Veldig gøy, klikk på linken og kjør google translate. Fabrikken virker mer som et laboratorium.
Veldig gøy, klikk på linken og kjør google translate. Fabrikken virker mer som et laboratorium.
Erfaring med utstyret, eller selve transaksjonen?Apropos spritzer og Mjönir Audio. Har noen her inne erfaring med å handle derfra? Vurderer å prøve elektrostatiske hodetelefoner igjen, og da er feks en KGSSHV eller lignende et alternativ..
Har inntrykk av at spritzer - Birgir er 100% solid.Tenkte mest på transaksjonen, men tar gjerne imot inntrykk av utstyret også ja
Har sendt deg pm, kjenner om en som selger i Norge.Apropos spritzer og Mjönir Audio. Har noen her inne erfaring med å handle derfra? Vurderer å prøve elektrostatiske hodetelefoner igjen, og da er feks en KGSSHV eller lignende et alternativ..
Takk for inntrykk!Jeg har mest erfaring med de eldre, eller mindre forsterkerne til Stax, SRM-717 er den største og mest moderne, SRA-14s kanskje den beste. Men ingen når Mjølnirs KGSSHV til knærne når oppgaven er å puste liv i Sr-007 mki , som går for å være svært tungdrevne.
Anbefales !
Takk for det, ardilla.Har sendt deg pm, kjenner om en som selger i Norge.
Hvilke hodetelefoner vurderes?
Har samme inntrykk etter å ha fulgt ham på diverse fora i nesten 20 år. Fint å høre at flere deler inntrykket.Har inntrykk av at spritzer - Birgir er 100% solid.
Hatt en del direkte meldinger med han opp gjennom årene om forskjellige temaer og han fremstår som en samvittighetsfull og dedikert person.
Det der kan fikses. Trenger nye 404 drivere.Junior skal til Tokyo og kontaktet fabrikken for å se om de kunne gjøre noe med mine Stax ∑ som har mistet diskanten. Det kunne de ikke, da denne modellen er for gammel og det finnes ikke deler
Ikke rart egentlig - modellen ble introdusert i 1974 og jeg kjøpte mine ca 1980 hos Audioscan i Osterhausgata i Oslo.
De kalte dem "Earspeakers" og man kan skjønne hvorfor.
Vis vedlegget 1003430 Vis vedlegget 1003431