HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da skal ikke jeg nevne de Village People kostymene og platene du har i skapet heller, HC! Your Secrets are safe with us...
    Show me your instrument, and I might show mine... Er det prinsippet? ;D
    Noe sånt... Bare du ikke bytter ut karaokebaren med Oyster Bar så :rolleyes: BTW; Du burde tatt en tur til Lagga og få rufset opp litt i det polerte koret han står og svaier i! :D Sikkert alt for polert og vakkert.

Vakkert er nok ordet, tror de er flinke jeg sluket...Lagga er jo en gledes tenor.. Selvom han ikke smiler stort på opptaket under. Kanskje han sliter litt med tonesprangene.,. :cool:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk for gode innspill Atle og blues. Og helt rett , det var ikke lett å få det til å sitte med subber som dro seg langt opp i mellomtonen. Vet ikke helt hva filtret i Hypex plateampen hadde gjort seg, tydeligvis noe med hikke. Å ha mulighet for å justere den hjalp veldig. Og det er ikke noen fare med at diskant eller øvre mellomtone er med. Innser at dette vil kreve endel for å få til å låte optimalt. Enkelt forklart er lyd bølger som brer seg i rommet. De fleste har enten en toveis eller treveis som brer seg nogenlunde uniformt. Litt mer tech info rundt dette kan leses her : MonoPulse Hi Fi Loudspeakers. Ultimate realism and sound-stage. . Med andre ord vil det digre jeg har stående nå være veldig vanskelig å få til å spille som en stor enhet, en problemstilling jeg anerkjenner og jobber med. :)

2016-01-25 10.05.01.jpg

Som sagt ble Hørning vinklet mye mer inn etter at Atle var her. Subbe ble satt imot frontvegg. Men jeg satte under SD føtter fordi de fikk rommet til å spille vel mye med. Det hele er ganske fascinerende hvor mye mer snap og drive en får ved å holde mellomtonen ren.

.facebook_1450812661225.jpg

Så derav gjelder det å kjempe videre. Kan jo trives med det. Litt tilbake til deg med bølger. Jeg har dipol i diskant, hornbass i fronter, og bass refleks i sub...Fronter er og en kombo av transmisjonslinje og horn. Med andre ord er det en haug av bølger som jobber med. Og IMOT hverandre. Dette er ikke enkel fysikk , men det går an å høre seg frem. Vil, bare nevne at Atle hadde med seg pc og mikrofon, men det var ører vi justerte etter.

20160125_100516.jpg

Snur seg dette bildet...Grr...Men der ser en vel enda bedre hvor lang bak subben står. Tipper vel det blir en mini dsp til test etterhvert. Og for å "motvirke" dette klør jeg litt i labben etter rør igjen. Det kommer til sommeren, men dit er det litt lenge. Forøvrig er jeg ikke i tvil om hva som låter best av de to kildene etter vi ryddet opp. Så forsterker og Muse er nok ikke helt venner nei.

2016-01-25 10.29.08.jpg

Rune S hadde for mye bass med 4 slike. Hos meg opptrer de sivilisert, nesten for dempet. Rare ting, men det er best å ha lite bass for å kunne supplere med sub. Hadde jeg hatt mye bare med fronter hadde det vært slitsomt.

hfs11.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kan vel ikke klage over konsert tilbudet her i provinsen heller. Dette blir, etter min smak, enda bedre enn Sting..:)

20160125_140308.jpg

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    En ting som skal være sikkert er at jeg synes det låt dødsfett oppe på loftet ditt. Tror egentlig ikke det er så mange "bølger" som jobber imot når man ser litt nøyere etter. "Pynten på kaka" kan man jo jobbe med i lange tider bare basisvarene er der. I mine ører er de det hos deg til gangs. :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.776
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Har hørt Gustavsen og Vespestad + en glemt gitarist og Kristin Asbjørnsen i Hamardomen (glassdomen) for noen år sida.
    Du har noe å se fram til der,-likevel noe helt annet enn Sting.
    Sting har aldri klart å engasjere meg, men jeg tror han lever godt med det:p

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En ting som skal være sikkert er at jeg synes det låt dødsfett oppe på loftet ditt. Tror egentlig ikke det er så mange "bølger" som jobber imot når man ser litt nøyere etter. "Pynten på kaka" kan man jo jobbe med i lange tider bare basisvarene er der. I mine ører er de det hos deg til gangs. :)

Fra slakt til "andakt"...:). Neida, men fint å høre du likte ting etter vi justerte endel. Det er nå morroa begynner. Har i den anledning funnet meg et eldre sett med Snell E. De var med da jeg begynte med hobbyen igjen tidlig på nitti-tallet. Var på demo hos klubben i Waldemar Thranes gate. Skulle høre Dali 850 , B&W 604 mk1 og Snell E. Endte opp med 604, den dårligste, fordi den låt mest hifi...Æsj... Den gang var jo pro-logic hot, med mono i bak-kanalene... Kommer aldri til å glemme Alladin og soundtracket der. Robin W var stor som ånden i lampen... :).

snell3.jpg

Alle gentelmen må ha et par med stativhøyttalere i heimen :). Disse må såklart recones, men det finnes vel en råd ifht det og.

Så ja, høyttalere kan ha en sentimental verdi , også.. :)

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Snell E vekker gode minner hos meg:rolleyes:
    Kjøpte et demosett på klubben i Drammen på 90-tallet, var utsolgt i Oslo.
    Fikk akkurat plass i Autobiancien når jeg vippet ned setene.
    Funket glimrene på progrock som var min greie på den tida.
    The Wall låt kanonbra på disse.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Her hviles det ikke skjønner jeg. Bra å få hjelp som kan rydde opp i lydbildet. At anlegget har potensiale er det ikke tvil noe tvil om. Lykke til videre!

(Hilsen tidligere AutoBianchi A112 eier)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Snell E vekker gode minner hos meg:rolleyes:
    Kjøpte et demosett på klubben i Drammen på 90-tallet, var utsolgt i Oslo.
    Fikk akkurat plass i Autobiancien når jeg vippet ned setene.
    Funket glimrene på progrock som var min greie på den tida.
    The Wall låt kanonbra på disse.
    Hadde du Autobianci ? :). Eide og en slik en men rusta tok den.. :mad:. Prøvde å sveise , men platene var så tynne og jeg ikke hadde sjans.. Litt artig at du nevner progrock..Det var også min store greie...Spilte mye gammel Genesis, Yes og ikke minst Saga i den tiden der.. Låt trivelig når Snell fikk litt varm forsterker å kose seg med. Beste forsterker på Snell , hos meg var NAD 208... :)

bil.jpg

Slik så min ut...Hvit og stusslig..Over 115km/t fikk jeg den ikke..Det råeste med hele bilen var bilnummeret som var 66613... 8)

Takk for det TT. Godt å få flere ører som kan lytte litt. Og det er særs intr med folk som vet hvordan enkelte instrument skal lyde...Mye av klangen i de anleggene vi hører er tillært hifi-dogmer..Da er det forfriskende med en som vet hvordan ting høres ut live.. :)

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Så ut eksakt som min gamle Autobianchi den (bortsett fra de manglende brune flekkene). Kan ikke huske jeg presset den til hele 115, all den tid den hørtes ut til å skulle lette ved 90. Husker den nesten kjørte gratis- men også glad jeg ikke koliderte med den.

Saga var jo "still goin" i Brumunddal'n i sommer- full fres der.....

T

TT.

Gjest
    Jeg hadde en '75 modell ganske lik som denne, men med originalmonterte gule 1000 metere på fangeren foran.

image.jpeg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Stemmer det, de var vel på "Tømmerstock" i sommer som var... :). Hvordan lyder det oppe hos deg nå da kwil ? Snakket litt med blues, vi har tenkt lenge på å få tatt en tur...

115 på nåla, men tipper 85 in the real world... :cool:

Ikke rart vi har blitt noen snålinger TT.... ;)

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Se der ja, hvit Autobianci. Jeg hadde en hvit en av litt nyere årsmodell enn avbildet med den minste motoren man fikk tror jeg. 1000 ccm. Kjøpte den pent brukt for 11 lapper på Saab huset på Skøyen mener jeg å huske. Tror jeg kjøpte Boston bilhøytt. til den, fra klubben de også. Saga og Yes gikk på høygir hos meg og på den tida. Digga trommesoloen på In Transit livealbumet.
    Svogern min hadde faktisk en rød Abarth utgave av Autobianci. Vanvittig morsom på gamleveien til Kragerø..haha, gode minner vekkes når man tenker på gamle biler man har hatt opp gjennom åra....(med den bilen hadde jeg den dama, og med den bilen var det reunion konsert med Deep Purple i Stockholm og med Porscha dro vi både hit og dit...blabla)
    Bilene våre hjelper oss huske vår historie, jeg har vært dårlig på å forevige fordums tid med kamera dessverre.

En sånn hadde jeg, en av de siste i rekka før de stoppet produksjonen.

Sist redigert:
    • Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Se der ja, hvit Autobianci. Jeg hadde en hvit en av litt nyere årsmodell enn avbildet med den minste motoren man fikk tror jeg. 1000 ccm. Kjøpte den pent brukt for 11 lapper på Saab huset på Skøyen mener jeg å huske. Tror jeg kjøpte Boston bilhøytt. til den også, fra klubben de også. Saga og Yes gikk på høygir hos meg og på den tida. Digga trommesoloen på In Transit livealbumet.
    Svogern min hadde faktisk en rød Abarth utgave av Autobianci. Vanvittig morsom på gamleveien til Kragerø..haha, gode minner vekkes når man tenker på gamle biler man har hatt opp gjennom åra....(med den bilen hadde jeg den dama, og med den bilen var det reunion konsert med Deep Purple i Stockholm og med Porscha dro vi både hit og dit...blabla)
    Bilene våre hjelper oss huske vår historie, jeg har vært dårlig på å forevige fordums tid med kamera dessverre.
    Ja, dette var lenge før digital tiden...Husker jeg hadde en 1977 Audi 100, bahama-blau. 2,0 liter motor, 115 hk og med et tyngdepunkt som gjorde at den ploget i enhver sving hvor en forsøkte å tøffe seg litt... :p. Trommesolen var bare stor den bergfinn, tror jeg sleit ut tre kassetter...In Transit var liksom det store.. Da 90125 albumet kom, husker jeg hadde med et par kompiser på rommet for å høre etter detaljer i lydbildet med mine daværende Advent høyttalere.. De så litt rart på meg, men gikk med på å høre etter litt pling og plong...

bahama.jpg

Fargen var slik, men ikke så grom motor...Damer ja...Husker jeg spilte ihjel Silje Nergaard mens jeg forsøkte å imponere ei fjong blondine på tur til Kr.sand. Kor-tur må vite...Det var den enkle veien få seg dame på den gangen for en litt tam fyr som meg.. ;)

Prog funket ikke så bra med damer.. Har vel aldri helt gjort det heller.. Er liksom de litt misforståtte rockerne... Disse som legger på effekter og har sanger som gjerne går over 10 min i ett... Men i mine ører var det veldig fett... :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, du hadde det fælt evo... :cool: Har du noen bilder av kjerra du ble arrestert fordi du hadde den med deg ? I blomsterbutikken ;)

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Camaro?
    Tannlegen i Valdres hadde Camaro på tidlig 80-tall. Alle var misunnelige, ingen i Begnadalen hadde råd til sånn doning. Fet motorlyd.

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.134
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Ja, du hadde det fælt evo... :cool: Har du noen bilder av kjerra du ble arrestert fordi du hadde den med deg ? I blomsterbutikken ;)
    Nei og det er trist,ble borte på Carl berners plass under et innbrudd vi hadde der. Har kun bilde av Ford vanen som jeg byttet camaroen i.

O

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Nei og det er trist,ble borte på Carl berners plass under et innbrudd vi hadde der. Har kun bilde av Ford vanen som jeg byttet camaroen i.

