HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    På kjøpesenter, men heldigvis plassert i en krok med kaffe. Gleder meg til i morgen! Veldig kjekt at omkringliggende ramp også stiller opp :)
    Største rampen er vel han som må ha anstand før han kan komme hjem til folk.. ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.238
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    På kjøpesenter, men heldigvis plassert i en krok med kaffe. Gleder meg til i morgen! Veldig kjekt at omkringliggende ramp også stiller opp :)
    Største rampen er vel han som må ha anstand før han kan komme hjem til folk.. ;)
    Jeg er stuerein som få. Har til og med kjøpt meg flanellskjorte for første gang i mitt liv, slik at jeg glir lett og elegant inn i den lokale fauna :):cool:

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jeg er stuerein som få. Har til og med kjøpt meg flanellskjorte for første gang i mitt liv, slik at jeg glir lett og elegant inn i den lokale fauna :):cool:
    Å fy.. Flannel skjorte har jeg ikke brukt på over 20 år.. ;). At det kanskje er gjengs på strileøya med gul sydvest og grønne støvler tror jeg gjerne... 8)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    I beit for flanellskjorte for øyeblikket, men det får gå:p
    Litt kaffe og bank i bordet....morgensol!!!.... før avreise til Biri via Blåskogen;)

image.jpg

gismo

• Liker

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.639
    Torget vurderinger
    23
    Jeg har flanellskjorte i skapet - mer enn 20 år gammel sikkert, en slik rødrutete tømmerhoggervariant! Er jeg kvalifisert da? :D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.639
    Torget vurderinger
    23
    Takker - skulle gjerne gjort men duty calls, you know...

• Liker

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Å fy.. Flannel skjorte har jeg ikke brukt på over 20 år.. ;). At det kanskje er gjengs på strileøya med gul sydvest og grønne støvler tror jeg gjerne... 8)
    Du hadde da flanellskjorte på deg sist du var her, og hipsterdun under haka.
    Men rett skal være rett, aller helst går du rundt i Biribunaden, utslitt cowboyskjorte, mobil i beltet og raggsokker i adidas slippers. :D

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Sent men vel hjemme! Som alltid en fin tur med deg blues:)
    Takker også HC m/ frue og Karmana m/ frue en meget hyggelig kveld, grilling med tilbehør og ei musikk økt på loftet. Her var det forandring siden sist, ny pre og monoblokker hadde gjort noe positivt med anlegget HC!
    Var kjært og spesielt hyggelig å treffe Karmana igjen etter et langt år med bare tastetreff:cool:
    Og ikke minst fru Karmana og fru HC, to meget flotte blomster dere har der gutter;);)
    Ikke er de bare flotte men også meget trivelige og hyggelige!

Som sjåfør fikk jeg med en Leffe Tripel hjem, bringt med fra flatbygdene lenger sør, den nytes i dette øyeblikk...mmmm:)

image.jpg

gismo

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.746
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk for hyggelig samvær i går HC.
    Veldig flott initiativ å møtes hos dere på Biri.
    Takk til deg og fruen for god mottagelse.

Vi fikk servert meget god grillmat fra den feteste grillen på vestsida av Mjøsa.
    Øl eller rødvin etter eget ønske. Jeg var heldig og satt på i gismobilen:).

Det var stor stas å møte vår gode venn kapteinen igjen, og gledelig at det nå også var mulig å hilse på fruen i Hilversum.
    Hun tror jeg nemlig vi skylder større takk enn vi aner, vi som har bodd på "hotel" i deres hjem på våre besøk i Nederlandene.:)
    (Beklager kommentaren om "slim fit" flanellsskjorte, jeg så jo det tross alt var et helhjertet forsøk på holde kleskoden på redneckbondelandet. Godt forsøk,-tross alt!:cool:)

Til slutt ble det spilt alt for høyt (!:p:cool:;))
    på anlegget som i mine ører låter annerledes og adskillig bedre enn sist jeg var der.
    Lyden slipper mer, og det er tydelig at de nye rørsledene tilfører mye positivt.
    20watt, men power, smekk og driv som de fleste folk aldri har hørt maken til.
    Volumet var imidlertid såpass , at jeg innrømmer at jeg tenkte to ting da jeg gikk ned trappa fra musikkloftet.

1. Jammen var det godt å få komme ut å kvile øra litt.
    2. Har je vørti gammal???!

For jævli med Amaronen som klaska i asfalten, da det ble litt snaut med en blomst og ei gammal grammafonplate.
    Hau.

