motoren
Æresmedlem
Her må jeg være enig i det meste du skriver bortsett fra strømkabler som jeg aldri har klart å høre forskjeller på Er også veldig glad i StingGregory Porter har blitt en all time favoritt her i Bergesia
Hodeplagget vet jeg ikke noe om, men det gir mannen stil og særpreg
Jeg elsker også Police, Sting/Sumner og all godlyden de har gitt meg siden seint 70-tall.
Mannen har en egen sans for fusjonen av jazz, reggae og rock. Genialt
Jeg elsker også å tune lyd med kabler. De som sier at kabler ikke har egenlyd gidder jeg ikke engang å diskutere med. La de leve i villfarelse..
Har testet mange mid-price kabler opp igjennom. Hører mest forskjell på høyttalerkabler, men også en del på signal-og strømsiden ()
Solid Core Vs Multistrand. Direkte og rett på ift fyldig og mer tilbakelent.. Solid Core er ofte vanskelig å like i toppen..
Den korrekte, men kjedelige lyden av Kimber TC? WireWorld sin sjarmerende men litt kunstige klang.. Imponator-effekten til Audioquest? Van Damme har jeg testet i 3 oppegående anlegg uten å få fot..
De som har hørt mest riktige ut her hos meg er Soundstring og LFD sine høyttalerkabler, samt et sett AU24 som jeg lånte. Tellurium Q Black er ok hvis du vil roe helt ned og ha mer i bunnen, men de gjemmer detaljer og klang
På signalsiden fungerer gamle toppmodeller av WireWorld godt, samt LFD Grainless
Klarte jeg å erte opp noen?
M
mvh