O
    Du kan jo forsiktig nevne for folket hva det var slags "skrabb"... :cool:

Trodde jeg skulle få"draget" når jeg kjørte makan til bilen under, samme farge og alt..men ser i dagens lys at den bilen var direkte stygg...At jeg sleit som et h for å få strøm til å fungere optimalt, synkronringer på andre giret som gikk to dager gjorde at "lidenskapen" døde fort...

alfa.jpg

Kan jo ta en liten quiz... Hadde makan til bilen under...Noen som kan si hvilken type det er ? Kommer vel svar fort som svint... Hadde også en slik, i samme farge. Ble brukt som politibil i Belgia tidlig på 90-tallet.. Men litt sjelden her..

BIL2.jpg

Jentene likte jo rock...Og denne ble det kjørt fort bak i hin hårde dager.. :cool:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Camaro er fint.. måtte selv slite med en 1979 trans am i 100% orginal og strøkent skikk som 19åring.. var fælt.. ;)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

O
    Du kan jo forsiktig nevne for folket hva det var slags "skrabb"... :cool:

Trodde jeg skulle få"draget" når jeg kjørte makan til bilen under, samme farge og alt..men ser i dagens lys at den bilen var direkte stygg...At jeg sleit som et h for å få strøm til å fungere optimalt, synkronringer på andre giret som gikk to dager gjorde at "lidenskapen" døde fort...

Vis vedlegget 362075

Kan jo ta en liten quiz... Hadde makan til bilen under...Noen som kan si hvilken type det er ? Kommer vel svar fort som svint... Hadde også en slik, i samme farge. Ble brukt som politibil i Belgia tidlig på 90-tallet.. Men litt sjelden her..

Vis vedlegget 362076

Jentene likte jo rock...Og denne ble det kjørt fort bak i hin hårde dager.. :cool:

Må vel være en sliten Lancia.... en "nyere" thema kansje?

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Camaro er fint.. måtte selv slite med en 1979 trans am i 100% orginal og strøkent skikk som 19åring.. var fælt.. ;)
    Og alikvel endte du opp med å kjøre slik engelsk skrot.. :cool:.. Den blir jeg bare mer og mer happy med, enda den er full av nykker og helvete...Blir nok en dyr bil å eie.. :)

Og lancia er riktig...men Thema er da en gubbebil.. :)

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg tror jeg brukte en Luxman på mine Snell E. Kan det ha vært en LV 105?
    Hadde rør i inngangstrinnet, med vindu.
    Tror ikke det var blant de forsterkere Luxman har vært mest stolt av.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Utrolig lekker Evo. Bare at du har eid en slik gjør deg jo til evig gentelman. Var også filmer som en så på den tiden, om enn i smug.. :(

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.134
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    LV 105u
    Hadde den selv,ikke det værste jeg har hørt ;)

O

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Tror faktisk Luxman likte den og var stolt.
    Hørt den på Martin Logan CLS, ike ueffent

haavard

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Var du noen gang på EB Audio på Gjøvik mens du holdt til i distriktet Bergfinn ? De hadde noe av det råeste, den gang. Husker jeg hørte på en stor platespiller, noen digre EC trinn og Quad ESL 57. Det spilte helt annerledes enn noe annet jeg hadde hørt.

Luxman har stort sett gjort gode ting, men ;)klart, noe var bedre..

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.134
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Utrolig lekker Evo. Bare at du har eid en slik gjør deg jo til evig gentelman. Var også filmer som en så på den tiden, om enn i smug.. :(

Jo takk for det du;)
    Ble byttet i en sånn som dette
    image.jpeg

Etter BMW 635 CSI M ble det en Jaguar og så en del skrot opp til 1996-7,da ble det mye MB og mere BMW bla en 450 SL som jeg har ennå.

O

• Liker

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Alpha har hatt sine utfordringer opp gjennom på driftsikkerhet, men makan til kjøreglede på "normale personbiler" skal du jaggu lete lenge etter. Fine er de og. Her trenger man ikke bilstereo. Motoren står for musikken.

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Alpha har hatt sine utfordringer opp gjennom på driftsikkerhet, men makan til kjøreglede på "normale personbiler" skal du jaggu lete lenge etter. Fine er de og. Her trenger man ikke bilstereo. Motoren står for musikken.

