er det slik jeg også oppfattet det.

Høvdingen la seg flat da han oppdaget at mailen som utløste utestengningen ikke var fra Roysen likevel. Roysen aksepterte først unnskyldningen, og var inne i varmen, men så har det visstnok skjedd noe i ettertid som har fått Roysen til å se rødt, og dermed meldte han seg selv ut.

Roy
Roysen ville jo ha kloa i den mailen for å forfølge saken. Jeg leste mellom linjene at høvdingen ikke gikk med på det, og dermed mente Roysen at den var diktet opp, eller noe i den retning.
Virker som et sannsynlig scenario,ja.
!!!

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
38.360
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
HFS har i dag 15422 medlemmer , men det har da tydelig vært "flere" ;)
Hvordan i huleste kan denne saken engasjere så mange ::)
Vi er da mange nok igjen her inne til å kunne hygge oss videre.... ;D

Tror jeg også tar en syltynn konjakk.....

gismo

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
R.E.S. skrev:
For å kommentere selve avstemningen i denne tråden, så har jeg også vanskelig for å se hva den kan bidra til annet enn å holde for- eller mot Roysen-leirene varme.

Det er sannsynligvis kun to personer som kan gi en helhetlig beskrivelse av hendelsesforløpet i denne saken, men da det ikke er tillatt å publisere PMer, så vil man ikke kunne gjøre dette uten en bekreftelse fra motparten på at det er OK, hvis man ikke ønsker å bryte forumreglene.

Jeg har vanskelig for å se for meg at Roysen gir en slik tillatelse til Høvdingen, og det motsatte er nærmest umulig, da Roysen har meldst seg ut selv, og dermed ikke kan legge inn innlegg på HFS lengre.

Likevel virker det på meg som om trådstarter og noen andre mener at Høvdingen må bryte forumets regler for å informere om den "egentlige" grunnen til at Roysen ble utestengt.

For det første mener jeg at Høvdingen har gitt en forklaring på det i "unnskyldningstråden" sin. Om man velger å tro på påstanden om en falsk sinna-mail, er faktisk ikke så interessant i dette tilfelle. Hvis sinna-mailen Høvdingen påstår har kommet er fake, så vil neppe Høvdingen innrømme det. Hvis den ikke er fake, så har jo Høvdingen allerede redegjort og unnskyldt seg. Det betyr at denne avstemningen ikke vil bidra til noe annet resultat enn det som allerede foreligger.

Dessuten; når grunnlaget for utestengelsen (som for øvrig ble opphevet av Høvdingen) ligger i ikke-offentliggjort materiale, så er det eneste riktige svaret på bakgrunn av det lille som har tilflytt offentligheten, at utestengelsen var feil. Nettopp fordi Høvdingen trakk utestengelsen tilbake.

Ergo skulle dette vært noe å diskutere i det hele tatt, burde spørsmålsstillingen ikke vært om utestengelsen var feil, men om å heve utestengelsen var feil. Det andre har Høvdingen allerede gitt oss fasitsvaret på.

Roy
100 % enig

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.924
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Uten å ta stilling til utestengelsen av Roysen, er jeg fortsatt av den formening at andre burde vært foran han i rekka.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hvis du ikke snart gir deg med slike innlegg så tror jeg at jeg etterhvert begynner å bli enig med deg.

L

larkus

Gjest
lars_erik skrev:
Uten å ta stilling til utestengelsen av Roysen, er jeg fortsatt av den formening at andre burde vært foran han i rekka.
Hvem da?

mvh
larkus

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.924
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
VidarP; hva du mener om den saken er faktisk helt uinteressant.

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
...også kan dere prøve å holde en nogenlunde saklig tone, hvis mulig, og i hvert fall unngå personangrep.

Mbare - moderator

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg visste ikke at det var kø for å bli utestengt herfra.

Utestengelsen av Roysen bero på en fake e-post. Hvor vanskelig er det å la det trenge inn, egentlig?

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
larkus skrev:
lars_erik skrev:
Hvem da?

mvh
larkus
Hehe, ja hvem da? Hvis du kommer med listen din så blir det kanskje litt fres i denne tråden.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.924
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
totte skrev:
larkus skrev:
lars_erik skrev:
Hvem da?

mvh
larkus
Hehe, ja hvem da? Hvis du kommer med listen din så blir det kanskje litt fres i denne tråden.
Må ikke misforstå her nå :)
Jeg mener absolutt ikke at oppførselen til Roysen var spesielt bra. Men det var mange som var inne på tråden hans, som heller ikke oppførte seg spesielt bra. Det er hele poenget mitt.

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Antall liker
2.925
Torget vurderinger
3
Heldigvis er det opp til Høvdingen og moderatorene å bestemme hvem som får være her eller ikke.
Iforhold til mange andre forum synes jeg hifisentralen har rimelig stor takhøyde.
Å diskutere moderatorenes avgjørelser har man på mange forum ingen mulighet til ,det er bare å forholde seg til avgjørelsen.
Så å beklage avgjørelsen i etterkant som Høvdingen gjorde viser storsinn.
Sutring er for småunger å de burde ha lagt seg nå. Barnetv er ferdig for lenge siden.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Ikke skyt John Lennon igjen!

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Ikke gjør sånn at jeg må moderere eller stenge tråden!

(Inspirert av BT)

Mbare - moderator

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.056
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Måtte ende med munnhoggeri. La slikt ligge, evt. ta det på pm, mail eller telefon. Tråden lever ikke lenge når den går i dette sporet.
(Hvor er knappen som deler ut røde prikker?)

L

larkus

Gjest
totte skrev:
larkus skrev:
lars_erik skrev:
Hvem da?

mvh
larkus
Venter i spenning på listen ;D

Når du presenterer den kan vi ha avstemming!

mvh
larkus

Edit: Mbare! Denne tråden må ikke stenges!!!!

V

vredensgnag

Gjest
En del projisering her, er det ikke?
Jeg har sluppet opp for konjakk. Et helvete.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Allerede fire sider om ingenting. Flott tråd.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.924
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Vidar P skrev:
lars_erik skrev:
Herregud, Vidar. Les hva jeg skrev, og spar meg for slikt pubertalt tull!
Jeg kan lese. Det kan vi alle på HFS.

Her er et utklipp av det jeg skrev:Det jeg mente var uinteressant, var hva du mente om mine meninger.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.056
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Kan maile noe konjakk til deg vreden...
Når jeg får tid. Bruker noe av den til å følge med på tråder som dette ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
vredensgnag skrev:
En del projisering her, er det ikke?
Jeg har sluppet opp for konjakk. Et helvete.
Come over - jeg har mange flasker i skapet...

Går det greit med De Luze xo?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn