HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Wow, hyper interessante saker! Lurer på ikke dette er noe jeg er ute etter sjøl. PM villig vekk om detaljer, om du ikke vil legge de ut her.:D

• Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Wow, hyper interessante saker! Lurer på ikke dette er noe jeg er ute etter sjøl. PM villig vekk om detaljer, om du ikke vil legge de ut her.:D
    Sender deg en pm. Håpet er at jeg nå får en rør amp som går utenpå det meste en får kjøpt av masseproduksjon. Kombinert med stabilitet. Og et utseende jeg kan like. :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En dag mindre til amper kommer. Og idag kommer en ny papp eske med cd plater, 21 kg. Andre esken denne uken. Får håpe det der bedre enn den forrige, den inneholdt litt vel mye MCMusic søppel ..:mad:. Den som kommer i dag er visstnok uten en eneste slik.. Føler for å roe ned med kaffe og litt jazz i dag, har mye tall jeg skal ha ned på et papir..Og trenger å være konsa.. :)

Stadig forsking rundt dette med forskjellen på high res audio. Intr å få det med seg.

http://www.whathifi.com/news/people...l&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Og tilslutt en liten anbefaling for de som går utenfor alfarvei...Middelhavs Jazz :). Vakkert og stemningsfullt.

A

Avgatt19087

Gjest
    Ja, er spent på lyd. Det lille jeg har fått høre ifra han som har hørt de er ett ord...Delikat.. Og det kan jeg fint leve med..Et bilde til av blokkene for i kveld..

Vis vedlegget 388279
    Me like!
    Det er noe med single ended konstruksjoner. Flyten i musikken er bare helt digg. Kort og godt. Nuff said!
    Burde funke godt sammen med Hørningene dette.

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk for gode ord RCA45. Skal knote ned mer når jeg har hørt litt. Interstage trafoer er nytt for meg i eget eie. Er spent på den innsikten denne løsningen visstnok skal ha. 2x20 watt er plenty til å drive Hørning. Si ifra om du er på disse kanter, vært trivelig å sett deg :)

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Det er noe eget og herlig med folk som satser på 8 watts forsterkere på 48 kilo. Jeg gleder meg til å høre. :)

Når det gjelder Highres så er det bra det kommer dokumentasjon. For egen del er jeg interessert i å få dokumentert hvorfor forskjellene oppstår. Post gjerne hvis du har noe liggende.

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Mangfold er fine ting. Har liggende noe anaview ting. Lyst til å pusle litt med det og. Men først blir det å høre hva disse er gode for. Godt å merke at en ikke jager så mye. Tenker litt på dac, men det kommer når det blir. Og neste gang slipper du ikke unna litt mat :).

Driver å leser meg opp. Som tilhenger av non sampling og ren redbook er dette ting jeg vil vite mer om :)

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Høres veldig bra ut! Når det gjelder redbook og slikt tror jeg det handler mest om å gjøre ting ordentlig og beholde orginalformatet, men det er bare mitt inntrykk.
    Kos deg. :)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En dag igjen.. Men først ned til Drammen for utbedring ifht EU kontroll på den engelske bilen. Når en tenker på alle dippedutter en kunne kjøpt for det beløpet, vel, da blir jeg nesten sur.. :mad:

Ellers blir det et møte med evo. Impulse ville ha besøk, og så dukker vinagunner opp. Så litt audiofili er det alltid plass til. Ha en glitrende dag :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja, impulse har noe morsomt å vise meg, så jeg gleder meg. Passer jo bra at du er in town med engelsk by-traktor.

Og man vet jo hvor god vert impulse er, så dette blir trivelig.:)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Å fy flate.. Dette er en av de beste amper jeg har hørt, uansett pris og topologi. Skulle lagt ut bilder og sikkert skrevet masse mer. Men har mye mer lyst til å høre musikk. Tusen takk så langt til Denes og en viss herremann på vei til bartebyen. Har en ikke hørt interstage er det noe å trakte etter.. :). Og dønn tyste. Kommer tilbake. Må bare kjenne på eufori og glede. Flott hobby dette :)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.321
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da er det vel på sin plass å gratulere! Venter spent på bilder og omtale når euforien har stabilisert seg. Inntil da; Nyt! :) :) :)

• Liker

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.639
    Torget vurderinger
    23
    Flott hobby? You bet! Fant tre Ellington skiver nå jeg ikke visste jeg hadde - gud bedre for en opplevelse! For en tilstedeværelse og nerve..og vanvittig lyd! Jimmy Hamilton, Johnny Hodges, Russel Procope, sjølveste Ray Nance - de var hos meg alle sammen, bare å reise seg å gå bort til de og bøye seg i støvet! Nei å nei for en velsignet aften.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fått for mye tid på en flyplass i USA nå da Karmana ? Ikke noe vits i å stresse vet du :)

Her om dagen var jeg nedom en av Norges landsbyer. At det finnes en slik oase midt inne i Akershus er besnærende. Små, gamle hus, trange gater og en elv som flyter stille av sted. Rett og slett et sted som får meg til å tenke på de gamle ifra Christiania bohemen med to blad Krog, Jæger og Munch som noen av de involverte. Såklart, skulle ønske jeg hadde fått litt absint da jeg trådde innenfor i det særs koselige gamle huset som hadde tilhørt stedets møller. Jo, hva får en se når en kommer til en av landets mest meritterte skribenter hva hifi angår..?? Jo, dette under... Hmm.. Det var anlegget sitt det :cool:

impulse.jpg

Ikke mye vellyd å spore her nei... :). Men impulse har jo et par andre ting i benken sin og da.. Siden dette er rimelig dokumentert i hans egen tråd tok jeg ikke noe særlig bilder av dette.

impulse2.jpg

Joa, her var det både Hovland, custom 300B, APL og Impulse sitt nye CEC drev. Velkommen etter Impulse :). Nå skal det sies at jeg ikke har CEC selv for tiden, men en skal aldri si aldri. Så det tok Impulse ikke mer enn 4 år å komme seg dit.. Noe som sikkert har sammenheng med at det nå finnes et bra forhandlerledd på merket..:)

Lydbeskrivelser, vel det er vel strengt talt Impulse sitt bord.Men kan si noe kort. Jeg tipper jeg er en av de få her inne som har hørt Impulse sine oppsett på tre ulike geografiske lokasjoner. Dette ble også diskutert, endringer og likheter . Det første oppsettet jeg hørt med JJ brukt som pre på Conrad Johnson vil alltid være et stort audiofilt øyeblikk for meg. Men, dagens oppsett har sine egne kvaliteter som gjør det til en liten fest å benke seg foran det.

Sangen over startet det hele. Måtte smile underveis, dette var gøy. Kontant, lekent og med pondus. Spilt av via Impulse sin vinyl rigg som nok har noen kvaliteter for å si det mildt. Det hele byr rett og slett opp til danse, gjør deg glad og gir deg lyst til å teste om jenka-foten fortsatt er med. :eek:

Denne har jeg hørt mye på selv, så kjenner hvordan jeg tror den skal gå. Og ja, dette fungerte ypperlig . Lekent , tilstede og uten kliniske morsomheter. Her ble det spilt via CEC. Ikke tvil, et meget bra drev. Selvom jeg rynker litt på nesa over at en standard BNC ikke er en mulighet... Bare CEC sin egen løsning...:mad:

MEN, Vinagunner hadde jo med sine tause høyttalere. Og det er vel første og eneste gangen disse to spiller i samme rom ute hos en vanlig konsument. Og spilte gjorde det ..Også på Ta'us. Til stor lettelse for vinnagunner som burde få seg noen nye dekk på sin kjære Saab :). H2 var litt mer fri og åpen i bassen, men det tipper jeg skyldes to ting. Plassering og den custombygde bassen fra Raymond Celius.

Ta'us i front med sin eldre bror H2 bak.

impulse3.jpg

impulse4.jpg

Dette var gøy å ha gjort. Selvom det var litt tungt å bære. Friskmeldt Ta'us og en nydelig lunch via Holdbart.no som selger mye spennende for nada penger.Kaffen nevner jeg ikke, den var som vanlig A-rated :). Takk for meg og at jeg fikk komme impulse. Særs trivelig på mange plan. Beklager bildekvalitet, mobil kamrera og motlys og lett eufori er en dårlig kombo :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk for besøket, HC og fyldig rapport, HC. Hyggelig at du likte det du hørte! :)
    Du har rett når det kommer til Christianiabohemen, de var i strøket noen somre. Dessuten holdt de stadig til i Hvitsten, som er rett borti veien. Så de gamle kulturradikalerne hang nok rundt her. En annen ting er at det var i Hølen Arthur Omre satt og skrev "Smuglere", og det er her Tor Åge Brigsværd sitter og skriver både romanene sine og "Karsten og Petra"-bøkene.
    Ellers er det veldig hyggelig at du husker anlegget jeg hadde da jeg bodde på Haslum som så bra. Det var det virkelig også. Men en liten korrigering er nok på sin plass. Det var cj premier ten som preamp, JJ 322 som effekttrinn. Riktignok brukte jeg 322 som integrert en stund, men det var i så kort tid at det var det ingen her inne som hørte. ;-)

Sist redigert:
    • Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, husket egentlig riktig impulse, men litt lite kaffe her.. :rolleyes:

Siden Karmana er iferd med å forspise seg på bbq og øl over there får jeg vel begynne så smått... Og smått blir det.. Nok en av livets små ironier, å være helt i spinn så en ikke prioriterer å poste bilder som en foss av nyanskaffelsene.. Men ja, dette er stor glede. Og lyd. Tror jeg kommer til å bli litt kresen fremover.. Ok, ironi det og.. :). Lik bildet under...

.facebook_1467483939842.jpg

Om ikke fraktet med UPS, DHL, eller Bringogkræsj så var denne forsendelsen helt safe. Kvalitet i alle ledd.

dpa2.jpg

Trygt og godt dette. Og helv..tungt.. Brukes såvidt jeg har skjønt noe spesielt jern i trafoene som Denes vikler selv. Artig med en amp som er bygd etter egne ønsker og ikke plukket opp i en butikk. Blir liksom mer personlig. Og så blir en ikke lurt, for det er jo hva bransjen er til for, å lure oss ? For slik er det jo bare ?? Ok da, ironi det og.. ;)

Gjenstår mye jobb med kabler, underlag osv..Men dete er gøy.. Har noen et sett med 1,5 m xlr kabler tar jeg imot med glede og takk. Samt at jeg kan vurdere å betale litt... :)

Fulgte heldigvis ikke med noen bruksanvisning. Med min engelsk kunne det ha blitt poff, borte, røyk tjohei.. :cool:

.facebook_1467004495388.jpg

Og bære måtte en jo.. Sjåføren hadde mer gikt enn en med gikt..Dvs han hadde utfordret manndommen med litt fjellklatring.. :cool:. Det er elegant når en ligger å holder seg klint inntil fjellet og en med gåstaver passerer og lurer på hvordan det går... Skal ikke rippe mer opp i det G :)

dpa1.jpg

Effekt x2 som står litt unna så de virker små, strømforsyning pre, og pre..

Sangen under går til alle de som fortsatt har en far.. Ta vare på de dagene som er, for de er fort de dagene som var..:)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Mye fjas og lite ull! Fjaset var likevel av såpass kvalitet at jeg skal akseptere å smøre et par strøk til med tålmodighet. Slitan og kos deg!

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tar det pent vet du karmana :).

Med introduksjon av monoblokker igjen i anlegget er det spennende med kabellengder ifht slik jeg har hatt det før. Kunne vært fristende med korte høyttaler kabler, men det anbefales visstnok ikke. Da kan heller signal kabler være kort sies det. Digitalkabler, aner ikke.. :). Er vel temmelig avslappet til det hele.

Artisten under har ikke vært så veldig fremme, men dyktig er hun i sin sjanger

Det er liksom noe stusselig med rørforsterkere uten rør. Så også her. Men det er et lite inntrykk. Den sorten knotten er genial, justering av bias. Via et meter på front er det gjort på en to tre. Ikke noe multimeter, strikkepinner , skrutrekkere eller annet tull :)

dpa5.jpg

Og ja, det er noen rør bak den første trafoen. Mer om det en annen gang. Har i det senere fått erfare at selvhøytidligheten blant enkelte er temmelig høy her inne. Kommer ikke med navn og nummer i dag :). Dette er da er harmløs hobby basert på diskusjoner basert på ulike preferanser og forventninger, er det ikke ? Det å dele tid og erfaringer er en av de gode tingene med denne hobbyen. :)

hfs1.jpg

Nok syting, det er sommer. Imorgen starter ferien. Gleder meg ! Blir stort sett rolige dager her hjemme. Men det er lov å være impulsiv :)