:)

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.238
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk for et strålende opphold! God mat og drikke i hyggelig selskap blir aldri feil. Når det blir krydret med lyttetid foran et mer enn oppegående anlegg blir det selvfølgelig ekstra bra :) En flott dag i dag også hvor det ble tilført litt omvisning og lokalkunnskap om Gjøvik og Toten. To veldig fine dager, selv om vårgudende hadde blandet øst og vest når det gjelder været :) Ekstra bra ble det selvfølgelig ved at gismo og bluesbreaker dukket opp :)

Nå slappes det av med et lite hotell-opphold i Eidfjord før kursen settes mot veslandets perle i morgen. Skriver nok etter hvert noen ord om anlegget til HCS. Det meste med lyden var imponerende. Litt mer skeptisk til all ventetjenesten ved at cd-ekornet måtte lete med lys og lupe for å finne musikken som skulle spilles :cool:

image.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Da jar jeg fått summet meg til å skrible ned noen ord. Først av alt, tusen takk for veldig trivelig besøk fra Nederland. Ulven tok godt vare på fruen til Karmana , så hvem vet, kanskje det blir hund på de en gang ? :). Veldig hyggelig at gismo og blues tok turen og. Synd med den vinflasken som ramlet lett ut av bilen til gismo, men blomstene blir satt pris på her :). At inntrykket av Toten ble satt ved å besøke et garvsted er noget sært, men tror de to fra Bergen fant det både intr og litt artig. Vafler, ostekake og mye kaffe avrundet det hele :). At det blir en tur nedover på vårparten skal en ikke se bort ifra. Alle fire virket stemt for det ;). Og som alltid, det er vennskap som driver hobbyen videre ikke kjekling om små uvesentligheter her inne.

Og ja, jeg har testet plassering av stol ifht hva gismo og karmana kom med forslag om. Og er tilbøyelig til å være enig. Jeg må vel erkjenne at anlegget mitt ikke egner seg noe for lunk rundt 70dB. Har en teori om at det skyldes størrelsen på horna, de må rett og slett må luft i sirkulasjon, hvis ikke blir det bokstavelig talt dødt.. Når ungdommen fant frem sine små smart telefoner med desibel måler ble jeg noget overrasket... 100dB, og det uten at det, for meg, var spes høyt. Demping i rommet har vel noe å si. At karmana ikke helt fant ut av stemmegjengivelsen til tider tilskriver jeg lydnivå, rom og "the magic of Lowther" som tidvis kan være utfordrende. At en kunne spille så høyt uten at diskanten holdt seg innenfor er noe jeg setter pris på. Og at en kjenner trykket på en naturlig måte.

Og blues, du er ikke gammel :). Har faktisk et par Magnepan på inngående. Som kosehøyttaler tenkte jeg. Liker den lyden godt. Og fint å ha flere prinsipp og kunne veksle mellom. Det skal uansett ikke spilles noe trekkspill på de, men kanskje en køntri cd? :cool:

hc2.jpg

Det er stadig diskusjon her inne om hva betyr mest og hvor mye skal det bety. Være seg kabler, DSP, akustikk, forsterkere kilde osv. Det er rart å si det, men etter hvert er det ingen av disse som får nummer uno hos meg. Det er opptaket som avgjør. Hvor godt håndverk det har blitt gjort i opptaket gjør mest. Det vi gjør etterpå er bare å bøte/endre på dette. Og nevrosene våre her inne får ikke fred før vi tror vi har kontroll. Men er opptaket ikke kompatibelt med avspillings -remediene kan en glemme å kose seg med det en har i heimen.. :)

hc1.jpg

Da vil jeg igjen få takket for besøket. Regner med at det kommer noen flere bevingende ord fra karmana når han kommer seg bak et skikkelig tastatur. Dette var særs koselig. Og våre to halvdeler klikket greit og. Det er ikke bare bare. Nesten så en begynner å glede seg til tur nedover allerede. :)

8

8x12_TOM

Gjest
    Moro å lese tilbakemeldingene hos deg, å få bekreftet at du i hvert fall spiller høyt nok. Det at karmana ikke helt fant ut av stemmer vil jeg, frekk som jeg er, tilskrive et par topper i området - gjør at enkelte stemmer blir annerledes en jeg er vant med på mitt oppsett og på oppsett som hakket mer nøytralt enn ditt. Siden dette er målefri sone skal jeg ikke si hvor de ligger;)
    Ellers et meget underholdende anlegg der det er gøy å spille musikk.
    Er også meget enig med deg i at det som ofte blir en stor begrensning på slike fullfrekvente oppsett, er det som blir gjort i produksjonen.
    Blir mer og mer spendt på hva jeg har å by på for din del. Begynner nesten å tvile på om jeg har volum nok.

