Nå har vel Roysen allerede svart på dette; han kjenner disse serveres lydsignatur, og det betyr jo at han har hørt dem. Ingen grunn til å komplisere dette.
Ser du fisker etter krangel her. Jeg har ikke tenkt å bite på. I stedet er det nok slik at folk på egen hånd fint kan lese hva jeg har skrevet. Så oppfordrer jeg til at man ikke tolker det jeg har skrevet til noe annet enn det som faktisk står svart på hvitt.
Egentlig er det vel likegyldig for andre hvorfor jeg har valgt disse komponentene? Uansett er det mitt frie valg.
Mvh
Roysen
Du skal få gjøre dine valg. Men det er faktisk mer på spill her, enn respekten for dine valg.
Mange ting kommer opp i slike tråder, og noen av dem angår mulige fakta. Slike fakta har et liv uavhengig av dine valg. Når du derfor sier at servere har ulik lydsignatur, så er det en påstand som ikke uten videre er innlysende for en del av oss. Uansett om det nå forholder seg slik eller ikke, så er det greit at en belegger slike påstander. Det var derfor jeg spurte om du hadde hørt de forskjellige. På det svarte du at du kjenner lydsignaturen godt, men ikke at du hadde hørt dem. Men du har kanskje hørt dem?
Som sagt, dette angår mulige fakta, og ikke dine valg. Fakta er noe som ligger til grunn for også andre personers valg, ikke bare dine. Viktig derfor at det virkelig forholder seg slik.