HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.903
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Gode ord, både HCS og TT. På mange måter kan det vel også sies at det er forskjellige hobbyer det er snakk om? Min hobby er ikke teknisk, men musikk og gleden og følelsene den gir og skaper.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Sier meg helt enig her HC, måltråder og des lignende er fullstendig uinteressant for min del, musikken, stemningen og det rundt gir meg mye mer.

Synd vi har mistet så mange av de gode bidragsyterne den siste tiden.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vi skaper selv det forumet vi ønsker å ha, kan en jo si. Men det å skape noe basert på stemningen i musikken, gleden over obskure ting som kanskje ikke måler spikerflatt, åpenheten for at det er flere variabler enn kun det tekniske har fått dårligere kår det siste året. Det rare, synes jeg er at det skal bevises alt som har med de tingene som leverer musikken..Når mottaksapparatet ikke er like godt å måle, dvs oss som hører på musikken. Alt ifra dagsform, farger, humør, rene fysiske forskjeller teller inn på hvordan vi mottar musikken. Og da blir en hvilken som helst graf helt meningsløs da den kan fortelle hva komponenten gjør, ikke nødvendigvis hva mottager bestandig hører.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.567
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Er enig med deg i mye HC.

Det er også riktig at vi skaper det forumet vi ønsker å ha.
    Når man ser på antall medlemmer og hvor vidt HiFiSentralen favner må regne med at ikke alle tema som diskuteres opptar hver enkelt like mye.

Hvor tyngdepunktene skal ligge er opp til medlemmenes aktivitet.
    Jeg bidrar ikke mye på måle og teknikksida,-og det er fordi det ikke er den fasetten som apellerer mest til meg.
    Likevel ser jeg mangfold som noe positivt. Man velger sjøl hvor man vil engasjere seg.
    Hvis man ønsker at den generelle karakteren av forumet skal endre tyngdepunkt må man bare fortsette å bidra der man synes det er interessant.

Kanskje passer det med et sitat av Jan Erik Vold ; Det er håpløst, -og vi gir oss ikke.

Vil gjerne takke for den artige tripen vi hadde forrige helg. Perfekt.
    (T.o.m. det forsvunnede skjerfet dukket opp igjen!)
    Ønsker deg fortsatt god helg HC.:)

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Jeg er der at jeg synes at mangfold er fint! Folk er forskjellig og jeg synes det bør være plass til alle. At hvermannsen i dag har mulighet til å gjøre målinger av lytterommet og bruke gode simuleringsprogrammer for selvbygg som for få år siden kun var forbeholdt profesjonelle er vel egentlig en god ting, er det ikke?

Negativitet, fokus på feil og mangler og generell bransjekritikk er jeg derimot enig at det er for mye av, men jeg finner mye entusiasme og glede her. Vet egentlig ikke om dette var bedre før, i hvertfall husker jeg det ikke. Dette tror jeg kan være på grunn av softwaren nevnt ovenfor, at god lyd er blitt lettere tilgjengelig for flere.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Vi skaper selv det forumet vi ønsker å ha, kan en jo si. Men det å skape noe basert på stemningen i musikken, gleden over obskure ting som kanskje ikke måler spikerflatt, åpenheten for at det er flere variabler enn kun det tekniske har fått dårligere kår det siste året. Det rare, synes jeg er at det skal bevises alt som har med de tingene som leverer musikken..Når mottaksapparatet ikke er like godt å måle, dvs oss som hører på musikken. Alt ifra dagsform, farger, humør, rene fysiske forskjeller teller inn på hvordan vi mottar musikken. Og da blir en hvilken som helst graf helt meningsløs da den kan fortelle hva komponenten gjør, ikke nødvendigvis hva mottager bestandig hører.
    Når jeg reflekterer litt over det du sier så har jeg en enkel sammenligning. For noen år siden var jeg på hifi messe i Trondheim, der Kringlyd stilte med en av sine oppsett som selvfølgelig var fullfrekvent og snorrett ift frekvensgang. Med andre ord skulle det vært den optimale lyden.

