Stemmer det, Consonance. Synes den forsterker uttrykk, av en klassisk platespiller. Det jeg søkte. Lenco lyden... Den er distinkt, så dette blir spennendeGratulerer med fine spillere.
Er det en Consonance-arm på Lenco?
Ser kul ut den kombinasjonen.
Ser Hr Jorwed har respekt for folk som har båret opp tyngre ting. Jeg synes å minnes at jeg har bidratt med mitt.
Ja, dere ramlet sågar innom Klokkerskogen på eders Hørning reise for å sjekke om Klipsch horna til JanR sto ennå.Fin tur, vi var vel innom @Lagga og
Skal ikke gjøre det. En liten "hemmelighet", rock er mye verdt på discgogs. Lurer på om det er den kategorien som har mest verdi? Ser AC/DC var verdt mye mer enn jeg troddeMå ikke laste hair metall HC.. Er jo midt i blinken det...
Bra du har å sysle med hjemme.
På cd..? På lp vet jeg.Skal ikke gjøre det. En liten "hemmelighet", rock er mye verdt på discgogs. Lurer på om det er den kategorien som har mest verdi? Ser AC/DC var verdt mye mer enn jeg trodde
Jupp, cd og. Og ihvertfall de mer obskure.På cd..? På lp vet jeg.
Hmmm tror jeg må sjekke da.Ja jeg fikk sjokk når jeg la inn ac dc på discogs
Hamstergenet har fått herje dessverreSkal jeg starte på jobben med å legge inn cd samlingen på Discogs altså.. Da har jeg litt å bruke tiden på. Dog ikke slike mengder som HCS da
A-klang kan være en musikalsk tone kontra lyd eller noise. Slik jeg leser det er det homogenitet I et lydbilde, uten betoning. Dette er ikke alltid skjer, noen anlegg vil gi økt betoning i gitte områder og derav virke uvant / imponerende / feil. Slik sett er det, for meg, å foretrekke når tonen i harmoni oppleves som en del av en helhet, uten å stikke seg ut... Dette var vanskelig å forklare @Atlerovik , håper du skjønner noe..Her var et nytt begrep for en hifi-amatør som meg. Hva er A-klang?