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hehe, du er ikke frekk Tor. Snarere tvert imot. Har vel og noen ideer rundt fulltone og gjengivelse. Skal nok teste ut flere løsninger.

Tipper du ut har mer enn nok. Noe, som er litt smertelig, er at en fort blir tilvennt å ha "alt" i opptaket og gitt et visst nivå. Sånn sett kan enkelte ting virke litt tannløst og uten den følelsen av levd liv, mer av silikonpupper på boks.. Eller i boks.. Hmm.. :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En søndag før travel uke neste uke. Da blir det noen 12+ timers dager. Sånn er livet. I dag var lassemann med familie innom. Særs trivelig. Vi fikk hørt et part låter spist litt is og drukket kaffe. Og begge var enige om at han skulle få med seg lagga for en lengre seanse. Bare å glede seg :). Ny pre ble diskutert , uten at jeg skal si så mye om dette nå. Håper uansett å få hørt din nye pu ved mulighet.

Ser det nægges om å finne frem i bunken av cd plater. Enig i at det ikke er så lett og det tar litt tid. Men satser på å få et system som "setter " seg mer etterhvert så jeg finner frem på en god måte. :). Sånn ser det ut på gulvet i dag...Nok en bunke å sortere... Er nesten verre enn en frimerke samling dette...:cool:

plater.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.238
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Noen kommentarer litt i fart etter å ha fått gleden av å lytte til HCS sitt oppsett :)

Det første som slo meg var at det var en helt annen akustikk i rommet enn hva jeg er vant til fra min egen stue. I motsetning til meg har HC gort en god del akustikktiltak, mens mine tiltak kun er den vanlige stueinnredningen. Jeg trengte derfor litt tid for å bli vant med rommet og akustikken før jeg fikk senket skuldrene når jeg lyttet til musikken :)

Vi har to vidt forskjellige tilnærminger til illusjonen. HC har med dette rommet mulighet til å søke mot konsertlyden, noe han defintivt også gjør med tanke på utstyr, mens jeg i en stue må søke mot en mer neddempet utgave av virkeligheten. Dette sammen med akustikktiltak gjorde at dette ble en helt annerledes opplevelse enn hva jeg er vant med hjemme :)

Det er liten tvil om at oppsettet gir mye av den live-følelsen HC søker mot. Scenebredden og høyden er veldig stor med en dynamikk som definitivt overgår det jeg er vant til i stuen. Når opptaket tillater det står vokalisten tydelig frem, men likevel vil jeg påstå at bredde og høyde i lydbildet er mer imponerende enn dybden. En annen ting jeg likte veldig godt var sammenhengen i lydbildet. Instrumentene fløt sømløst sammen på en realistisk måte, i motsetning til oppsett med ekstrem pin-pointing med unaturlig mye luft mellom instrumentene.

Oppsettet er nok kanskje mer ærlig på godt og vondt enn hva jeg er vant til hjemmefra. Jeg vil ikke påstå at oppsettet spiller dårlig på dårlige opptak, men det er nok ikke et oppsett som er det mest tilgivende. Dette blir jo selvfølgelig forsterket når eieren liker å spille på lydtrykk jeg ikke vant med hjemmefra :rolleyes::) Når opptaket er bra, svinger det alldeles sanseløst og musikkopplevelsen blir også en fysisk opplevelse. Da er det bare å trampe takten og passe på at man ikke sikler på gulvet :D

Som du selv skrev så syntes jeg at jeg kom mer i kontakt med lydbildet når lytteposisjonen ble flyttet en god del frem. Kanskje handler dette mest om hva jeg er vant med selv. En utfordring med å komme for langt frem, er at på opptak hvor vokalen er plassert høyt i lydbildet blir man lett sittende med en knekk i nakken. Er vel derfor som med mye annet, ja takk begge deler :)

Jeg fikk ikke helt taket på vokalen på en del av musikken vi spilte. Jeg synes det enkelte ganger manglet litt på klarhet og tydelighet. Dette gjaldt selvfølgelig ikke på alt vi spilte, men jeg velger nå likevel å ta det med siden vi snakket en del om det. Jeg er litt usikker på hvorfor jeg opplevde det slik. Det kan godt være det handler om uvant akustikk og uvant lydvolum for meg. Sikkert mange grunner, men i alt det det vellydende var det nok vokalen som ikke traff meg helt :)

