Sevald
Avviker.
…… godt å se liv, men for første gang i mitt liv fikk jeg ikke lyst på bacon… Sikker på at du ikke har valium filter på mobilkamera ditt?
Ha ha, godt å se at humoren fortsatt er gode gamle Selv med trekanter. Lover godt.Joa, takk for omtanken folkens. Merker meg navn, så øl kan spanderes ved anledning. Og kort sagt, mye bra folk her inne. Synd at det er litt geografisk avstand, men det er mulig å gjøre noe med..
Oppdatering, hjem til sofa og litt smerter. 25 stålnagler, diverse fjernede remedier inni kroppen gjør at jeg har gleden av innta trekant- medisiner i en mnd. Da kan en skylde på det om jeg skulle si noe galt her inne.. .. Men mye fine farger...
Så er spørsmålet.. Er det noe mer jeg burde kjøpe meg... En grei pu, MM, er en tanke.. Passe tung, kan jo ikke løfte mer enn 2kg i én mnd.. Tror egentlig livet blir temmelig bra utover jeg..
Sykehusmat er fortsatt oppskrytt... Dette er såkalt "ønskekost"..
Vis vedlegget 804875
Og siden jeg kan risikere "boom-blaster" fra en veterinær, katte-eier og kunstvenn..
Vis vedlegget 804876
Pass på dragen litt også.Løfter en mer så går sting opp.. Dragen pleier meg så jeg nesten føler meg flau.. En får bruke tiden etterpå for å kompensere
Krysser fingrene for deg, de er flinke. Selv likte jeg minst følelse av å bli lagt i narkose. Følelse av å våkne opp etterpå og være ferdig var uansett befriende. Lykke tilRiktig god bedring HCS! En kortreist hilsen fra "over there". Skal under kniven selv neste uke for å skifte et " endeledd". Bare smårusk i forhold heldigvis.
Godt å ha deg tilbake bak tastaturet igjen. 24 mars ble jeg selv lagt i narkose som varte i noe over 3 timer og jeg er helt enig med deg at det var en guffen følelse. Å overgi seg så til de grader.... og drømmene etterpå når Fentanylen går ut. 8 uker uten å løfte mer enn en kopp kaffe.Krysser fingrene for deg, de er flinke. Selv likte jeg minst følelse av å bli lagt i narkose. Følelse av å våkne opp etterpå og være ferdig var uansett befriende. Lykke til
Dette var så "to the point", at jeg lar Power'ns ord bli mine! Skal bli godt å få deg på bena igjen kompis!Godt å se at det er liv i deg HCS, selv med 25 stålnagler innabords og ting som er fjernet.
Så tror jeg du skal la fruen stelle med deg så mye hun vil.
God bedring/rekonvalesens ønskes fra indre Enfold.