T
TT.
Gjest
Hei. Var det slik du ville ha det?
|
Det gjør han helt sikkert,jeg så den platen jaTakk for det Evo 2, håper HCS synes det samme. Ble mye jobb da originalhullene var for store og jeg måtte maskinere en adapterplate.
Jeg venter i spenning...
Du sendte desverre ikke med strømkabelen, så jeg har ikke hatt mulighet, desverre
to pins ice kontakt uten jord!
Du beholder ikke noe som helst. En slik kabel har jeg ikke. Spurte er spørsmål, var ikke en påstand.Ok. Hvis det er det som er målet her, beholder jeg skiten som betaling for jobben.
Jo kan fint brukes det,det følger med de med 2 pinner på det meste av utstyr i dag som ikke koster masse pengerHva er en ICE plugg? Burde vel ikke være noe problem å sette inn en strømkabel med åpning for jord (hun) om det ikke er jord (han) i apparatet? Eller?
MorgenhilsenfraSki
Jørgen
"Antagelser er roten til alt ondt" -Ukjent
Se der ja, litt treg her jeg men, de der vekker minner også her, begynnelsen av 90 tallet med Audio Innovation S500 & S800 i to omganger og en Yamaha CD1060, mange gode musikk minner med disseEn ting som skal være sikkert er at jeg synes det låt dødsfett oppe på loftet ditt. Tror egentlig ikke det er så mange "bølger" som jobber imot når man ser litt nøyere etter. "Pynten på kaka" kan man jo jobbe med i lange tider bare basisvarene er der. I mine ører er de det hos deg til gangs.![]()
Fra slakt til "andakt".... Neida, men fint å høre du likte ting etter vi justerte endel. Det er nå morroa begynner. Har i den anledning funnet meg et eldre sett med Snell E. De var med da jeg begynte med hobbyen igjen tidlig på nitti-tallet. Var på demo hos klubben i Waldemar Thranes gate. Skulle høre Dali 850 , B&W 604 mk1 og Snell E. Endte opp med 604, den dårligste, fordi den låt mest hifi...Æsj... Den gang var jo pro-logic hot, med mono i bak-kanalene... Kommer aldri til å glemme Alladin og soundtracket der. Robin W var stor som ånden i lampen...
.
Vis vedlegget 362056
Utrolig lekker Evo. Bare at du har eid en slik gjør deg jo til evig gentelman. Var også filmer som en så på den tiden, om enn i smug..
En vanlig trepinners passer ikkeHvis en trepinners kabel kan benyttes, har jeg det. Har vært borti plugger med bare to pinner som er mindre, så derfor. Skal selvfølgelig prøve dette. Beklager at det ble mue FUZZ rundt dette, men jeg foretrekker orden.
På ingen måte. Det er ikke hva innlegget handler om heller.Den dac'en der representerte iallefall ikke et paradigmeskifte
Ja, kommer noen bilder når ting står der. Sort boks.Ryktene går, du har handlet?
Regner med at vi får se hva du putter i hyllene?![]()
Trendy nå HC..Ja, kommer noen bilder når ting står der. Sort boks.Ryktene går, du har handlet?
Regner med at vi får se hva du putter i hyllene?![]()
![]()
Du beholder ikke noe som helst. En slik kabel har jeg ikke. Spurte er spørsmål, var ikke en påstand.[/QUOTEOk. Hvis det er det som er målet her, beholder jeg skiten som betaling for jobben.
Husk den gyldne regelen gutter;
Bark less, wag more!
God helg!
M