Alt i alt var det en skikkelig moro opplevelse! Du søker mot konsertlyd, og dette synes jeg du har lyktes skikkelig med. Det svinger noe avsindig når du drar til, og anlegget har ikke pusteproblemer selv og det etter hvert begynner å svi litt i ørene :) Dette er vel et anlegg for de store opplevelsene mer enn for sart triojazz på lavt volum. Skulle veldig gjerne likt å ha muligheten til å lytte til slik lyd innimellom i Hilversum! Kona var også meget fornøyd med lyden :)

image.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Liker at du tenker i måten gjengivelsen blir gjort på. For meg handler det mer om å koble til musikken enn å koble fra hverdagen, if you catch my drift? Det hele er uansett en kontinuerlig prosess. Endel av læringsmiljø er akustikk-og-rom, noe er nye artister. En like viktig del er å oppsøke andre, lære av mange som har gjort mye bra for å skjønne mer av hvor veien går for en selv. Jeg har noen ideer om hva som må gjøres, selv om det nok vil ta tid. Tilbakemeldinger gjør at en justerer, prøver, kanskje feiler litt. Men hele tiden søker det bilde som er mest naturtro for en selv. Og når en ser hva du skriver karmana så vet en at en er på vei. Underveis kan en kose seg med opplevelser som er musikken verdig ;).

Og fint at kona likte det hun hørte. Den bedre halvdel hører ofte mer med hjertet enn med hjernen. Iforhold til musikk, og den gleden som ligger i den, ser jeg det som en stor fordel :)

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.798
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    En søndag før travel uke neste uke. Da blir det noen 12+ timers dager. Sånn er livet. I dag var lassemann med familie innom. Særs trivelig. Vi fikk hørt et part låter spist litt is og drukket kaffe. Og begge var enige om at han skulle få med seg lagga for en lengre seanse. Bare å glede seg :). Ny pre ble diskutert , uten at jeg skal si så mye om dette nå. Håper uansett å få hørt din nye pu ved mulighet.

Ser det nægges om å finne frem i bunken av cd plater. Enig i at det ikke er så lett og det tar litt tid. Men satser på å få et system som "setter " seg mer etterhvert så jeg finner frem på en god måte. :). Sånn ser det ut på gulvet i dag...Nok en bunke å sortere... Er nesten verre enn en frimerke samling dette...:cool:

Vis vedlegget 394073
    Hyggelig og endelig få besøkt deg og din flotte kone i det nye huset, det var på tide.. Veldig hyggelig! Må si dere har fått det flott i den nye kåken.. Skal få med meg Morten på et besøk ila høsten. Veldig spennende det lille jeg hørte og gleder meg til å slå ihjel noen timer i garasjen. Takk for gjestfriheten :)

Mvh
    lassemann

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Veldig hyggelig å ha dere her lassemann. Og spesielt artig å gi eldstemann litt hjernetrim. Gleder meg til å se deg og lagga. Hils fruen :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Last week;)

De siste dråper:cool:

image.jpg

Verten og damene:)

image.jpg

De langveisfarende gjester herr og fru Karmana;)

image.jpg

Karmana på lecablokker i dyp konsentrasjon:)
    Mens blues er i en mer avslappet positur der i hjørnet:cool:

image.jpg

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    Last week;)

Vis vedlegget 394250

Vis vedlegget 394251

gismo

Det var et hyggelig gjensyn kafftein :cool:
    Karmana opphøyet som audiofil leca konge på Biri ved Mjøsa ulastelig antrukket i flanellskorte og matchende fottøy hva farge angår?
    Den gutten overlater ikke noe til tilfeldighetene i tilfelle han må lette anker.
    Dempeklossene fra leca virker til å være hard demping for sarte kontor gluteus maximuser?
    Slukets innspill til justering av høyttalere virker således å ha relevans i denne sammenheng.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.238
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Last week;)

gismo

Det var et hyggelig gjensyn kafftein :cool:
    Karmana opphøyet som audiofil leca konge på Biri ved Mjøsa ulastelig antrukket i flanellskorte og matchende fottøy hva farge angår?
    Den gutten overlater ikke noe til tilfeldighetene i tilfelle han må lette anker.
    Dempeklossene fra leca virker til å være hard demping for sarte kontor gluteus maximuser?
    Slukets innspill til justering av høyttalere virker således å ha relevans i denne sammenheng.
    Mener selv jeg var ulastelig uniformert for anledning, selv om vert og gjester hadde fraveket den lokale flanellbunaden. Kanskje noe frivol i fargevalget, men hva gjør man ikke for å skape litt lys og varme på de lokale husmannsplassene i dalom :cool:

Har utviklet en konsentrert positur med lukkede øyne når jeg lytter til haifai. Enkelte slumper faktisk til å tro at jeg har peiling på hva jeg driver med. Selv tenker jeg mest på andre ting når jeg lytter.

image.jpeg

HCS, gismo og bluesbreaker kom seg ikke på hifi-messen i Munchen i år. Forsovet greit, det så ut som de koste seg på Oktoberfesten samme sted. Hvis noen skulle lure, så er det HCS foran, bluesbreaker til venstre og gismo til høyre. Ikke mors beste barn eller svigermors drøm, men noenlunde lett å holde rein er de :cool:

image.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Snart er headamp ferdig. Lei små lodding ja... Til søndagen kommer en ny dac til utprøving. Dvs, den er gammel. Men av et merke som jeg holder høyt på tross av de skrur penger av folk... ;D. Om det blir den er det fjerde jeg eier av merket.. Så fanboy, ja.. 8)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Snart er headamp ferdig. Lei små lodding ja... Til søndagen kommer en ny dac til utprøving. Dvs, den er gammel. Men av et merke som jeg holder høyt på tross av de skrur penger av folk... ;D. Om det blir den er det fjerde jeg eier av merket.. Så fanboy, ja.. 8)
    Sa Biri-dansken...:cool:
    Spennende;)

gismo

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Audio Note ja impulse. Imponerende hva du husker
    .. Klassisk gode, men sære ting. Må glise litt. Måler en utgangwn på en slik dac er det støy. Men samlet sett er det få, om noen, dacer som har fått så mye ros. Skikkelig ballespark de som hevder målinger er det eneste som duger. Evt alle mulige dac som sier de lyder bra pga av sin målrmessige resultater.. Audio Note kan låte magisk, men må jobbes med. Ikke noe er som litt friviol forvrengning 8). ARC har jeg hatt 3 av, så close karmana.

A

Avgatt19087

Gjest
    Audio Note ja impulse. Imponerende hva du husker
    .. Klassisk gode, men sære ting. Må glise litt. Måler en utgangwn på en slik dac er det støy. Men samlet sett er det få, om noen, dacer som har fått så mye ros. Skikkelig ballespark de som hevder målinger er det eneste som duger. Evt alle mulige dac som sier de lyder bra pga av sin målrmessige resultater.. Audio Note kan låte magisk, men må jobbes med. Ikke noe er som litt friviol forvrengning 8). ARC har jeg hatt 3 av, så close karmana.
    Er helt på linje med deg når det gjelder Audio Note Dac'er. Når en treffer så, spiller det ganske bra altså. Tillater å legge ved et bilde av min 3.1 Balanced. Vel, det er vel gjort en del grep her i forhold til originalen. Etter at dette bildet ble tatt så er utgangstrafoene byttet til UHIB.
    God helg.

P1030997.jpg

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ikke noen vanlig 3.1 Balanced dette. At den låter bra vet jeg. Tror hemmeligheten til Audio Note er bruk av trafoer av særs god kvalitet. De tar seg betalt, men muligheter for mange varianter. Tror nesten du har mer 4.1 enn 3.1 rca45 ;D

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Får jeg hentet det jeg skal har jeg nå bass refleks , mange stat og OB høyttalere å høre på. Pluss mine vanlige horn. Litt artig å variere litt.. Sikkert derfor det renner på med musikk og. Ser at folk viser frem en skive eller to de har kjøpt..Her kommer de i esker.. ;)

musikk.jpg

En slik denne uka, en i forrige og tre om en uke...Begynner å bli møkklei sortering så tar vel en break med dette. Mye bra, noe mindre bra og litt uhyggelig dårlig. Dubletter blir det også. Så får vel selge unna en del billig når tiden er inne.

.facebook_1471672020297 (1).jpg

En får være som en er... Og kose seg underveis..:cool:

.facebook_1471672116042.jpg

Mye trening i å bære alt stæsjet er det og... Så klager ikke...:)

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn