M
Morpheus
Gjest
Da har jeg gjort ord til handling og kjøpt meg en HD11. Dette har vært en fantastisk oppgradering på mitt headfi-anlegg, og da er ikke DAC'en spillt inn enda. Det står 50 timer med innspilling i manualen.
Hegelen har nok mer korrekt / strammere bass så den blir ikke like fremtredende. Det er ofte slik at om man bytter elektronikk må man jobbe med plassering av høytallere igjen. Prøv det, så sitter det kanskje enda bedre en førslotdriver skrev:Hei venner?! Har nettopp fått en H100 SE i huset. Står sammen med en HD10. Høyttalerne er Monitor Audio GS20. Før Hegel'n hadde jeg en Xindak XA6950. Synes at H100 ikke er like varm og "bassig" som Xindak'en. Trenger en sub kanskje? Kan koble til en sub (aktiv) i pre out? Noen som erfaringer og råd mht størrelse og type sub? Har ikke tenkt å bytte høyttalere i første omgang nemlig.
Dette la jeg merke til også, nå mente vel ikke Harley at det var stor forskjell i favør av en monoblokk i stereo.Snedig att både lyd & bilde og Fidelity mener att å kjøre 2 stk H30 I mono er mye bedre enn en i stereo,
mens TAS mener det motsatte...........
Vis vedlegget 135764
Hegel H300
Denne såg MEGET spennende ut! Forforsterkerdelen blir sammenlignet med P30, en pre som nesten matchet Audio Research Ref.3 til hundre tusen kr i mitt oppsett. Og så koster den bare 30 tusen.
Den må testes ut når den kommer!