En av mine gamle elever synger her
Håvard
Er dette ei som kommer fra langt uti Kolbu ? Trodde hun sang i Vestoppland Kammerkor, flink er hun jo uansett.....
Bør vel komme meg tilbake til historien og dens progresjon. For nå var det duket for den første hornhøytaleren hjemme hos meg. Som mange newbees er, var også jeg skeptisk til ropert-lyd,påtrengende lydfrekvenser og musikk med betoninger jeg ikke likte.
Uansett, inn kom Consonace M12. Finishen var ikke så bra, finer'en løsnet og høytalerne var rett og slett litt ujevn i fargen. Men de hadde en herlig direkte lyd som fascinerte veldig. Jeg kjente litt på at dette var en lyd å like på tross av klare begrensninger i bassområdet. Og det var det som var grunnen til at de fikk reisepass. Rett og slett manglende basstrykk, samme hvor nærme bakvegg jeg satte de... Men en morsom opplevelse, kommer jeg over et sett nå kunne det vært artig å hatt de om ikke annet fordi det er noe spesielt med komponenter som tar deg inn på nye områder av hobbyen.....
SoundStage! Equipment Review - Opera Audio Consonance M12 Barque Loudspeakers (8/2006)