mariusaa: de to nederste Heedene, er det X2 og PS? Hvorfor har de LED-lys i midten (på alle andre bilder er LED-lyset til høyre)? Og hva heter racket, som er kjøpt hvor?
Supert oppsett!
Supert oppsett!
|
Det har du helt rett iTakk for info. Når jeg tenker meg om, er det vel en PX (strømforsyning) du har til Canalot og ikke PS (effektforsterker)?
Ja, men tenkte kanskje du trengte noe for å få dem litt opp i høyden for diffusjon av varme. Heed Canalot blir jævlig varm under som sikkert du også vet. Regner med det er derfor QWERT har fått den opp på cones?Fredag & sitter å slapper av med god lyd å tenkte jeg kunne skrive littHar ikke kjent at noen av komponentene har blitt spesielt varme, så sånn sett tror jeg ikke det er noen big deal å stable litt. Alle kommer med gummiføtter montert også, som jeg i tillegg har montert filt under (lakkert stereobenk...). Men det er flere problemer, som at jeg også har PX + CANALOT som skal i benken der, og sony bluray spilleren som alene er like brei som 2stk heed komponenter... Meget mulig det blir en stereobenk i julegave til meg selv
![]()
obelisk DA next?Har heed obelisk si + x2 parret sammen med trenner friedl art på target r2/4 stativer. Får man et kulere minianlegg enn dette? Brukes sammen med apple tv som kjører mpd for musikk og xbmc for film.
Fantastisk kult oppsett! Gratulerer så mye!HEED... Du kan ikke bare kjøpe en!
![]()
JBL studio 590 bi-ampet med SI+X2 på diskant-duty, og hver sin PM tar seg av bass. Fungerer gull!!
det er hvit som er tingenHEED... Du kan ikke bare kjøpe en!
![]()
JBL studio 590 bi-ampet med SI+X2 på diskant-duty, og hver sin PM tar seg av bass. Fungerer gull!!