|
Hmmm... spennende å følge med litt her da fremmover skjønner jeg. Lykke til med valget.Stemmer det mesut... Stygg-pene som vi sier på bøgda... Turnberry er jo små og nette...Men det skal sies at det er Cantenbury eller Westminister som får meg til å smile når jeg tenker på de... Begge er altfor store for rommet her, men hva så...Litt gal må en kunne være..![]()
Hehe, takk for den uttalelsen, skal jammen prøve å ta den til mine besøkende.Turnberry er jo små og nette...![]()
Thorens er bra saker!Og ventetiden går med til andre ting også... Ruby har latt meg kjøpe arvesølvet til en hyggelig pris.. Jeg har vært i kontakt med en kompis som BÅDE er møbelsnekker og jobber med Corian. På toppen av alt har han god tilgang til CNC fres... I det hele tatt lovende...Har forsøkt meg på vinylveien før, men fikk det ikke til. Sist var det strøm problemer..Hmm..Håper dette blir bedre da... Og det er spilleren som er avbildet det blir... En skjult perle sies det...
Vis vedlegget 213600
Rega......... - ikke banne i kjerka tkr!Thorens er bra saker!
Håper bare at du ikke har planer om å bytte ut den fine SME-armen med en Rega....
Har du "teipa" den fast.....Næmmen, det var da fælt lagga... Og nei, Rega er fint det...Men på platespiller siden synes jeg ikke særlig om Rega tkr.. Lettvekts komponeter som yter best i fluevektklassen...Eller noe.. Ok da, har ikke hørt RP8 eller RP9..Sikkert fine ting...
Og det er visst denne armen...
Vis vedlegget 213690
3009R Mk2. Må bare få solgt den strøkne Helius Orion nå... Var ikke den temmlig høyt oppe i rangstigen til Helius en gang ? Scorpio, Aurius og så Helius...Eller jeg på på viddene her ?
Turnberry stiller i klassen "petite". Min eneste bekymring var hvordan svigermor ville reagere på tomeskene som ble smuglet inn i kjelleren hennes.Turnberry har ingen ting med STORE høyttalere å gjøre. Westminster derimot, er relativt stor, men ikke rabiat diger den heller. Det er folks oppfatning av begrepet stor som trenger justering.
Alt som er verdt å gjøre, er verdt å gjøre godt vettu....Har du "teipa" den fast.....Næmmen, det var da fælt lagga... Må bare få solgt den strøkne Helius Orion nå... Var ikke den temmlig høyt oppe i rangstigen til Helius en gang ? Scorpio, Aurius og så Helius...Eller jeg på på viddene her ?
Tar med begge armene til deg en gang så kan du få kikke på de og gi meg en kvalifisert gjetning Morten...Alt som er verdt å gjøre, er verdt å gjøre godt vettu....Har du "teipa" den fast.....Næmmen, det var da fælt lagga... Må bare få solgt den strøkne Helius Orion nå... Var ikke den temmlig høyt oppe i rangstigen til Helius en gang ? Scorpio, Aurius og så Helius...Eller jeg på på viddene her ?
Helius var toppmodellen på midten av -80tallet, stemmer det HC.
Hvilken som er den beste av de to armene du har nå, tja; kjenner jeg er usikker.
Om du er til hyppige pickupbytter, er dog SME'n litt mer praktisk med løst PUskall.
/ Morten
MJøss så spennende valg av høyttalere. Slår skikkelig på stortromma nå ja.
Gleder meg til å se bilder og lese om lytteinntrykk.
Jeg må ha noe virkelig smått i det rommet - ikke mange kubik igjen...... og så har jeg hørt hva de småttisene kan, med litt bevisst jobbing.Takk emotikon...Håper dette er de siste høyttaler jeg skal ha meg av de større... Er noe eget med et firma som har holdt på siden 1926... Sikkert ikke lett å få takk i de minste..Hva med å handle ett sett Turnberry med Stereofil sine gode priser ?
Du bor jo så nærme at jeg kanskje hyrer deg inn som bærehjelpGromtHar hørt de og det spiller..
Har og hørt de, og de er gøyale...Samt at de ser litt annerledes ut enn mye av det en får kjøpt nå om dagen..Jeg må ha noe virkelig smått i det rommet - ikke mange kubik igjen...... og så har jeg hørt hva de småttisene kan, med litt bevisst jobbing.Takk emotikon...Håper dette er de siste høyttaler jeg skal ha meg av de større... Er noe eget med et firma som har holdt på siden 1926... Sikkert ikke lett å få takk i de minste..Hva med å handle ett sett Turnberry med Stereofil sine gode priser ?