Takk J, veldig hyggelig, kaffe kan fort skje. Og noe mindre skruing blir det ikke med Jaag.. Litt avhengig av modell. Selv har jeg forsøkt å kombinere ytelse, det klassiske og estetiske med lik vekting. Noen er penere, noen råere, noen mer klassiske men X306 er noe for seg selv..Jaguar er lekkert; min hulde viv satser på førerkort i løpet av sommeren og leser bruktjaguarannonser på finn. Jeg syns egentlig det holder med to Subaruer å skru på. Hr HCS; du er når som helst velkommen til øvelseskjøring med min kone (og meg) i mossedistriktet. Vi holder kaffe
Har hatt to, så jeg vet... . Men fantastisk bil, ikke noe wannabe som Merz GLK, BMW X5, Auda Q7..
Synes de er grislekre selv og skulle jeg hatt en traktor hadde jeg nok endt på en Range Rover. Ingen av tyskerne frister.Har hatt to, så jeg vet... . Men fantastisk bil, ikke noe wannabe som Merz GLK, BMW X5, Auda Q7..
Ja, det var en tanke. Men dette er element beregnet til bruk med mine høyttalere. EMS TW4 mk2. Papir element med ca 97 dB følsomhet, 7000-18000 hz.tror noe av det greieste du kan teste, er tannoy st-200.
da har du innebygd filter for tuning av nivå og frekvens.
ser at høyeste innstilling for følsomhet på st-200 er 95db, altså bare et par db lavere enn oppgitt følsomhet på vigo, men kommer ikke til å få sjokk dersom det skulle funke helt fint likevel.
og du har mulighet til å teste ulike frekvenser og følsomhetsnivå bare ved å flytte på noen stakkars plugger.
lavterskel, mao.
hvis du er happy med vigoene, så er det jo bare å la de fortsette å spille som før, og skjøte på helt øverst for å se om det gir deg noe mer.
tannoyene koster sikkert mer enn de smaker (bruktpriser på 10-15k), men det er jo ikke et ukjent fenomen innen hifi.
Vis vedlegget 582789
Ja, det var en tanke. Men dette er element beregnet til bruk med mine høyttalere. EMS TW4 mk2. Papir element med ca 97 dB følsomhet, 7000-18000 hz.tror noe av det greieste du kan teste, er tannoy st-200.
da har du innebygd filter for tuning av nivå og frekvens.
ser at høyeste innstilling for følsomhet på st-200 er 95db, altså bare et par db lavere enn oppgitt følsomhet på vigo, men kommer ikke til å få sjokk dersom det skulle funke helt fint likevel.
og du har mulighet til å teste ulike frekvenser og følsomhetsnivå bare ved å flytte på noen stakkars plugger.
lavterskel, mao.
hvis du er happy med vigoene, så er det jo bare å la de fortsette å spille som før, og skjøte på helt øverst for å se om det gir deg noe mer.
tannoyene koster sikkert mer enn de smaker (bruktpriser på 10-15k), men det er jo ikke et ukjent fenomen innen hifi.
Vis vedlegget 582789
Vis vedlegget 582833
Vis vedlegget 582834
Synes utseende var greit nok. Men de er matchet til fulltonene. Har som sagt ikke tro på de største endringer, men greit å gjøre ting 100%.
Opphenget under var tøft, nesten litt Mad Max. Det får opphenget høyttalere til Valentino til å se ut som det står på Stange. Å ja, de gjør visst det..
Vis vedlegget 582835
Takk, lukten av eksos gjør noe med en . Ha en fin feiring du og.Gratulerer med dagen buddy mye fint å se der
mvh
Ja, ikke mye som lyser her. Men der er litt godt og. Og ja, denne er leken, og detaljert på en spennende måteSpennende dette HC så jo bra ut i alle fall på baksiden
mvh
Den ser jo sprillandes ny ut, HCS, da anbefales en god slump tålmodighet, og litt juling. I min verden skjedde det store ting etter en del musikk på realistisk volum.Ja, ikke mye som lyser her. Men der er litt godt og. Og ja, denne er leken, og detaljert på en spennende måte
høres lurt ut.Kun en enkelt relativt dyr motstand. Er delefilter vil være et feilsteg ifht konseptet
Helt klart en kandidat om jeg skal bort fra rør. Er så mye plunder med rør, nesten som vinyl ... Kanskje er det hobbyen, dette med å kjæle for, jobbe med, utvikle... Litt usikker..Morsomt å teste litt utstyr. Er dette noe du vurderer å kjøpe?
Ja, skal få et par dager på bra volum. Er ikke helt solgt, enda. Det er annerledes, men rent umiddelbart oppfatter jeg det som den er særs åpen og detaljert.Den ser jo sprillandes ny ut, HCS, da anbefales en god slump tålmodighet, og litt juling. I min verden skjedde det store ting etter en del musikk på realistisk volum.
Har ikke frivillig malt meg inn i det hjørnet jeg er i for så å tråkke midt ut på gulvet og tryne..høres lurt ut.
Innledningsvis var jeg faktisk ganske skuffet. Men etter noen timer full utblåsning, opplevde jeg forskjellene som formidable, så hold ut.Ja, skal få et par dager på bra volum. Er ikke helt solgt, enda. Det er annerledes, men rent umiddelbart oppfatter jeg det som den er særs åpen og detaljert.
Tja det kan diskuteres HC, dette var ikke helt min greie
Fransk språk er alltid vakkert..
....og der dukket denne opp i de deler av hjernen som tar vare på unyttig info i stedet for mer nødvendige greier.enig med fransken selvom jeg ikke kan et kvekk så er det noe tiltrekkende med elegansen og sensuelle ved mye av det digger forøvrig litt aksent generelt
Vi må få til en kaffekopp når jeg dkal nedover ja. Er spent på hva som får Roda til å smile, slappe av og kose seg med musikk.Spennende med Heed.
Syngedamer er så mangt.
Ikke ukjent at jeg liker ho fra nord.
For meg blir musikken bedre når det menes noe med teksten. Som denne.
Kari Bremnes
Kari Bremnes is a Norwegian singer and songwriter from the Lofoten Islands, based in Oslowww.karibremnes.no
Fortsatt god kveld/natt. Kanskje vi ses neste gang du er nedover.
mvh