Ja etter mye om og men kom 3255 evb tilslutt inn i stugu. De super super tynne trådene fra gamle 3255 xlr til jst tålte ikke ny håndtering .Fant fram rote skrinet fra RC helicopter og ledniger derfra ,,,de er solide .Litt tveking og lodding med JST s. Neste problem,,,, noe som stikker meg her , flis ,,,nei STRØM : ( 60 v ac mellom antistat avlednings banen min " og 3255 chassi. H......
Etter å ha funnet en gammel selv forskylt synd blir allt sjekket på ny og godkjent , se bilder og tekst .Min stikk kontakt jord er OK ,
Jeg sjekker apparatet uten jord av nysjerrighet ,,er det nett inn filteret kombinert med single pol bryter som introduserer fenomenet ,eller den høyt elskede av mange smps en ?. Her da er spenningen enda høyere med apparatet av slått 90-120 v : WTF .IN filteret introduserer litt av spenningen idet den bruker jord i filtreringen ok .Meste parten av spenningen til apparat jord kommer fra smps og måten de har sin filtrering mot jord og,,,,, og single pol switsj som er det den er designet for .
Selv om jeg har O mV med foreskreven jord i begge ender " synes jeg at det var ekkelt at det flyter så pass mye som 2 til 3 mA " i chassi ..Der er jo og PGND og SGND til power ampen
og til skal det kobles til min nye beibi " supa op ampen .(?
Vel beroliget av 0 målingen og dobbelt sjekket jord i HF kjeden ,,så ble det hooket opp forsinket
Støyen av denne er ,,,, ingen ting ? Ikke brum ikke sus .Testen blir nåde løs .Med som executor i testen , Borbely supa op amp , og borbely ribbon " amps : )De har tatt over allt her for tiden
,,, Den umodifiserte kina versionen kan over hodet ikke samme liknes lyd messig med 3255EVB .Hele frekvens området virker mere helhetlig og er spader bedre i bass mellom området ds
trasientmessig allt matriale ,
Jeg har gått gjennom endel matrial som jeg kommenterer neste runde