Hmm, sant som det er sagt HC.. Synes selv det er litt vel forusigbart og kjedelig her inn blitt.. Men det jo samtidig veldig viktig å opprettholde og vedlikeholde en såpass flott hobby som vi bedriver daJeg glemmer fortsatt ikke den flotte kvelden på Ørje i våres. Det spilte veldig godt hos deg da synes jeg og du har fått til så mye
.. HFS er, som Lagga så godt beskriver over, et veldig viktig treffpunkt for vår interesse, og ikke minst en god kilde for vennskap og interessedeling. Brått er ikke bare Hifi en særintertesse som familie ikke forstår seg på, men en meningsbærende interesse som deles av mange. Vær ikke så konsekvent, men ligg heller litt bakpå og observer.. Samtig tenker jeg at dette forumet har blitt for stort, og blir det for stort mister det ofte sin hensikt.. Uansett vil aldri HFS3 bli som det gamle HFS2, vet ikke om det er meg, men det er noe jeg savner her..
Meg og fruen skal snart bo i en tretopphytte ikke langt fra deg; da må vi planlegge et besøk hos deg
mvh
lassemann
Kanskje HFS2 var mer analog ? Ikke vet jeg...Men jeg og synes HFS2 var mer cosey, om en kan bruke slikt et uttrykk
Dere er hjertelig velkomne. Skal tilogmed forsøke å lage noe mat til dere...