Ja, her var det mange trivelige hilsninger. Takk gentelmen. Feiringen ble rolig . Og har da , for første gang, stekt en kalkun og det ble vellykket. Mat er gøy synes jeg og håper det blir flere matkurs på nyåret.. Gleder meg og at hverdagen er her igjen. Med sine rutiner, stress og ting en skal ha gjort. Blir for mye sløving når jeg ikke har press på meg. Det er vel bare å innse, at uten at en må ting hadde endel folk gått helt i frø. Slik jeg er iferd med å gjøre. Så snart mandag, jippi.
Skal skrive et lengre innlegg om Allnic når jeg får tid. Rett ut en meget god amp som kan det meste. Har og tenkt på det med belysning, det har mye å si. Utpå loftet er det lysstoff rør , siden det har vært verksted før. Og det er klin umulig å lytte til noe uten å synes det er hardt, sterilt eller simpelthen kjedelig. Så jeg slokket alt lys og hadde en åpenbaring i ettermiddag. Da låt det organisk, stort og dramatisk. Har hørt "Dead can dance" på noen forskjellige anlegg nå. (
https://no.wikipedia.org/wiki/Dead_Can_Dance ) . Litt slikk cross-over for flere stilarter , noe som er en frisk avveksling. Takk til Blues for tipset om de. Uansett, i mørket måtte jeg innrømme at jeg aldri har hørt de så skremmende , store, intense og så tilstede noen gang.. Det var rett og slett kult.. Så det går veien...Om enn sakte..