JMM
Slava Ukraini!
Jeg føler vel rent generelt ingen sterk trang til å beskytte meg selv mot forumets banaliteter. Ei heller noen spesiell grunn til å unnlate å påpeke uredelighet hvis jeg ser det og gidder. Som nå.
Du kan bevisst unngå det du måtte mene er banaliteter. Men uredelighet - hva insinuerer du? Uansett - og uavhengig av dine tanker omkring dette - sterk kost!Jeg føler vel rent generelt ingen sterk trang til å beskytte meg selv mot forumets banaliteter. Ei heller noen spesiell grunn til å unnlate å påpeke uredelighet hvis jeg ser det og gidder. Som nå.
Har foreslått PM med vedkommende - du så jo resonnementet på det.Hjelpe meg... Ta dette et annet sted.
Takk!...men en må ikke fortsette...
Hva tenker dere om AudioScienceReview sin omtale av Hegel H95?
Skal vi være litt kritisk er det et stykke unna på dynamikk i forhold til de råeste konsertene. Men på gode dager med høy innbilningskraft og hjernen full av dopamin har jeg jo følelsen å være på konsert.Denne følelsen - i dette tilfelle at god lyd er vanskelig å sette ord på - opplevde jeg foran Bendit høyttalerne
Men, tviler ikke på at et visst anlegg i Langesund vil by på live-følelse så man "føler publikumskøen på vei til bilen etter konserten"
Veldig vanlig kost vil jeg heller si.Du kan bevisst unngå det du måtte mene er banaliteter. Men uredelighet - hva insinuerer du? Uansett - og uavhengig av dine tanker omkring dette - sterk kost!
Go' platevask da, JMM, jeg også liker Eggum - spesielt det at han alltid har bydd på, og vært, seg sjæl. Og trolig alltid kommer til å leve livet på dette visNoe må en fordrive tia med mens platene går i vaskeren. Glad i Eggum forøvrig, takk for påminnelsen.