Det lydbilde som ble presentert der, og forsåvidt lovprist på naboforumet gir meg svært lite hva gode minner i lydens tjeneste angår. Derimot så husker jeg svært godt alle disse hjemmebesøkene jeg har fått lov til å oppleve de siste årene. Alle de oppsettene spiller betraktelig bedre etter min mening enn det jeg hørte i Trondheim i 2009. Det er sikkert flere faktorer her som spiller inn, og noen hevder sikkert at dette er utelukkende placebo effekter, men fortsatt så foretrekker jeg i de aller fleste tilfeller umålte anlegg bygd opp med ørene og ikke grafene..

Ikke minst så kan ingen graf i verden gi oss noen indikatorer på hva hver enkelt foretrekker hva lyd angår. I denne hobbien så er fortsatt subjektiviteten rådende, og heldigvis for det. Hadde vært fryktelig kjedelig hvis alle mann satt med B&W og Classe` oppsett ;)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.061
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er der at jeg synes at mangfold er fint! Folk er forskjellig og jeg synes det bør være plass til alle. At hvermannsen i dag har mulighet til å gjøre målinger av lytterommet og bruke gode simuleringsprogrammer for selvbygg som for få år siden kun var forbeholdt profesjonelle er vel egentlig en god ting, er det ikke?

Negativitet, fokus på feil og mangler og generell bransjekritikk er jeg derimot enig at det er for mye av, men jeg finner mye entusiasme og glede her. Vet egentlig ikke om dette var bedre før, i hvertfall husker jeg det ikke. Dette tror jeg kan være på grunn av softwaren nevnt ovenfor, at god lyd er blitt lettere tilgjengelig for flere.
    Helt enig. Tiltredes.

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.896
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Helt enig. Tiltredes.

mvh
    +1

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

Enig i dette. Problemet er når mangfoldet ikke lenger er der i den grad en kunne ønske. På mange måter har du rett i at det nok nå er langt bedre lyd over det jevne hos folk enn det var før. Og det er bra. Noen har evner og forståelse nok på det tekniske plan til å komme frem til god lyd for de, på den måten. Andre har ikke dette fortrinnet og må gjøre det på gamle-måten. Ingen av de er feil. Og begge burde ha aksept. Hvorfor skal ikke folk få ha lov til å ha sin egen læringskurve, men bli fortalt at det de gjør er feil i visse sammenhenger ? Er det den gode vilje og omtanke som kommer frem hos de som skal påpeke andres "feil" ? Eller er det selvhevdelse og hersketeknikker ? Jeg vet ærlig talt ikke, men føler meg temmelig oppgitt og lei til tider. At det loves mulighet til å komme med personlige påstander , uten å måtte belegge dette i hue og ræva. Samt at at det som loves ikke gjennomføres er uansett temmelig slett. Og bidrar iallefall ikke til min trivsel her inne.

Sist redigert:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Sist redigert:

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007

Enig i dette. Problemet er når mangfoldet ikke lenger er der i den grad en kunne ønske. På mange måter har du rett i at det nok nå er langt bedre lyd over det jevne hos folk enn det var før. Og det er bra. Noen har evner og forståelse nok på det tekniske plan til å komme frem til god lyd for de, på den måten. Andre har ikke dette fortrinnet og må gjøre det på gamle-måten. Ingen av de er feil. Og begge burde ha aksept. Hvorfor skal ikke folk få ha lov til å ha sin egen læringskurve, men bli fortalt at det de gjør er feil i visse sammenhenger ? Er det den gode vilje og omtanke som kommer frem hos de som skal påpeke andres "feil" ? Eller er det selvhevdelse og hersketeknikker ? Jeg vet ærlig talt ikke, men føler meg temmelig oppgitt og lei til tider. At det loves mulighet til å komme med personlige påstander , uten å måtte belegge dette i hue og ræva. Samt at at det som loves ikke gjennomføres er uansett temmelig slett. Og bidrar iallefall ikke til min trivsel her inne.
    Dette er vi jo helt enige i. De fleste har sin egen trosretning her inne, men det vil alltid være noen som tror de tror/vet litt bedre enn oss andre.

• Liker
    Reaksjoner: HCS

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Over til noe annet.. Undersøkelsen under viser at etter fylte 33 år tar vi stadig til oss stadig mindre ny musikk. Er det noe i dette ? Må grunne litt på denne. Litt skremmende er det og... Jeg som trodde 80-talls var godt fortrengt... :mad:

New study shows that people stop listening to new music at 33 � Newswire � The A.V. Club

Først- Gratulerer så mye med nye flotte- svære høyttalerkreasjoner������ Liknet såpass på noe jeg har sett hos deg tidligere at jeg først trodde det var samme, vi følger med på inntrykk. Nå blir jo lytteromet nytt, så du må vel "justere" deg inn på det også. Kan tenke meg at et par andre ting enn hifi må prioriteres først- så lykke til med sjauing og installering.

Dette med å ta inn "ny" musikk etter 33, er jo statistisk og på mange måter gjenkjennelig. Dog må jeg si at jeg ikke i nærheten spilte SÅ mye "pling plong" jazz, syngedamer m.m. og SÅ lite prog. for 15 år siden som i dag (huff å gru som tiden flyr). Ikke nødvendigvis "ny" musikk i ordets rette betydning, men svært mye tidligere ukjent for meg.

Detter sagt, Peter Gabriel (uansett årti) ER fortsatt bra (selv om du, kanskje bevisst, ikke plukket frem et av hans aller beste, imo)

mvh

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hei kwil. Trivelig at du stikker innom. Joa,mye likt i selve kasse konstruksjonen. Men ulikt delefilter samt to 12 tommere i hver kontra en 15 tommer. Du får nok en invitt når tiden er inne, bor jo praktisk talt på andre sia av "dalen " du...

Ja, dette med musikk etter fylte 33 år fikk meg jo til å tenke litt. Hva er det jeg setter på når jeg skal slappe av ? Tror jeg er litt sløv, tar gjerne ting jeg liker og vet er bra i mine ører. Skal jeg finlytte krever dette moe av meg, og det er nok ellers. Da er det bedre å bare slappe helt av, la seg nesten forføre litt... Så mens noen må skru opp med trøkk for å koble av skrur jeg ned og hører rolige sanger og melodier.. Pussig , hvor forskjellige vi er.. Og ja kwil, Slegdehammer, var mest et uttrykk for 80-tallet og på langt nær hans beste.

Under en liten video fra den gang en selv hadde noen drømmer om livet i grønt..Og ja Tomz, Marinen har mye penere uniformer.. Svarte, begynner å bli gammel jeg.. :rolleyes:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    I lys av at en ikke tar til seg like mye musikk etter fylte 33år... Hva er da svaret på bildet under..Må tenke litt her nå...

hctråd50.jpg

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Gratulerer så mye med utrolige svære høyttalere , jeg er nødt og få besøke dere og få lyttet til andre oppsett , som står i andre lytterom stuer rundt om. Jeg har en del venner som har blitt bitt av denne hifi basillen , men jeg har ikke fått gleden av og møte noen av dere her inne fra hfs :)

Mvh Imagine

• Liker

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    5.441
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Hobbyen er jo vanskelig. Utallige variabler å holde styr på. Måler ikke selv, men tenker mange ganger at det ville gjort veien til målet kortere.

Prøvde for kort tid siden å bytte Opamp i DAC. Fikk nytt innsyn i lydbildet. Samtidig var det noe som stakk ut i toppen. Etter å ha spilt 20 -30 plater var konklusjonen klar. Gjengivelsen ble tiltet mot det lyse. Færre innspillinger låt bra. Noen låt fantastisk. Skyldes kanskje egenlyd et annet sted i kjeden. Uansett byttet jeg tilbake.
    Måling ville kanskje hjulpet her. Kunne spart endel tid.Måling ville i såfall kunne bidratt til mer ikke mindre musikk glede. Jeg tror på å redusere så mange variabler som mulig. Ørene må som du er inne på uansett benyttes.

Gratulerer med nye spennende høyttalere.

Final

Sist redigert:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer så mye med utrolige svære høyttalere , jeg er nødt og få besøke dere og få lyttet til andre oppsett , som står i andre lytterom stuer rundt om. Jeg har en del venner som har blitt bitt av denne hifi basillen , men jeg har ikke fått gleden av og møte noen av dere her inne fra hfs :)

Mvh Imagine
    Det å besøke folk er den største gleden ved hobbyen slik jeg ser det. En erfarer mye, finner mer ut om seg selv og hva en liker når en skal nyte reproduksjon. Er du på disse kanter av landet får du gjerne sende på en pm. :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hobbyen er jo vanskelig. Utallige variabler å holde styr på. Måler ikke selv, men tenker mange ganger at det ville gjort veien til målet kortere.

Prøvde for kort tid siden å bytte Opamp i DAC. Fikk nytt innsyn i lydbildet. Samtidig var det noe som stakk ut i toppen. Etter å ha spilt 20 -30 plater var konklusjonen klar. Gjengivelsen ble tiltet mot det lyse. Færre innspillinger låt bra. Noen låt fantastisk. Skyldes kanskje egenlyd et annet sted i kjeden. Uansett byttet jeg tilbake.
    Måling ville kanskje hjulpet her. Kunne spart endel tid.Måling ville i såfall kunne bidratt til mer ikke mindre musikk glede. Jeg tror på å redusere så mange variabler som mulig. Ørene må som du er inne på uansett benyttes.

Gratulerer med nye spennende høyttalere.

Final

Du har rett i det du sier Final. Målinger kan helt bidra til lettere å identifisere hva som er annerledes. Å se på en graf for å derav kunne si at en komponent lyder dårlig eller ikke synes jeg er imponerende .. Det er jo folk her inne som sier at Dart Zeel MÅ lyde ræva med de målingene den har.. Hmm, jeg vet ikke helt jeg.. Må høre selv før jeg lar en måling avgjøre.. Men et er nå meg da.. Og takk for gratulasjon :)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.903
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Tipper det måtte blitt Lee Ritenour ������

For de av oss som kjenner deg og din musikksmak, var dette en gedigen bombe! :rolleyes:

Som du vet, deler jeg din glede over Lee Ritenours musikk. Veldig mye bra. Feel The Night var kjenningsmelodien til NRKs Midt i trafikken.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er jo ikke størrelsen det kommer an på...Men en viss forskjell er det jo..

2015-05-03 01.18.42.jpg

Blir spennende å få dette inn i et helt nytt rom. Det ligger tregulv der, men det er temmelig røft. Så har vurdert parkett. Men da blir det jo hardt og mange stygge refleksjoner. Så hvorfor ikke teste teppefliser..?? Tror det kan være veien å gå. Også ifht demping. Greie priser også. At de er antistatiske er jo og et pluss...

TEPPEFLIS ANTRASITT (L) - TEPPEFLISER | www.interiorkupp.no

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Mvh Imagine
    Det å besøke folk er den største gleden ved hobbyen slik jeg ser det. En erfarer mye, finner mer ut om seg selv og hva en liker når en skal nyte reproduksjon. Er du på disse kanter av landet får du gjerne sende på en pm. :)
    Er ofte ute og tar meg en tur nå blir det oslo i juni , men er fleksibel jeg kan sikkert presse meg på andre steder også :)

Mvh Imagine

Imagine

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro

Vis vedlegget 318619

Blir spennende å få dette inn i et helt nytt rom. Det ligger tregulv der, men det er temmelig røft. Så har vurdert parkett. Men da blir det jo hardt og mange stygge refleksjoner. Så hvorfor ikke teste teppefliser..?? Tror det kan være veien å gå. Også ifht demping. Greie priser også. At de er antistatiske er jo og et pluss...

Størrelsen kan telle mange ganger , da mener jeg selfølgelig innen høyttalere. Di andre blir jo bok høyttalere i forskjell :cool:

Mvh Imagine

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.104
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Vis vedlegget 318619

Størrelsen kan telle mange ganger , da mener jeg selfølgelig innen høyttalere. Di andre blir jo bok høyttalere i forskjell :cool:

Mvh Imagine
    Teller alltid det Imagine....vi har da alle hørt om.... en stor slapp en vs en liten kjapp en :rolleyes:
    Alle vet jo hvordan det gikk...:cool:;)

gismo

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En stor kjapp en banker alltid en liten mellomtreg en Gismo.. :cool:.. Men ja , størrelse har ikke alt å si..

D

Dåbbel J

Gjest
    Har sjelden hørt at det har vært noe problem at dem har fått i både pose og sekk....:cool:

Blir særs artig og få hørt på dette HC. - for det er målet! Ser ikke bort ifra at vi kan sees ila sommern oppi høgget der du bor .. nemlig :rolleyes:

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Hei kwil. Trivelig at du stikker innom. Joa,mye likt i selve kasse konstruksjonen. Men ulikt delefilter samt to 12 tommere i hver kontra en 15 tommer. Du får nok en invitt når tiden er inne, bor jo praktisk talt på andre sia av "dalen " du...
    Jo da, man følger da stadig litt med her inne. Tråler børsen fra tid til annen sef., selv om jeg etter hvert har blitt mer "tweaker" enn "bytter". Tilsynelatende få endringer å spore utstyrsmessig her på en god stund, men når til og med kabler oppleves å være i mål- har loddebolten blitt neste steg. Artig/lærerikt OG lydmessig mer ensrettet (den rette). Vinteren har forløpt uten mye endring til forandring- men i det all vesentlige til forbedring. Det er moro, imo.

Tar selvf. gjerne en Biritur når du og anlegg er installert. Passelig tur med prammen over dammen det- bor jo havnenært du. Får gjensidig utsikt til respektives residenser- bare ved å stikker hodet ut av terassedørene heretter (forutsatt å være langsynt, da)

Har du koblet opp de nyervervede kreasjonene for å prøvelytte, eller blir det først etter du er etablert "Bi-ringing"?

mvh

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.613
    Torget vurderinger
    23
    Gratulerer med høyttaler nr. 100 H.C. :D

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.567
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Mange fine albumcover man godt kan ha på veggen her.
    Patti Smith HORSES-cover har jeg sett Mapplethorpes original av på fotografiska i Stockholm.
    Han var Smiths kompis i tider de var unge, ukjente og hadde det hardt og tøft.
    De bodde sammen, tross hans homofile legning. Mapplethorpes arbeider er interessante.
    Han døde dessverre av AIDS.

Tipper Kevin Rowland -MY BEAUTY er ditt førstevalg:cool:;)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Har sjelden hørt at det har vært noe problem at dem har fått i både pose og sekk....:cool:

Blir særs artig og få hørt på dette HC. - for det er målet! Ser ikke bort ifra at vi kan sees ila sommern oppi høgget der du bor .. nemlig :rolleyes:
    Hjertelig velkommen skal du være. Må få alt på plass, men håper det går. Og du som liker hunder har jo og noe å glede deg til. Før dette blir det en trio til flatbygda på kontinentet. Gleder meg til det.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jo da, man følger da stadig litt med her inne. Tråler børsen fra tid til annen sef., selv om jeg etter hvert har blitt mer "tweaker" enn "bytter". Tilsynelatende få endringer å spore utstyrsmessig her på en god stund, men når til og med kabler oppleves å være i mål- har loddebolten blitt neste steg. Artig/lærerikt OG lydmessig mer ensrettet (den rette). Vinteren har forløpt uten mye endring til forandring- men i det all vesentlige til forbedring. Det er moro, imo.

Tar selvf. gjerne en Biritur når du og anlegg er installert. Passelig tur med prammen over dammen det- bor jo havnenært du. Får gjensidig utsikt til respektives residenser- bare ved å stikker hodet ut av terassedørene heretter (forutsatt å være langsynt, da)

Har du koblet opp de nyervervede kreasjonene for å prøvelytte, eller blir det først etter du er etablert "Bi-ringing"?

mvh
    Ja, det er ikke lange veien i luftlinje. Om enn noe kjøring. Blues og jeg har snakket på at vi skulle vært oppom deg flere ganger. Så håper du tar oss imot?

Nei, hifi pakkes ned. Blir først når jeg får ferdig rom.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Mange fine albumcover man godt kan ha på veggen her.
    Patti Smith HORSES-cover har jeg sett Mapplethorpes original av på fotografiska i Stockholm.
    Han var Smiths kompis i tider de var unge, ukjente og hadde det hardt og tøft.
    De bodde sammen, tross hans homofile legning. Mapplethorpes arbeider er interessante.
    Han døde dessverre av AIDS.

Tipper Kevin Rowland -MY BEAUTY er ditt førstevalg:cool:;)
    Ja, flere legendariske cover. My favoritt, tja.. På seg selv kjenner en andre blues.. Skal ikke si mer..

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Noen synspunkter på dagens cup-resultater?
    Vi kan vel ikke klage noen av oss, kan vi vel. Gjøvik Lyn slo bermen, Brann karret seg såvidt videre og RBK var suverene...Med andre ord, full pott for begge to...:)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn