Her var det aktivitet ja. Skal komme tilbake å svare av skikkelig , hver og en av dere. Som de fleste vet , er det spesielle tider om dagen. Jeg ble permittert i fjor vår, noe som var helt ok tatt i betraktning av at jeg var lei av kjørevei. Å være såkalte "sjef" er oppskrytt, tenker jeg. På høsten fikk jeg gløden over meg å tok over 70 studiepoeng på i underkant av 4 mnd. Dette ga meg en slags rus, jeg måtte ha mer. Mer kunnskap, innsikt og forståelse.. Så idag kom beskjeden, jeg kan begynne på PhD ved NTNU. Så da kan jo disse ingeniørene gå å legge seg, eller kanskje ikke..
. Jeg tror det blir bra om enn slitsom til tider. Så har jeg funnet meg en jobb som ikke betaler all verden, men som er veldig fleksibel, og tiden en har utdelt er jo tross alt noe av det mest dyrebare, ikke hvilken tittel som står på kontordøra..
Har fundert endel videre. DIY , kjøpeting eller hva ? Greia er at jeg ikke har det rommet "das endløsnung" skal stå i. Finnes nok av vente høyttalere blant folk, og virker som om jeg må ty til deg og. Fordi jeg ikke vet . Og det ville bære særs lite smart å investere tid og krefter og så funker det ikke pga rommet..
.. Og så er en jo en sær fyr som vil ha det som sitter i ens egne ører.. Hvor finner en lekenheten til Kudos, varmen til Snell og Spendor, klarheten til Ø, størrelsen til Magnepan, mellomtonen til Quad, og ompf a'la Heco, men og gjennomsiktigheten til Closer Vigo...Og så er jeg møkklei av imponator hifi.. Bass så tenna skrangler, og diskant ,så en ser jesus barnet åpenbares hver gang en slår på anlegget, er ikke min greie.. Naturlighet, genuint og ekte... OK, det blir ikke lett...
Godt naturen er der så en får strekt lunger, ski og staver litt... Bedre svar kommer som sagt på de forannevnte innlegg.