Grats
110V ?
/jan
Takk for gode ord Stein. Livet har sine vendinger som ingen kan forutse. Det gjelder å leve NÅ.Velkommen tilbake! Du har vært savnet. Ubeskrivelig trist å høre om det som har skjedd. Du har min medfølelse. Ord blir fattige.
Gleder meg til fortsettelsen på tråden din. Den er en av de jeg liker å følge med på.
Er du fremdeles Østfold Hifi-medlem, eller har du reist tilbake (?) til hovedstaden.
Uansett hadde det vært hyggelig hvis du fikk med deg Øssfoillingenes pizzajulebord-kveld den 16/12.
Mvh.
Stein
Kloke ord som de fleste av oss nok kan ta til etterretning.Takk for gode ord Stein. Livet har sine vendinger som ingen kan forutse. Det gjelder å leve NÅ.
Supert. Håper du får det til:Jeg har forflyttet meg til de indre skoger, dvs Gjøvik. Men å komme ned den 16 kunne jeg ha god lyst til. Mange i Østfold gjengen er genuinit trivelige og slike vil en jo gjerne ha videre kontakt med. Regner med det finnes mer info om klokkeslett og sted ?
Fint å se deg i aktivitet igjen HCS, tenker på deg, godt å se at du er på bena igjen!
/ Morten
Surrer og gårTakk Jan.. Du er en knupp. Hvordan er formen din ? Og du , takk for gode ideer for hva som skulle kjøpes av vinyl samt kvalitetsskjekk... Alltid fint med en gourmet...Dvs ,en som også liker prog-rock..![]()
Godt å se deg tilbake igjen, du har min dypeste medfølelse for hva du har vært igjennom, mistet selv min bror i høst til det samme og haifi blir ikke veldig viktig da nei
Kondolerer! livet leker med en brutalt noen ganger! men med støtte fra gode mennesker rundt en finne en tilbake, ikke minst ser en hvilke som er der når det blåser, det er også noe å ta med seg videre, er min erfaring i slike perioder!Da skrivet det første innlegg her etter en lang pause. Inspirasjonen fikk jeg etter å ha tilbragt en kjempetrivelig kveld hos HR med en gjeng "lidelsesfeller".. God mat, godt drikke og et anlegg som spilte det meste på en meget god måte. Når verten sier at dette spiller godt helt ned i 54db , tror jeg han på det...
For min egen del har det vært en særs tung sommer. Med dødsfall hos en nær kompis gjennom 29 år i slutten av juni, før det hele kuliminerte i at min kjære gikk bort 11 sept... Da ble HAIFAI og musikk litt mindre intr. kan en trygt si.. Nå har jeg byttet bosted, rom og deler av anlegget.. More to come...
Jeg vil forøvrig takke Jan R, HR og Sluket for støtte.. Jan fordi han er den han er, HR for å lokke meg ut på med å invitere meg hjem til seg, og Sluket for pm'er fylt av humor ,varme og forståelse av kreftens lumske natur.. TAKK!
det er santGodt å se deg tilbake igjen, du har min dypeste medfølelse for hva du har vært igjennom, mistet selv min bror i høst til det samme og haifi blir ikke veldig viktig da nei
Takk for det Jostein. Jeg vet ikke hva jeg synes er værst, utfallet av sykdommen eller tiden hvor sykdommen og dens kurer jobber ned fysisk såvel som psyksisk helse hos en man er glad i...
Derav er det godt , nesten å stå på kne og rydde i kabelhaugen. Og når knoting med kabler på baksiden av et trangt rack gjør en glad, da har en kommet et stykke på vei i sorgarbeidet![]()
Takk for det Rolf.. En dag i slengen så går det seg vel tilGodt og se deg tilbake igjen.
Knestående er en tilstand før oppreist.
Det gleder jeg meg tilIdag er det konvertering ifra 110 volt til 230 volt på drivverket som står i fokus. Mer kommer..Skal få tatt et par bilder med.![]()
Vet ikke helt når det gjelder den platespilleren... Den er lekker ja, men den krever litt kompetanse...Kompetanse jeg ikke har tålmodighet for akkurat nå... Får en kompis ifra HFS innom en dag nå, så skal han kurse meg litt...Kanskje motivasjonen for å beholde den økerCD-drivverk?
Så nemlig at du skulle selge platespilleren? Lekker sak, men jeg klarte heldigvis å motstå fristelsen.
Takk for det finger'n. Og alltid artig å skrøne om gamle historier ifra den gang en gikk kledd i grønt og trodde en var en tøffing...Godt at du er tilbake hans Christian. Håper du kommer når nye høytalere er i hus
Tar deg på ordet der Morten. Og tenker jeg skal få lurt deg og lasse oppover til sommeren igjen.. Skjemme dere litt bort og vise dere litt av indre-skog-elg-og haifai safariDet er neppe noe problem å få litt kursing på den kverna HC,
nydelig og kompetent spiller.
Vis vedlegget 166832
/ Morten
Indisk mat er da flott!Men helst ikke indisk mat![]()