Helt enig..Selvom ventil tikking kom fort om en ikke passet mengde olje og type...Som skulle være Castrol...

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Var du noen gang på EB Audio på Gjøvik mens du holdt til i distriktet Bergfinn ? De hadde noe av det råeste, den gang. Husker jeg hørte på en stor platespiller, noen digre EC trinn og Quad ESL 57. Det spilte helt annerledes enn noe annet jeg hadde hørt.

Luxman har stort sett gjort gode ting, men ;)klart, noe var bedre..
    Jeg var lite på mjøskanten under oppveksten. Hifi karrieren min tok ikke av før jeg flytta til Oslo i 83' som attenåring.
    Har aldri hørt ESL 57, men jeg hadde ESL 63 under "byttesyken" jeg hadde på 90-tallet. Fabelaktig mellomtone som gjorde at jeg oppdaget klassisk musikk, spesielt barokkmusikk som jeg fortsatt elsker. Gamledagers popmusikk...hehe

• Liker

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

Helt enig..Selvom ventil tikking kom fort om en ikke passet mengde olje og type...Som skulle være Castrol...

Husker godt biltesten i Vi Menn på M1.
    "Går som på skinner i 277 km/t."

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Barokk fikk jeg inn via impulse... Kule ting om en har nyanseringene og smekket disse gjerne krever.. Tipper det er lettere å få til i aktive monitorer enn oss i steinalderen som knoter med passive filtre...:)

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

haavard
    Hadde CLS jeg og, men brukte Sugden kl.A på de. (2 stk. brokoblet)
    Syntes ESL 63 funket bedre i det rommet jeg hadde på den tiden, litt mer smekk.
    Men det var aldri snakk om dypbass på noen av de, testet suber. Vanskelig å integrere, hadde ikke DSP på den tiden.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.094
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Barokk fikk jeg inn via impulse... Kule ting om en har nyanseringene og smekket disse gjerne krever.. Tipper det er lettere å få til i aktive monitorer enn oss i steinalderen som knoter med passive filtre...:)
    Vel, jeg har nok aktive monitorer mest pga. latskap og lite tid til hifihobbyen sånn jeg ser det i dag. Småtroll stjeler all tid.
    Tipper de fyker ut når jeg vil prøve meg på DIY etterhvert. Fete basstårn du har mekket sammen. Tipper det gir større eierglede å ha selvlaget lyd.

Jeg sikler på SLOB bass ala Sluk, ble slukofisert i fjor og visste rett og slett ikke at det var mulig å høre en så detaljerik og dynamisk dypbass som han har konstruert.
    Det er helt uvirkelig.

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Eieglede er det, i fullt monn. Kan hende jeg prøver å få hørt disse Opal hos deg en gang. Har veldig lyst. Viktig å få hørt litt forskjellig, så en lettere står på egne ben ifht hva en liker. Slukets oppsett er i en annen liga, mannen er et unikum som deler gladelig av sitt overflod. Glad vi har slike her inne ;)

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Nå har vel aldri elektrostater hatt smekk, de som mener det har ikke hørt noe annet. :)
    Husker den Luxman var populær, tror det ble solgt noen.

haavard

haavard
    Hadde CLS jeg og, men brukte Sugden kl.A på de. (2 stk. brokoblet)
    Syntes ESL 63 funket bedre i det rommet jeg hadde på den tiden, litt mer smekk.
    Men det var aldri snakk om dypbass på noen av de, testet suber. Vanskelig å integrere, hadde ikke DSP på den tiden.

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Og alikvel endte du opp med å kjøre slik engelsk skrot.. :cool:.. Den blir jeg bare mer og mer happy med, enda den er full av nykker og helvete...Blir nok en dyr bil å eie.. :)

Og lancia er riktig...men Thema er da en gubbebil.. :)
    Hehe, etter alt for mye morro.. 3 trans am'er, 93 mazda rx7, 94 bmw m5, en alt for trimmet mazda 323gtr og en skokk andre mer eller mindre ubrukelige men morro biler så er det godt å ha falt ned på en trofast japaner samt en engelsk/tysk traver ;)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn