Takk emoticon. Noe herk at disse beista blir så varme..Grattis med DPA![]()
Hehehe, hvis den tredje er meg du sikter til, så kan jeg informere deg om at jeg, foruten et opphold på ca 8 år, har hatt hundrevis av komponenter gående ut/inn av boligene siden 1994. Men jeg er kanskje mindre sosial av meg, og har ikke hatt behovet for å gjøre meg synlig i hifi-landskapet.Imorgen blir det toppers besøk ifra karer med endel fartstid . Ihvertfall to av de... Han tredje er mer glad i fisk og tilbehør..Men har sakte tatt til vettet...Gleder meg til å se de. Skiltet for anledningen er satt opp..
Hehe.. Du tok den.. Og ja, du er den tredje. De to andre er vel de to som har mest å fare med ifht hifi..Hehehe, hvis den tredje er meg du sikter til, så kan jeg informere deg om at jeg, foruten et opphold på ca 8 år, har hatt hundrevis av komponenter gående ut/inn av boligene siden 1994. Men jeg er kanskje mindre sosial av meg, og har ikke hatt behovet for å gjøre meg synlig i hifi-landskapet.Imorgen blir det toppers besøk ifra karer med endel fartstid . Ihvertfall to av de... Han tredje er mer glad i fisk og tilbehør..Men har sakte tatt til vettet...Gleder meg til å se de. Skiltet for anledningen er satt opp..
Fisk og tilbehør? Du kommer med ganske stumpe konklusjoner etter at vi har truffet hverandre to ganger, m8![]()
Vel, grom og grom. Ikke det dyreste jeg har ervervet meg innen hifi, men har tro på at den veien jeg har staket ut fremover, altså sette sammen et fornuftig anlegg som (også) gir musikkglede og heller bruke penger på musikkUansett, det betyr ikke noe hva en har hatt før, en må kose seg med det en har nå. Og må har du gromme ting på gang.
Midfi kjenner jeg godt. Morsommere med sære ting, enn dyre ting for min del..Nei, har ikke for vane å dra hjem komponenter over 100k kr, det skal jeg innrømme, siden det er målestokken din. Har drevet for det meste med det du antagelig ser på som mid-fi, altså under 100k kr/komponent. Har dessverre ikke hatt råd til annet, og ikke kommer jeg til å ta meg råd til det fremover heller. Ønsker faktisk å komme meg av hifi-karusellen og heller bruke (mer) penger på musikk.
Skal se på NRK-programmet. Sikkert lærerikt for alle som er litt interessert.
EDIT:
Vel, grom og grom. Ikke det dyreste jeg har ervervet meg innen hifi, men har tro på at den veien jeg har staket ut fremover, altså sette sammen et fornuftig anlegg som (også) gir musikkglede og heller bruke penger på musikkUansett, det betyr ikke noe hva en har hatt før, en må kose seg med det en har nå. Og må har du gromme ting på gang.. Synes også at dette er vel så moro som å øke prislappen på komponentene, selv om det er tydelig at feit prislapp imponerer og fascinerer mange her inne.
Joda, mange rør varmer.Takk emoticon. Noe herk at disse beista blir så varme..Grattis med DPA![]()
. Er det 300B du har eller har du noe annet nå?
211 ja, da snakker vi varmepakkeJoda, mange rør varmer.Takk emoticon. Noe herk at disse beista blir så varme..Grattis med DPA![]()
. Er det 300B du har eller har du noe annet nå?
Har både 300B og 211 i hus enda.
Har vansker med å skulle selge, men jeg bør nok se å få unna litt i heimen....
Trodde du kjørte engelsk jeg
Ja, kikker på de..Men de har ofte gått mye.. Store er de..105 hk er uansett smått..Du får en fin Passat TDI stv for 90 lapper...
Da har både ulven, Dragen og du god plass������������
M
Får handle en skræbb i morra. Legacy er nok bulletproof, men og litt kjedelig.. Hmm..Ikke lett dette..Kjipern da, HCS.
90k, ja. Du får fin Såb for den prisen, med mer utstyr enn du noensinne virkelig trenger.
Hadde jeg vært i beite for en bil nå, så hadde jeg sett på Subaru (Legacy).
Men hva skjer nå, turen avlyst i påvente av bilkjøp?
Min har 160... og fungerer fintJa, kikker på de..Men de har ofte gått mye.. Store er de..105 hk er uansett smått..Du får en fin Passat TDI stv for 90 lapper...
Da har både ulven, Dragen og du god plass������������
M
Drar en på ferie i morgen så drar en da... Skal fikse den. Liker den gamle kjerra, men den gjorde meg et stygt pek i dag..Men er Black Man's Wagon helt føkkt, da? Må jo gå an å fikse, og hva vil det komme på i så fall?
Faen, du kjører jo rundt på LR og BMW. Hvor mye smerte ønsker du å påføre deg selv, egentlig?!![]()
Har hatt V50 136hk og har en Passat 140hk, og er ikke i tvil om hva jeg ville valgt hvis jeg skulle velge på nytt, V50`n slår Passaten på alle punkter utenom plass. Bare støyen i Vag`n er nok til å gå for Volvo i mine øyne.
Takk gunner.. Får se. BMW er mer brutal med sin 500Nm , men kan hende jeg beholder Saab og selger BMW. Er mer vinterbil Saab og jeg er jo snart en gammel gubbe. Og strøken er den..Med alt mulig av utstyr. Kombinasjonen av Aero og diesel er heller ikke så vanlig..Og så er det manuell, er ikke så fan av automat selvom LR har dette og det fungerer ypperlig..Grattis med Såb!
Ser jo strøken ut. Blir å selge den igjen straks BMW er fiksa da?
Fin bil. Setene ser gode ut.
Min første bil var en Saab 99 GL 76'
Jaja, det var ikke sååå lenge siden du disset Såb, men nå...Hirr, hirr, hirr!;D
Jupp, trivleig mesut. Føler merkelig avslappet ifht denne hobbyen om dagen. Ikke noe jag, godt. Håper det vil vare, lenge. Håper du får solgt noe av tingene dine..Manley Neoclassic med gull er en artig sak. Har du noen bilder av den ?takk for grillforing og hyggelig vertskap hcs.
tøft anlegg du har satt sammen.
og grattis med ny bil, forresten.
ses forhåpentligvis hos vinagunner utpå høsten.