Har hørt litt på Bendik Hofseth i det siste. Albumet IX er fascinerende ifht detaljer og nyanser. Kan være artig for noen å enhver å høre om anlegget gjengir all info som ligger på plata :cool:

bendik.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Begynner å danne meg et inntrykk nå av den nye ampen. Bortsett ifra en xlr som hadde løse loddinger. Dette må jeg fikse til uka. Er forsåvidt lystbettont ifht mye annet. Til uka kommer det et par besøk. Og i går var jeg hos tidligere reperatør hos Lyric og en gjeng han pleier å lytte med. Han ene hadde Tannoy Westminister, gleder meg til å få hørt de. Reale, fine karer dette.

hfs3.jpg

En kan jo lyre på hva som har skjedd med den musikalske utviklingen ? Bildet over sier det meste... :cool:

Siden reker er billig for tiden i Norge blir det et lass av dette til kveld.. Reker er ikke pene så gidder ikke ta noe bilde av de.. Og ja, skal ha øl.. Nei, gidder ikke poste bilde av øl heller..;)

hfs6.jpg

Stille her inne for tiden... Så jeg har lest endel på OT...Noen her inne aspirerer til å være mørkblå, nesten brune.. Fysj. Ikke at jeg er noen rød rose selv, men fy samme seg for noen standpunkt enkelte profilerte folk har. Rent ut sagt, rasister i min bok. Uff, nei, glad jeg ikke er noen OT-wanker..

othfs.jpg

En kan håpe noen av de tar seg en tur på stranda enn å sitte her inne ... Men å ha slike på stranda er sikkert en ymse sak..Her et bilde av en av de fra ifjor.. :cool:

hfs4.jpg

Og et bilde til ære for deg Karmana.. BRB , som er ditt nye navn fra nå..."Bergen Rør og Bannskap" :cool:

dpa7.jpg

Lilleknappen midt foran er genial. Bias . Enkelt og greit.

Ok, et av pre, Får ta strømforsyningen og bilde av den neste gang..Ikke sant Karmana ? :)

dpa8.jpg

Tilogmed med fjernstyring på volum. Ren luksus :)

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Vi er helt på linje hva endel nyere popmusikk angår, for ikke å snakke om de mørkeblå og brune tendensene på o.t., HC.
    Rasisme og fascisme er det verste svineriet som finnes, og noen runder på o.t her inne utfordrer brekningsrefleksene hos anstendige sjeler. Det er til å spy av.

Men over til hyggeligere ting; Det forsterkersettet ser griselekkert ut på en ujålete måte. Det der tror jeg på!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    - Fortreffelig forsterkersett! Ser frem til å høre på det.

- Brune holdninger er rene svineri, ja. Skal skaffe meg oversikt over hvem disse små, stusselige mennesker er, så man kan holde seg unna de i fremtiden. Livet er for kort til å bruke på sånne.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Får ta til takke med de bildene og vente tålmodig på flere :) Skkkelig flotte old school saker, og med så få brytere at det burde være gode sjanser for at du kan håndtere ampen :cool:

Angående OT så er det bare å underskrive på hva du og Impulse skriver. Jeg kikket innpå noen ganger, og det er mye reflektert og fornuftig, men jaggu meg også så mye brunt at jeg holder meg godt unna! Hadde jeg involvert meg i et par av de trådene, hadde det nok ikke gått lange tiden før jeg hadde blitt så forbannet at jeg logget av for en leeengre periode. Som tidligere sagt, HFS reflekterer vel bare resten av samfunnet på godt og vondt.

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    993
    Hallois

Grattis med lekkert forsterkersett👍

Hvorfor anbefales ikke korte ht-kabler? (Jo kortere, jo mindre ugang gjør de- etter min erfaring)

Mvh

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    @impulse og vinagunner, disse brune skulle fått deng...Samt en lengre opphold et visst varmt sted. Blir spennende å få høre hva dere synes om denne forsterkeren. Alltid fint med ører som kan høre frem ting som kan endres, forbedres eller fastslås :)

@karmana, få knapper er alltid et pluss for en enkel skrue som meg..

@evo, noe helt annet enn LM dette for å si det forsiktig.. Kanskje noe helt annet enn det meste annet som finnes i Norge faktisk..;)

@kwil, du får ta deg en tur over dammen snart. Burde jo vært oppe i fjellet hos deg en tur igjen og. Er du hjemme stort sett i sommer ? Vært trivelig å sett deg :)

@gismo, takk for det gismo. Tror at du , med dine prerferanser , hadde kost deg med dette. Innsikt langt inn i musikken, noe som gjør det nesten intimt.. :cool:

Nå får jeg hoppe i dusjen her, ble litt svett av å se fotball faktisk. Dragen har kjøpt ny dusjsåpe, burde passe meg ypperlig :)

hfs7.jpg

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    5.448
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Passer godt ifhttil Off topic denne - skjedde i Sverige:)

A

Avgatt19087

Gjest
    Grattis med nytt forsterkersett. Blir noen timer med innspilling nå. Bare morro det. Noen ord om rørbestykning hadde vært artig. God ferie.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En kan ikke annet enn å innrømme at denne hobbyen er et overskuddsfenomen, som kan medføre litt i-lands problemer. Ikke for det, det har vært litt irritasjon de siste dagene over ampen. Først en xlr som sa takk for seg, så surkling og vessing fra høyttalerne som det var Vøringsfossen som sto der.. Helt klart et dårlig rør. Har fått låne noe, og det ordner seg. Så da er det bare å smile bildt. Tilbake til dette med i-landsproblemer. Hvor vanlig er det å sitte å svette for å høre musikk, og synes det hele er kos. Midt på sommeren kanskje, men tror dette kan bli en "glede" deler av året ellers og. For disse sakene blir varme. Rør-glød har sjarm det, men ikke når en kan sitte naken og alikevel svette som det var Oslo halvmaraton en forsøker gjennomføre.. ;)

dpa9.jpg

Bildene blir ikke helt gode, men regner med at jeg er tilgitt når en bruker et kamera som er omtrent som det under...

hfsx4.jpg

Ikke har jeg tilgang på redigeringsverktøy ifra Aplle heller..Kanskje like greit.. :cool:

hfsx3.jpg

Jeg har merket meg at jeg spiller lavere nå enn før. Kan det skyldes økt oppløsning og detaljering som gjør at jeg ikke trenger så mye trøkk osv ? Dette blir jeg aldri helt klok på, men jeg koser meg med ferden. Uansett er det gøy å ha en forsterker det neppe finnes så mange av, om i det hele tatt gjør det i kongeriket. Og interstage løsningen er noe helt annet har jeg merket. Ikke for ingen ting at Audio Note bruker dette i noen av sine mest eksotiske ting.. :cool:

Bias holder seg helt rett og...Så da er det bare å spille litt musikk :)

Det er når en ser videoen under en innser at verden har endret seg..Om kanskje ikke til det bedre..Vi var mer uskyldige før.. :)

Idag er det 1 års dagen for bryllup..Så da har Dragen bestemt at vi skal opp på et fjellvann å padle kano.. Gleder meg.. Håper bare det ikke er bjørn der ? :rolleyes:

Ha en glitrende dag.. :)

dpa10.jpg

ps...U-landsproblemer kan være virkelige nok..Glad en ikke har de.. :cool:

hfsx6.jpg

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.244
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser ikke bildene, men er litt usikker på om det er et i eller u-lands problem :D
    Bra kona aktiviserer deg litt. Min noenlunde bedre halvdel er i Bergen, så da tilbragte jeg dagen på Rhapsody :) Eller ikke helt riktig. Poden dro meg med ned på en driving range for å klaske til golfballer. Er vel over 15 år siden jeg gjorde det sist. Kan rapportere om at jeg er minst like dårlig som når jeg tok grønt kort. Har en følelse av at det er noen muskler i skrotten som kommer til å sutre litt senere i dag. Greit nok, Dr Tom vil sannsynligvis foreskrive rødvin i rikelige porsjoner :)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da er vi like gode Karmana.. Fint med padletur i dag , som ble avsluttet med en bedre biff...

hckano.jpg

Og ikke noe Pokemon tull på meg...Er så hjertens enig med Clinter'n i så måte...

.facebook_1468448005032.jpg

Igjen så erfarer en ulike..Når jeg skal la Dragen sove litt lenger så gjør jeg så figuren under...Og det gjør hun og..Når jeg skal få sove.. :p

.facebook_1468445463999.jpg

Imorgen blir det toppers besøk ifra karer med endel fartstid . Ihvertfall to av de... Han tredje er mer glad i fisk og tilbehør..Men har sakte tatt til vettet...Gleder meg til å se de. Skiltet for anledningen er satt opp..

.facebook_1468405381098.jpg

Sist redigert:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hmm..HFS ikke i humør... Ingen bilder lar seg laste opp uten gjentatt forsøk... Litt tungvint.. :p

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn