Jeg har et sett 211 stående å vansmekte i øverommet. Innser at de tar for mye plass.....
Da kan Sluket få den....Så kan jeg nøye meg med GU81...
Jeg har et sett 211 stående å vansmekte i øverommet. Innser at de tar for mye plass.....
Står egentlig bare på meg...Jeg må til det store utland å hente greiene...Og vet ikke om jeg rekker/ priorterer det nå... Skal ikke sammenligne med Roysen sin avtaler, til det kjenner jeg de for dårlig...Men de er nesten betalt og alt på stell ...når får du westminsters i hus?
du har kjøpt dem, med konkret leveringstid og greier?
eller mer en intensjonsavtale ala roysen?
Akkurat den tror jeg ikke påOg håper, ja håper , dette er siste høyttalerne jeg skal ha i mitt voksenliv..![]()
jeg skal også teste slike sikringer i utstyret, isotek bla anbefaler det på sine filtre også hvis jeg ikke husker feil, rør kommer i posten neste uke forrestenJoa, det gjelder å skynde seg langsomt..Kose seg med ferden... Kjøpte meg 5 hifi sikringer...Ikke kan jeg måle umiddelbart om det gir noe bedre lyd. Men innbiller meg at sortnivået ble litt bedre, samt mer ro i lydbilde på det store Threshold beistet.. Så da er jeg happy. for now...
6moons audio reviews: HiFi?Tuning Fuses & Noise Killer
Akkurat den tror jeg ikke påOg håper, ja håper , dette er siste høyttalerne jeg skal ha i mitt voksenliv..![]()
![]()
Det sier de alle sammen.Da er vi to... Klassikere...Og håper, ja håper , dette er siste høyttalerne jeg skal ha i mitt voksenliv..![]()
Du får komme med en tilbakemelding når du har testet litt.. Spent på hva de kan gjøre hos deg...Og rør er en happy for ja...jeg skal også teste slike sikringer i utstyret, isotek bla anbefaler det på sine filtre også hvis jeg ikke husker feil, rør kommer i posten neste uke forrestenJoa, det gjelder å skynde seg langsomt..Kose seg med ferden... Kjøpte meg 5 hifi sikringer...Ikke kan jeg måle umiddelbart om det gir noe bedre lyd. Men innbiller meg at sortnivået ble litt bedre, samt mer ro i lydbilde på det store Threshold beistet.. Så da er jeg happy. for now...
6moons audio reviews: HiFi�Tuning Fuses & Noise Killer![]()
Håvard og impulse... Tror dere ikke på meg altså ? Det går an å håpe...Og en bør vel ikke få tyn fordi en har byttet litt VEL mye siste årene.. ??Akkurat den tror jeg ikke påOg håper, ja håper , dette er siste høyttalerne jeg skal ha i mitt voksenliv..![]()
![]()
Ikke jeg heller.
Ja, det er ikke gøy i det hele tatt. Selger insisterer på å fortsatt selge, men det ser rett og slett ikke bra ut... Treverket hever seg og vannet har gått helt opp til undersiden av elementet..Og ønsker jeg å heve kjøpet skal ha ha noen penger "for tort å svie"... Hvorfor skal ha det ? Dette blir en kinkig sak....Da er det kun skadebegrensning som gjelder - du vil aldri bli happy med løsningen antakeligvis, uansett. Bail out, gjør en "intensjonsavtale" om å få tilbake pengene.
Du som lever av å nappe kronene ut av andre folks lommebøker i byte mot nada må kunne klare å reversere betalingen..
Men det var jo trist da, når en har bestemt seg og til og med startet kjøpsprossessen. Sånt er surt.
Noe skikkelig dritt var det... Gleden over å få closa en slik deal, betalt en haug med penger..Og så er det ikke sikkert jeg får tilbake på nær sagt mesteparten en gang... Litt grim i hu her...Jeg hadde vel også bedt om å få heve kjøpet og kortslutte avtalen.
Vann og tre kan ofte være dårlige løsninger, og skal du først gå for en slik høyttaler vil en gjerne at den skal være i perfekt stand.
Egentlig var dette noe dritt da.
Haavard
Denne saken er klinkende klar. Et produkt av denne type vil aldri bli det samme etter en slik vannskade. Dette må være å anse som en forsikringssak, og uansett ikke ditt problem dersom du ikke har skrevet under på at produktet allerede er å betrakte som ditt og at du har det fuklle og hele ansvar fopr oppbevaring etc. Regner med at så ikke er tilfelle. FULL refund er eneste farbare her.
Selger er antakelig blakk, og formodentlig uforsikret. Prøver nå å beholde så mye av de innkomne pengene som mulig.dette er sånn tror det ikke før man leser om det, kjempelei situasjon, og imo ikke tvil at han forsøker å melke kua i begge ender
håper det løser seg minnelig, hvis ikke har man jo innkrevere .....