Beskjeden om HCS' bortgang slo ned som en bombe i går, og mange av oss i hifimiljøet er i en tilstand av sjokk og tristhet.
HCS har båret sitt siste sett med blytunge og uhåndterlige høyttalere opp den smale trappa på lytterommet i garasjen.
Hvil i fred❤️
www.hifisentralen.no
Et av hifisentralens mest prominente og langvarige medlemmer vil bli sterkt savnet, både her på sentralen og irl.
Det er uttrykt ønsker om en felles krans fra oss på hifisentralen, og det må vi selvsagt få til.
De som vil være med kan vippse enten 100 eller 200 kr til meg.
Så snart lassemann har info om bisettelse vil jeg ringe og bestille en krans fra en butikk som leverer direkte til den aktuelle kirken.
2500-3000 kr er nok til en krans som både er flott og som ikke "konkurrerer" med familiens kranser.
Skulle innsamlingen havne under, så dekker jeg opp fra egen lomme.
Havner vi over det kransen vil koste, vil alt overkytende gå uavkortet til Kreftforeningen.
HCS var en samfunnsengasjert idealist og ville uansett foretrukket at penger ble brukt på denne måten.
Vipps til Le Nguyen Dinh:
ni en åtte fire fem en en åtte
Innsamlingen løper frem til krans er bestilt og jeg gir en oppsummering i denne tråden.
Håper Høvdingen/moderatorer kan hjelpe til med å feste tråden høyt oppe på siden.
Skriv gjene ditt hifisentralene-alias i meldingen på Vipps.
På kransen skriver jeg en enkel (og forhåpningsvis meningsfull) hilsen fra oss, og signerer med "Venner og kjente som delte lidenskapen for musikk og lydgjengivelse".
Personnavn på kransen behøves ikke, vi kjenner det uansett i hjertet vårt.
Jeg kommer uansett til å legge ut liste her i denne tråden, slik at vi har oversikt.
Jeg og lassemann sikter på å overvære bisettelsen, og jeg vet at The Gunner og Håkon Rognlien tenker det samme.
Sannsynligvis mange andre også.
Kanskje vi kan få til et felles kafebesøk i etterkant, enten i downtown BIri eller på hjemveien, det hadde vært fint, men det kan vi komme tilbake til.